وزن سه ماهگی نوزاد
سلام خانوما بچه من موقع تولد ۳۱۰۰ بود الان سه ماهشه شده ۵۱۰۰ فقط شیر مادر میخوره هر کار میکنم شیر خشک کمکی بهش بدم نمیخوره چی کارش کنم وزنش خوب شه😭😭😭😭
کرونا دارم 😭😭😭😭چه خاکی تو سرم کنم
سلام بچها و دکتر اوما
من و پسرم و شوهرم و کل خانواده درگیر شدیم کرونا همه مثبت شد و سیتی اسکن دادیم همه خوبن ولی شوهرم ۵ درصد ریه اش درگیره منم خیلی کم پسرمم دو روزه خوب شد
خیلی میترسم که نکنه کارمون به بیمارستان بکشه کسی بوده با این شرایط ما وخیم شده وضعیتش ؟چقدر طول میکشه خوب شیم؟
زمان انجام سونو قلب
سلام میشه راهنمایی کنید من فردا ۸هفته میشم تو قسمت روزشمار اوما زده که سونو قلب باید انجام بشه میخواستم بدونم حتما باید تو همون روز انجام بشه؟ خیلی چیزا از بارداری بلدبودم نمیدونم چرا همش یادم رفته😥
یه هفته ست پسرم شکمش کار نمیکنه
بهش یکم غذا دادم الان یه هفته ست کارنمیکنه بچم اذیته زور میزنه هیچی نیست . چیکارکنم دکتر؟ یه ماهگی برای چکاب برده بودم یه شربت داد فرامشو کردم اسمشو برای نفخ و یبوست و اینچیزا بود. راهنمایی میکنید؟ ممنون
خانم دکتر لطفا راهنماییم کنید
سلام من بعداز 40روز از زایمانم ک پاک شدم حدود 5روز پاک بودم وپریود شدم دوباره7روز پاک بودم وپریود شدم رفتم دکترم سونو کرد گفت یک کیست خیلی کوچک داری و یک بسته قرص جلوگیری مارلین داد ک هرشب استفاده کنم دیشب آخرین قرصم را مصرف کردم ولی هنوز 24ساعت از مصرف قرص نگذشته ک زیر دلم درد میکنه وحال پریودی دارم خانم دکتر بنظرتون چیکار کنم؟
چرا بینیم همیشه سرده مثل یخ سرده کل بدنم گرمه بینیم سرده
😂😂😂😂سوالمو بالا پرسیدم
سونو ان تی منو ببینین
سلام خانمها سونو ان تی منو ببینین خوبه ؟
دکتر سونو گفت جز بچه هایی هست که اذیتمون نکرد خوبه همه چی 😍😻👶
ببینین جنسیت رو حدس میزنین؟
جواب آزمایش خون غربالگری دو روز دیگه میدن با هم میبرم پیش دکتر
دلدرد و حس یبوست در هفته سی وسوم بارداری
سلام خدمت دکتر عزیز اوما
من امروز صبح یکم دیر صبحانه خوردم و نون و هندوانه بود
از اون موقع دلدرد گرفتم و دائما حس ادرار و یبوست دارم اما هنگام دفع هیچ چیزی دفع نمیشه
دلدردم مثل دل پیچه است اما الان تقریبا یک ساعتی هست که حالت تهوع هم دارم
میخواستم بدونم باید چی کار کنم
اگر تخمک گذاری انجام نشود آیا مریض میشیم
سلام دوستان من دوره عادت ماهانم ۲۸ روزه هست هر ماه مریض میشم ولی این ماه رفتم برای سونو روز ۱۶ سیکلم بود ولی تخمک گذاری نکرده بودم اگر تخمک گذاری انجام نشه آیا مریض میشم یا نه کمکم کنید دوستان حامله نمیشم.
آزمایش رو تفسیر کنید
سلام ازمایش ادرار دادم مثل اینکه باکتری دارم😞 الان باید چی مصرف کنم یا اینکه چیکار کنم؟؟؟ و اینکه لطف کنید آزمایش رو تفسیر کنید؟
سردرد شدید بارداری
با سلام
هفته هشتم بارداری ام خیلی سردرد شدید دارم فقط وقتی خوابم حس نمی کنم انگار یه چیزی تو سرم تکون میخوره لطفا یه راه حل بگید زندگیم مختل شده.
ممنون
لک صورت در بارداری
سلام دوستان
من حاملگی اولم لک صورت نداشتم الان حاملگی دوممه کنار چونه ام لک افتاده به نطرتون میره؟ راستی من تو کار محصولات آرایشی ام خیلی باکیفیت و تضمینیه قیمتشون هم خیلی مناسبه اگه خواستید از پیجم دیدن کنید .آدرسشو اینجا نوشتم
محصولات آرایشی بهداشتی Beautful lady با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات در تسریع تحویل کالا،ارسال به همه نقاط کشور
https://t.me/joinchat/IGTfjrtqnJ-zD0vX
http://Instagram.com/beautifullady9911
شماره و آیدی سفارش :
09188458248
@Beautifulcosmetik99
راهکاربرای درمان سینوزیت
سلام دخترا هفت هفته وچهارروزمه سردرددارم کلاقبل ازبارداری هم سردردداشتم اخه سینوزیت دارم همش بالاابروهام دردمیگیره چه راهکاری دارین چیزی سراغ ندارین که بخاربدم
سلام خانوما بیاین سونوگرافیم و ازامایشمو تفسیر کنید
🥰🤩😍 تفسیر سونو و ازامایش
زمان عوض کردن شیرخشک
سلام دکتر اوما.بچم شیرخشک آپتامیل اچ آ یک میخوره پنج ماهش تموم شده و رفته تو شش ماه الان آپتامیل دو باید بهش بدم یا تا پایان شش ماه یک رو؟روی یک نوشته بدو تولد تا شش ماه.حالا میخوام بدونم ابتدای شش ماه یا پایان شش ماه که میره تو هفت ماه؟؟؟
تفسیر نتیجه آزمایش میخواستم
سلام .نتایج آزمایش مامانمو میشه یه نگاهی بکنین؟؟
خانومای با تجربه بیایین جواب آزمایش منو ببینین لطفا😘🥰
سلام به همگی و دکتر اوما لطفا آزمایش منو ببین و اینکه عدد بتام چنده کامل برام توضیح بدین خیلی ممنون
البته که من شهرستان بودم با دفترچه ابجیم ازمایش دادم خودم ۲۰ سالمه
خانومای باردار شما خوردن فست فودو قطع کردین؟
سلام خانوما.من نمیتونمم فست فود نخورم.دلم میخواد.چیکار کنم؟؟؟شمام میخورین؟
عفونت لثه در بارداری
سلام خانم دکتر من همیشه لثه هام متورم میشه و آبسه میکنه و نشد درمانش کنم کیست میشه داخل لثم چند بارم جراحی کردم فایده نداشت
دندونهامم عصب کشی هستند ولی لثه هام درمان نشدن
الان این عفونت لثه میتونه برا جنینم مشکل ایجاد کنه یا باعث زایمان زود رس بشه؟
سلام دوستان باتجربه راهنمایی کنید
سلام دوستان.من این ماه چندین بار نزدیکی برای اقدام به بارداری داشتم..الان ۳روز به پریودیمه..علائم دارم..ولی زیر دلم به نسبت ماه های قبل خیلی بیشتر شده جوریکه یهو از درد گر میگیرم..بنظرتون ممکنه باردار باشم؟؟؟دائم فک میکنم الانه که پریودبشم..ترشح شفافم دارم




