سلام من چند روزه فکرم درگیره که اگه به امپول بی حسی حساسیت داشته باشم چی میشه؟میشه از قبل مثلا بفهمم حساسیت دارم یا ن؟از هیچی سز نمیترسم قبلا یه بار شدم اما بیهوش شدم.این سری قراره بی حس شم از همین امپول بی حسیش میترسم...و اینکه نمیدونم تحمل دارم همه چیو ببینم؟؟؟تجربه هاتونو بگین توروخدا
0
1399/12/19
سوال کننده
کسی تاحالا بوده به امپول بی حسی حساسیت داشته باشه
0
1399/12/19
nahid nt
خیلی کم به دارو بی حسی حساسیت بدن بیشتر به بیهوشی حساسیت میدن ک بعد بهشو اومدن خودشو نشون میدن
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
سلام عزیزم من سر بچه اولم سز شدم بی حس زدن بهم خیلی هم راحت بود
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
اصلا قرار نیست هیچی رو ببینی که جلوی یه پرده میکشن هیچی هم نمی فهمی یهو صدای نی نی میاد 😍😍
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
زینب جون بچه ت دختره؟ ؟
0
1399/12/19
سوال کننده
خوب من به بیهوشی خداروشکر حساسیت نشون ندادم.به بیحسی هم بنظرت نشون نمیدم؟
0
1399/12/19
سوال کننده
عوارض نداشت برات؟
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
فک نکنم عزیزم
0
1399/12/19
nahid nt
تا حالا امپول واسه دندون زدی؟
0
1399/12/19
سوال کننده
مثلا وقتی شکمو پاره میکنن نمیفهمی
0
1399/12/19
سوال کننده
نه گلم پسمله
0
1399/12/19
سوال کننده
نه☹️
0
1399/12/19
nahid nt
زینب شما برو امتحان کن اگه خوب بود منم بی حسی برم خیلی بیهوشی حساسیت دارم
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
نه هیچ عوارضی نداشت ولی توی بیهوشی میگن شیر نده عوارض داره ولی تو بی حسی خیلی راحت بود شیر هم میتونی بدی
0
1399/12/19
سوال کننده
باشه گلم
0
1399/12/19
nahid nt
کمر درد نگرفتی؟ مثلا میتونی الان چند ساعت بشینی؟
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
من یه بار هم کورتاژ کردم تو اون بیهوش کردم وقتی بهوش اومدم یه روز کامل سرم گیچ میرفت ولی بی حسی نه
0
1399/12/19
سوال کننده
خداروشکر خداکنه واس منم همینقدر راحت باشه
0
1399/12/19
nahid nt
از بی حسی شنیدم ک میگن کمر درد میاره تا یه مدت
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
نه من که خیلی راضی ام
0
1399/12/19
سوال کننده
چون بعضیا به امپول فشار حساسیت نشون میدن منم گفتم به امپول بی حسی حساسیت نشون ندم
0
1399/12/19
nahid nt
امید خدا ببینیم چی میشه دکتر چی میگه
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
انشاالله بسلامتی و راحتی زایمان کنی
0
1399/12/19
سوال کننده
منم شنیدم
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
بچه دختره؟ ؟
0
1399/12/19
سوال کننده
انشالله بسلامتی زایمان کنی
0
1399/12/19
nahid nt
منم پسره😁
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
بسلامتی عزیزم زایمان کنی
0
1399/12/19
nahid nt
تاریخ زایمانت کیه؟
0
1399/12/19
nahid nt
مرسی عزیز
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
زینب جون بچه شما چیه ؟
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
خیلی خوب فاصله انداختی بین بچه هات
0
1399/12/19
nahid nt
من ک دکترم هنوز نمیگه کی تاریخ زایمانه میپرسم میگه انشالله ک خوب باشی تا اون وقت
0
1399/12/19
سوال کننده
والا دکتر گفت کی بهت تاریخ بدم گفتم اگه بشه تا اول فروردین صبر کنم.
0
1399/12/19
nahid nt
دهنم سرویس شد ولی خوبه بعدش راحتم
0
1399/12/19
سوال کننده
پسمل
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
نه خیلی هم خوب من بچه اولم ۷ ساله هنوز نیاوردم ۱ سال هم هست میخام نمیشه
0
1399/12/19
سوال کننده
براچی نمیگ؟
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
بسلامتی گلم
0
1399/12/19
سوال کننده
💓💓💓قسمت خودت بزودی
0
1399/12/19
n€da asadi
سلام عزیزم من یکشنبه سز شدم با بی حسی خیلی خوب بود خیلی بیهوشی واقعا بده
0
1399/12/19
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
مرسی عزیزم این ماه آمپول آزاد سازی زدم دعا کن برام
0
1399/12/19
nahid nt
کلا تا جایی که بتونه نگه میداره بچه رو هر هفته ویزیت میکنه و سونو
0
1399/12/19
سوال کننده
انشالله این ماه دیگ پریود نشی و باردار بشی
0
1399/12/19
سوال کننده
مثلا تا چقد نگه میداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دوستای گلم این پودرشیر افزا برای مامانایی که شیر خودشون رو میدن و کمه بخورن واقعا تاثیر داره,خواستم کمکتون کنم 😊
- سلام دوستان بیاین این مطلب بخونید خاستم شماهم آگاه باشید که مشکل گرونی اجناس و گوشت و ....همش تقصیر خودمونه.از ماست که بر ماست
- خانما بیاین راهنمایی فوری لطفا
- ایا تست ااگر مثبت هم نباشه بعد از چند ساعت هاله میزنه
- سلام دوستان کسی جدیدا بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد زایمان کرده؟؟یا اطرافیان؟
- سلام خانوما من قراره سز بشم.میتونم خودم انتخاب کنم بیهوش بشم یا بی حس؟؟؟
- سلام بچها یه سوال برام پیش اومد
- خانومای اشپز کمک فوووری.دستور فسنجون برای ۳ یا ۴ نفر
- یه متن زیبا در باره فرزند خوندم گفتم اینجاهم به اشتراک بزارم
- سلام دیوونه شدم از بس فکر کردم.اونایی که هفته ۳۸ هستن و سز هستن



434

