نه منم یه مدت میذاشتم دکتر گفت وقتی خونریزی و درد نداری و جفتتم رفته بالا دیگه نمیخواد بذاری
اگه میخوای قطعش کنی یهو قطع نکن، یه شب درمیون بزار بعد دوشب درمیون
منم از قطع پروژسترون می ترسم
بعد از یک هفته افتادم به خونریزی
ولی دوستم این اتفاق نیفتاد براش...
یعنی شما قطع کردین اتفاقی نیفتاد؟
به منم گفت درد گرفتگی لک نداری
یه شب در میونش کن تا 1هفته بعد قطعش کن
چیزی نمیشه
اما من درد دارم میگه طبیعیه و شیاف نزار خیلی سردرگمم با این حرفش☹️🤦♀️
منم تا انتهای باردازی باید بزارم
بخاطر فیبروم هام
الانم ک سرکلاژ کردم روزی دوتا میزارم
خب اگ درد داری استفاده کن، منم از اول دارم استفاده میکنم
سلام نه بزار من قطع کردم خونریزی کردم بااینکه دکترمم گفته بود قطع کن ولی بیپارستان گفت ازاول بارداریت گذاشتی باید قطع نمیکردی
سلام طبق تجویز پزشک معالج فعلی پیش بروید و نگران نباشید