میخام بدونم راضی بودید؟چجور بیمارستانی هست؟من سزارینی هستم ایا از قبل باید پرونده داشته باشم؟؟؟تا پذیرشم کنن؟؟یا بدون پروندع قبول میکنن.کلا بگین بیمارستان خوبیه پرسنلش؟؟؟ممنون ازتون.من استرس زایمان دارم برای همین میپرسم
پرسش (1399/12/03):
سلام دوستان کسی جدیدا بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد زایمان کرده؟؟یا اطرافیان؟
475
25
1399/12/03
سوال کننده
0
1399/12/03
مهناز نوروزی
سلام عزیزم .ببخشید من تجربه ای ندارم ولی شماکه سزارینی به نظرم برای سزارین بیمارستان خوبیه.ولی طبیعی نه
0
1399/12/03
مهناز نوروزی
سزارین دیگ دکترخودت میادبالای سر تو عملت میکنه تمام.ولی طبیعی خاله من اونجا زایمان کرد انققققد ک این انترم ها اومده بودن معاینش کرده بودن بیچاره زخم شده بود خیلی دردکشید.
چون بیمارستان دولتیه کارآموززیادمیادومیره و سیخ میزنه
چون بیمارستان دولتیه کارآموززیادمیادومیره و سیخ میزنه
0
1399/12/03
کوثر 💜
سلام عزیزم من دوسال پیش زایمان طبیعی انجام دادم بیمه تامین اجتماعی بودم همه هزینه هارایگان بود واینکه اورژانسی پذیرش میشی من خودم کیسه ابم پاره شده بودرفتم.دهانه رحمم ۳سانت بازبودبستریم کردن وخیلی خوب رسیدگی کردن دکترشعرباف اگه بشناسی بخیه هاموزدعالی زداصلامتوجه نشدم خدمه عالی بودن ویک شب موندم همه چی خوب.فقط شلوغه ولی اصلانترس تواماده پدیرش باشی بستریت میکنن زایمانتوانجام میدن.من که راضی بود ازاطرافیانمم خوب شنیدم الانم میگن بهترشده 😊
0
1399/12/03
کوثر 💜
من شیفت شب بودم دانشجواینانبودکه معاینه الکی کنن کلاباراول واسه پذیرش معاینه شدم ودفعه اخرکه بچه خواست بیاد نبایدزودبری
0
1399/12/03
کوثر 💜
شیفت روزش میگن که دانشجوهایکم شلوغ میکنن ولی شب خبری نبودازشون😂
0
1399/12/03
مهناز نوروزی
آره من خالم صبح دردش گرفته بود رفته بود تا شب پدرشودرآوردن.ولی سزارین دیگ اینکارارو نداره میری بستری میشی سریع میبرنت اتاق عمل راحت
0
1399/12/03
کوثر 💜
اره سزارین معاینه نداره دیگه
0
1399/12/03
کوثر 💜
واسه سزارین نمیدونم چجوریه
0
1399/12/03
سوال کننده
امیدوارم همینطور باشه
0
1399/12/03
سوال کننده
اخه دکتر خودمم میگه اگه شانست شیفت باشم میام وگرنه دکتر دیگه ای عملتو انجام میده
0
1399/12/03
سوال کننده
خداروشکر راضی بودین.منم بخاطر بیمم میخام برم اونجا
0
1399/12/03
سوال کننده
مطمعنی پذیرش میکنن بدون پرونده
0
1399/12/03
کوثر 💜
۰۵۱۳۸۴۰۳۰۱۵
این شماره بیمارستانه بگیرازاپراتورش بپرس شایدجواب بدن
من براسزارین نمیدونم چجوریه
این شماره بیمارستانه بگیرازاپراتورش بپرس شایدجواب بدن
من براسزارین نمیدونم چجوریه
1
1399/12/03
فهیمه حسینی
منو که شوهرم بیمارستان ام البنین می خواد ببره😭
0
1399/12/03
مامان ترانه وبهانه
من زایمان کردم. 17 شهریور
0
1399/12/03
مامان ترانه وبهانه
البته آبادان 🤪🤪🤪
0
1399/12/03
🤱 Hani Joonii💜
زینب حالا چرا اصرار داری بری 17 شهریور؟ تو ک سزارینی دیگ بالاخره هزینه داره اگ طبیعی بودی ی چیزی ک رایگانه برو ی بیمارستان دیگ مثلا موسی بن جعفر یا امام حسین
تو امام حسین سز 3 تومن
تو امام حسین سز 3 تومن
0
1399/12/03
🤱 Hani Joonii💜
بده مگ عزیزم؟
0
1399/12/03
سوال کننده
کی میگ سز ۱۷ شهریور هزینه داره؟مگه رایگان نیس؟؟؟
0
1399/12/03
سوال کننده
خیلی بتونم هزینه کنم یک تومنه
0
1399/12/03
سوال کننده
خخخخ
0
1399/12/03
سوال کننده
خوبع ک
0
1399/12/04
کوثر 💜
رایگانه سزارین وطبیعی😊
0
1399/12/05
سوال کننده
کوثرجون مطمعنی سز رایگانه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دوستای گلم این پودرشیر افزا برای مامانایی که شیر خودشون رو میدن و کمه بخورن واقعا تاثیر داره,خواستم کمکتون کنم 😊
- سلام دوستان بیاین این مطلب بخونید خاستم شماهم آگاه باشید که مشکل گرونی اجناس و گوشت و ....همش تقصیر خودمونه.از ماست که بر ماست
- خانما بیاین راهنمایی فوری لطفا
- ایا تست ااگر مثبت هم نباشه بعد از چند ساعت هاله میزنه
- سلام خانوما من قراره سز بشم.میتونم خودم انتخاب کنم بیهوش بشم یا بی حس؟؟؟
- سلام بچها یه سوال برام پیش اومد
- خانومای اشپز کمک فوووری.دستور فسنجون برای ۳ یا ۴ نفر
- یه متن زیبا در باره فرزند خوندم گفتم اینجاهم به اشتراک بزارم
- سلام دیوونه شدم از بس فکر کردم.اونایی که هفته ۳۸ هستن و سز هستن
- دوستانی که سز کردن با امپول بی حسی بیاین لطفا




