Ooma
پرسش (1400/03/06):

سلام جواب ازمایشم اومد لطفا نگاه کنید ببینید مشکلی داره یانه

بالا گفتم مرسی از همگی

سلام جواب ازمایشم اومد لطفا نگاه کنید ببینید مشکلی داره یانه
سلام جواب ازمایشم اومد لطفا نگاه کنید ببینید مشکلی داره یانه
سلام جواب ازمایشم اومد لطفا نگاه کنید ببینید مشکلی داره یانه
سلام جواب ازمایشم اومد لطفا نگاه کنید ببینید مشکلی داره یانه
انشالله که همه چیتون نرمال منم دیروز جوابش اومد استرس داشتم
خب نگاه کردی مشکلی چیزی بود یانه بخدا خیلی فشار رومه
پرولاکتین بالاست
شرمنده من نمیدونم ببخش
😑فقط خواستم بگم نگران نباش
تا اینجایی که من دیدم فقط پرولاکتین بالاست
اونم قرص میده رفع میشه ان شاءالله
زیادم بالا نیست ، استرس نگیر
سلام عزیزم
پرولاکتین بالاست
یه ذره هم تنبلی تخمدان نشون داده به نظر من
چون آزمایش منم شبیه مال شما بود گفتم
من قراره امروز برم دکتر دارو برای پرولاکتینه بنویسه
سلام
واسه مشخص شدن تنبلی تخمدان باید چ آزمایشی داد!
؟
Amh /Lh/tsh/پرولاکتین
سونو گرافی هم مشخص میکنه
آزمایش برای میزان ذخیرست
پرولاکتین خیلی بالاست دکتر قرص میده خوب میشی عزیزم
پرولاکتین چی هست
و مدت زمان خوب شدن چی هست
سلام ویتامین دی پایین است باید بالای ۳۰ باشه ، ذخیره تخمدان تنبلی تخمدان را نشان میدهد مابقی مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه