بچه ها من این ماه وماه قبل امپول نزدم رست دادم ولی شش روز مونده به پریود تست زدم منفی بود بعد چندساعت رفتم دیدم هاله داره فرداشم تست زدم اپل منفی بعد چندساعت هاله پررنگتر از دیروز بود مارک وندفو نظر شما چیه ،چون ماه قبلم تستامو دارم اصلا هاله ام ندارن بعد ی ماه
پرسش (1399/11/28):
ایا تست ااگر مثبت هم نباشه بعد از چند ساعت هاله میزنه
837
32
1399/11/28
سوال کننده
0
1399/11/28
سوال کننده

0
1399/11/28
سوال کننده
ایا کاذبو الکیه !
0
1399/11/28
samira khanoom خانم
ن ..نمیزنه
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
ادرار زیاد ریختی
0
1399/11/28
samira khanoom خانم
کاش الان یکی دیگه بزاری
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
مارک وندفو بزن
0
1399/11/28
fatima ghasemi
انگار خط تبخیره ولی ایشالا ک باردارباشی
0
1399/11/28
fatima ghasemi
یکی دیگه صبح زود بزن
0
1399/11/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
وندفو خطا نداره
2
1399/11/28
الناز Fdr
سلام عزیزم خوبی برا من اول منفی بود بعد از یه ساعت دوتاش هاله انداخت بعدش پریود شدم
0
1399/11/28
الهه ...
ببین پریود میشی بعد تست بزن
0
1399/11/28
سوال کننده
وندفو هست
0
1399/11/28
سوال کننده
نه زیاد ادرار نریختم بچه هاگفتن اگر خط تبخیر باشه بگیری زیر اب پاک میشه گرفتم زیر اب اینجوری شد
1
1399/11/28
azin 🧚♀️
به بی بی چک هایی که همون لحضه اول خط نمی اندازن دل نبندید
من تجربه کردم با هاله هم پری میشی
من تجربه کردم با هاله هم پری میشی
0
1399/11/28
سوال کننده
😅
0
1399/11/28
سوال کننده
ناامید شم یعنی 😅
0
1399/11/28
pastil 👶❤
من بی بی چکم بعداز بیس دقیقه هاله انداخت
0
1399/11/28
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
فرشات مث فرشای منه😁
0
1399/11/28
faezeh ad
بیبی چکای من بعدی یه ربع نیم ساعت خط مینداخت
0
1399/11/28
سوال کننده
واقعااا امپول زده بودی یا نه
0
1399/11/28
سوال کننده
واای سه روز ب پریودمه نمیجذره تا بفهمم
0
1399/11/28
سوال کننده
😅
0
1399/11/28
pastil 👶❤
نه طبیعی باردار شدم من اولش یه خط بود بعد از بیس دقیقه که اومدم بندازم دور دیدم یه هاله انداخته
0
1399/11/28
pastil 👶❤
ایشالا که بارداری😍
0
1399/11/28
سوال کننده
اها خوبه برامنم دعا ک
0
1399/11/28
سوال کننده
💋❤💋
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دوستای گلم این پودرشیر افزا برای مامانایی که شیر خودشون رو میدن و کمه بخورن واقعا تاثیر داره,خواستم کمکتون کنم 😊
- سلام دوستان بیاین این مطلب بخونید خاستم شماهم آگاه باشید که مشکل گرونی اجناس و گوشت و ....همش تقصیر خودمونه.از ماست که بر ماست
- خانما بیاین راهنمایی فوری لطفا
- سلام دوستان کسی جدیدا بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد زایمان کرده؟؟یا اطرافیان؟
- سلام خانوما من قراره سز بشم.میتونم خودم انتخاب کنم بیهوش بشم یا بی حس؟؟؟
- سلام بچها یه سوال برام پیش اومد
- خانومای اشپز کمک فوووری.دستور فسنجون برای ۳ یا ۴ نفر
- یه متن زیبا در باره فرزند خوندم گفتم اینجاهم به اشتراک بزارم
- سلام دیوونه شدم از بس فکر کردم.اونایی که هفته ۳۸ هستن و سز هستن
- دوستانی که سز کردن با امپول بی حسی بیاین لطفا




