اینکع اونایی که زایمانشون اول فروردین یعنی اول عید هست دکترشون میاد زایمانشونو انجام بده؟مگه دکترا تعطیلی ندارن؟من به دکترم گفتم و دکترم به شوخی گفت من بیکار نیستم اول عید بیام عملت کنم.البته خیلی دکتر مهربونیه ولی به شوخی اینطور گف منم روم نشد چیزی بگم...باخودم میگم خوب دکترم عمل نکنه کی عمل میکنه؟شماها دکتراتون میان زایمانتونو انجام بدن یعنی از تعطیلی عید میزنن؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



797
1399/12/10









