Ooma

پریود نشدن با دستگاه آیودی

سلام
من پنج ماه پیش دستگاه گذاشتم و الان سه ماه هست پریودیام منظم شده امروز پنج روز از موعدم میگذره ولی اصلا نشونه ای از پریودی ندارم دیروز بیبی چک گذاشتم هم منفی بود به نظرتون چی کار شده؟

9 پاسخ 522 بازدید


بدن درد و کم شدن حرکات نی نی

سلام خانومها و دکتر عزیزچند روز پیش همسرم بدن درد و تب و لرز گرفت و خوب شد خداروشکر منم الان سه روزه که بدن درد شدید دارم و کاملا بی حالم و تو این چند روز کاملا حرکات نی نی کم و ضعیف شده خیلی نگرانم میشه هرکسی تو شرایط من بوده راهنماییم کنه ممنونم

11 پاسخ 428 بازدید


سلام دکتر و مامانا لطفا راهنمایی کنید چرا این ترشح صورتیه تو پوشکه دخترمه

سوالمو پرسیدم تشکر

9 پاسخ 634 بازدید


سردرد بعد هر وعده غذا خوردن

باسلام
من هفته ۳۴ بارداری هستم،حدودا ۱۰ روزی هست،تقریبا یه ربع بعد از خوردن هروعده غذا ویا حتی میوه سردرد میشم وبعد حدود نیم ساعتی بهترمیشه
چندین بار درهمین حین فشارخونم روچک کردم خوب بوده.
کسی هست تجربه شو داشته باشه یا علتش رو بدونه؟

8 پاسخ 335 بازدید


چطور به نوزادم ویتامین آ د بدم

سلام
عزیزان امروز دخترم ۱۴ روزش شد
بردمش پزشک اطفال واسش ویتامین آ د داد
روزی ۱۰ قطره هر دو روز ۲ قطره اضافه بشه تا برسه به ۲۵ قطره در روز
سوالم اینه چجوری بدم بهش
ینی مثلا ۱۵ قطره رو یک جا بریزم تو دهنش؟
یا هر سری ۲ قطره قطره بدم بهش؟

43 پاسخ 505 بازدید


سلام 😘(تفسیر آزمایش آمنیوسنتز )

وقتتون بخیر
لطفا هرچی ک بلدین رو واسم تفسیر کنین😁
کلا چی نوشته و چه چیزایی برسی شدن؟

33 پاسخ 2,904 بازدید


مصرف لترزول کمتر از دستور پزشگ

سلام. پزشک گفته از ۳ تا ۷ پری لتروزول بخورم روز و شب...
یبار اینطور گردم، فولیکولم خیلی بزرگ شد ۲۲ و اصلا ازاد نشد... بنظرتون میشه این دفعه از ۳ تا ۶ بخورم یعنی دوتاشو نخورم دیگه تا فولی کمتر بزرگ بشه؟

12 پاسخ 382 بازدید


پریودشدن دوباردرماه در ۴۶ساله

سلام به پزشک اوماوخانمای گل مادرم ماه پیش دو بار پریود شده یه بار۴یه بار۲۷و تا الانم پریودش ادامه داره دو سال پیش کیست داشت کورتاژ شد ۴۶سال هم سن داره دیابت و مشکل قلبیم داره از چی میتونه باش الان درست۱۸روزه که پریوده

12 پاسخ 382 بازدید


مدفوع دخترم آبکی شده

دخترم مدفوعش آبکی شده ۲ بار در شبانه روز شکمش کار می‌کنه ولی همون هم ۲ روزه که ابکی شده چیکار کنم؟

7 پاسخ 505 بازدید


جواب آزمایش قندخونم چطوره؟

سلام جواب آزمایشم چطوره ؟

16 پاسخ 513 بازدید


عکس بیبی چک منو ببینید

سلام خانما میشه منو راهنمایی کنید
من تنبلی تخمدان دارم قرص متفورمین و ویتاگنوس مصرف میکنم از زمانی که این دوتارو مصرف کردم پریودم هرماه ۱۵روز عقب میفته. این ماه با ۱۵روز تاخیر باید دیروز پریود میشدم که نشدم امروز صبح با ترس و لرز بیبی چک استفاده کردم عکسشو میذارم بنظرتون درسته؟

163 پاسخ 1,325 بازدید


سلام سوال داشتم درمورد دل درد

سلام خسته نباشید نوزاد من خیلی ب خودش میپیچه گریه میکنه انگار دل درد داره معذرت میخوام شکمش هم زیاد کار میکنه چی بهش بدم خوب بشه؟؟؟؟؟؟ توروخدا هرکس میدونه جواب بده 😭😭😭

8 پاسخ 355 بازدید


دونه های ریز روی بدن دخترم؟

سلام خانم دکتر عزیز
دخترم یک سال و ۷ ماهشه
روی بدنش دونه های ریزی ریخته اول فقط پشت یکی از ران هاش
بود اما طی چند روز تموم پاهاش و دست هاش و پشت کمرش ریخته اینا حساسیت یا گرمی نیست
چند روز ه دارم با عرق کاسنی و عرق برگ چنار پاهاش رو میشورم ولی فرقی نمیکنه پاماد هم براش زدم پاماد کلوتریمازول و یکی دیگه کا اخر اسمش ان ان بود ولی تاثیر نداشت چیکار کنم؟؟

48 پاسخ 882 بازدید


بالا بودن قند رو چجوری تشخیص بدیم؟

سلام خانوما من چند روزه سر درد دارم. دهنمم به شدت خشکه و عطش دارم. یعنی ممکنه قندم بالا باشه؟

20 پاسخ 531 بازدید


هفته 14 بارداری

سلام دوستان من هفته 14 هستم و یکم درد داخل واژن دارم خیلی زیاد نیست ولی گاهی وقتا یکم درد میگیره و خوب میشه
بنظرتون خطرناک نیست؟
3 4 روزه اینجوریم و اگر خطرناکه برم سریع دکتر

9 پاسخ 671 بازدید


خانمایی که تو 5هفته سونو دادین چی دیده شد؟

سلام خانم دکتروعزیزای دل من یه لوله ام بسته اس به همین خاطر دکتر برام سونو واژینال نوشت مطمئن بشیم داخل رحم هست. عکس سونومو میفرستم فقط ساک دیده شده. تو این هفته طبیعیه؟
برام زده 5هفته ودوروز

36 پاسخ 1,044 بازدید


کوچک شدن سینه ی سمت راست

سلام دوستان سال نو مبارک
من امشب متوجه شدم سینه ی سمت راستم کوچیکتر شده البته ناگفته نماند سینه ی سمت چپم رو بیشتر دهن پسرم گزاشتم الان چیکار کنم شیرم خشک نشه احساس میکنم هی داره کوچیکتر میشه

9 پاسخ 410 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری مرحله دوم

سلام خانوما میشه آزمایش خواهر شوهرمو تفسیر کنین..آزمایش اولشو دکتر گفته مشکوکه.این مرحله دومه تا بره دکتر استرس گرفتیم

13 پاسخ 555 بازدید


تفسیر آزمایش خون غربالگری اول

سلام پزشک محترم اوما ممنون میشم آزمایش خونم رو ملاحظه بفرمایید و نتیجش رو به من بگید چون نگران بالا بودن عدد فری بتا شدم.

11 پاسخ 437 بازدید


شیرم کمه .چه کنم زیاد شه و این ک‌نوک ش زخم سده نوکش....

طریقه راحت شیر دادن چه جوریهد

43 پاسخ 670 بازدید