اگه تاریخ انقضاشون تموم نشده بخور یکیش که ویتامین د هزاره اونم فولیک اسید و ایناست تو شیردهی ضرر نداره
اتفاقا خیلی خوبه حتما بخورشون
بعد ناهار بعدش لبنیات نخور
کم خونی داشتین فاکتور خونیتون خیلی پایین بود...اخه من الان فاکتور خونیم پایین بود خیلی دکتر اینو بهم داد
ببین ویتامین d رو نباید اگر خوبه در بدنت هرروز بخوری
من ۴ بود ویتامین d دکتر بهم روزی ی ۲۰۰۰ داد تازه شد ۴۴
کلا ویتامینها خوبه خوردنش
عزیزم اینوک باید3ماه بعدزایمانم ادامه بدی
بعدم عصرا بخوری جذبش بیشتره
این برای ریزش موهامم خوبه؟
سلام قرص آهن را بله تا سه ماه بعد از زایمان مصرف کنین قرص ویتامین دی هم مصرف بشه
اگر ریزش مو شدید دارید آمپول بیوتین بپانتین بزنید