اگه سوال دیگه هم در مورد بارداری و زایمان و شیر دهی بود در خدمتم
آخه تجربه دارم شاید بتونم کمک دوستای گل اوماییم بکنم
پرسش (1399/07/13):
دوستای گلم این پودرشیر افزا برای مامانایی که شیر خودشون رو میدن و کمه بخورن واقعا تاثیر داره,خواستم کمکتون کنم 😊
614
23
1399/07/13
سوال کننده
0
1399/07/13
سوال کننده

0
1399/07/13
zahra n
خیلی ممنون بانو
0
1399/07/13
سوال کننده
خواهش گلم
0
1399/07/13
s jh
من لیدی میل گرفتم هنوز نخوردم...اون تاثیری داره؟
0
1399/07/13
سوال کننده
لیدی میل بیشتر برای دوران بارداری دکتر تجویز میکنه برای وزن گیری جنین در ماه های آخر
0
1399/07/13
سوال کننده
پودر گالاکتومید بگیر اون مخصوص دوران شیردهی هست و میتونی با آب,آبمیوه و شیر میل کنی
0
1399/07/13
R@h@ 👶👣💋
سلام گلم من شیرم خیلی کمه خب براهمین بچه ام چوت زیاد تودهنش نمیاد نمیگیره شیرمو شیرخشک بهش میدم دوس دارم شیرم زیاد بشه
0
1399/07/13
سوال کننده
سلام عزیزم,از این پودر تاحالا استفاده کردی؟
0
1399/07/13
سوال کننده
استرس شیر رو کم میکنه,سعی کن هر موقع عصبی یا خدایی نکرده گریه کردی حتما یکم نمک بزنی به نوک زبانت تا شیرت عصبی نباشه و کم بشه
0
1399/07/13
سوال کننده
و حتما از این پودر بگیرو بادام و دلستر تلخ بگیر بخور خیلی عالیه و تاثیر داره
0
1399/07/13
سوال کننده
بادام شور نگیر
0
1399/07/13
سوال کننده
شاید جشمه های شیرت گرفتن خوب بدوش شیرت رو تا کم نشه حتی شده تو پستونک بدش بجای شیر خشک,بادام بخور
0
1399/07/13
مریم ۷۷
با وجود سرکلاژ و استراحت مطلق پیشه زایمان طبیعی داحتی داشت؟
0
1399/07/13
مریم ۷۷
*میشه
0
1399/07/13
سوال کننده
آره عزیزم بستگی به بدنت داره ماهیچه های هر کسی یکجوره برای زایمان
0
1399/07/13
سوال کننده
همه که برای زایمان طبیعی ورزش نمیکنن که
0
1399/07/13
marziyeh esf
من بچه اولم شیرم خیلی کم بود ۱هفته طول کشید تا سینه م رو خورو
0
1399/07/13
marziyeh esf
الان دیابت بارداری دارم نمیتونم پودر بخورم چون شیرین
به نظرت بعد زایمان بخورم تاثیر داره؟؟؟ الان تو بارداری چی خوریم شیرمون زیاد بشه؟؟؟؟
به نظرت بعد زایمان بخورم تاثیر داره؟؟؟ الان تو بارداری چی خوریم شیرمون زیاد بشه؟؟؟؟
0
1399/07/13
فریبا طهماسبی
منم سر بچه اولم شیرم کم بود
ولی این سری خوب شده
ولی این سری خوب شده
0
1399/07/13
77🌸H.m ❤️
منم شیرم اخیرا کم شده بود دکتر بچم بهم لاکتاول داد... عاالی بود ینی... قیمتش گرونه... یه بسته قرص 110 تومنه
0
1399/07/13
77🌸H.m ❤️
خیلی سینم سفت میشد از شیر
0
1399/07/13
سوال کننده
بادام بخور,چهار مغز بخور,انشاالله که بعد از زایمان دیابتت برطرف بشه
0
1399/07/13
سوال کننده
اینو تا حالا نشنیدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام دوستان بیاین این مطلب بخونید خاستم شماهم آگاه باشید که مشکل گرونی اجناس و گوشت و ....همش تقصیر خودمونه.از ماست که بر ماست
- خانما بیاین راهنمایی فوری لطفا
- ایا تست ااگر مثبت هم نباشه بعد از چند ساعت هاله میزنه
- سلام دوستان کسی جدیدا بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد زایمان کرده؟؟یا اطرافیان؟
- سلام خانوما من قراره سز بشم.میتونم خودم انتخاب کنم بیهوش بشم یا بی حس؟؟؟
- سلام بچها یه سوال برام پیش اومد
- خانومای اشپز کمک فوووری.دستور فسنجون برای ۳ یا ۴ نفر
- یه متن زیبا در باره فرزند خوندم گفتم اینجاهم به اشتراک بزارم
- سلام دیوونه شدم از بس فکر کردم.اونایی که هفته ۳۸ هستن و سز هستن
- دوستانی که سز کردن با امپول بی حسی بیاین لطفا




