پریود نشدن با دستگاه آیودی
سلام
من پنج ماه پیش دستگاه گذاشتم و الان سه ماه هست پریودیام منظم شده امروز پنج روز از موعدم میگذره ولی اصلا نشونه ای از پریودی ندارم دیروز بیبی چک گذاشتم هم منفی بود به نظرتون چی کار شده؟
بدن درد و کم شدن حرکات نی نی
سلام خانومها و دکتر عزیزچند روز پیش همسرم بدن درد و تب و لرز گرفت و خوب شد خداروشکر منم الان سه روزه که بدن درد شدید دارم و کاملا بی حالم و تو این چند روز کاملا حرکات نی نی کم و ضعیف شده خیلی نگرانم میشه هرکسی تو شرایط من بوده راهنماییم کنه ممنونم
سلام دکتر و مامانا لطفا راهنمایی کنید چرا این ترشح صورتیه تو پوشکه دخترمه
سوالمو پرسیدم تشکر
سردرد بعد هر وعده غذا خوردن
باسلام
من هفته ۳۴ بارداری هستم،حدودا ۱۰ روزی هست،تقریبا یه ربع بعد از خوردن هروعده غذا ویا حتی میوه سردرد میشم وبعد حدود نیم ساعتی بهترمیشه
چندین بار درهمین حین فشارخونم روچک کردم خوب بوده.
کسی هست تجربه شو داشته باشه یا علتش رو بدونه؟
چطور به نوزادم ویتامین آ د بدم
سلام
عزیزان امروز دخترم ۱۴ روزش شد
بردمش پزشک اطفال واسش ویتامین آ د داد
روزی ۱۰ قطره هر دو روز ۲ قطره اضافه بشه تا برسه به ۲۵ قطره در روز
سوالم اینه چجوری بدم بهش
ینی مثلا ۱۵ قطره رو یک جا بریزم تو دهنش؟
یا هر سری ۲ قطره قطره بدم بهش؟
سلام 😘(تفسیر آزمایش آمنیوسنتز )
وقتتون بخیر
لطفا هرچی ک بلدین رو واسم تفسیر کنین😁
کلا چی نوشته و چه چیزایی برسی شدن؟
مصرف لترزول کمتر از دستور پزشگ
سلام. پزشک گفته از ۳ تا ۷ پری لتروزول بخورم روز و شب...
یبار اینطور گردم، فولیکولم خیلی بزرگ شد ۲۲ و اصلا ازاد نشد... بنظرتون میشه این دفعه از ۳ تا ۶ بخورم یعنی دوتاشو نخورم دیگه تا فولی کمتر بزرگ بشه؟
پریودشدن دوباردرماه در ۴۶ساله
سلام به پزشک اوماوخانمای گل مادرم ماه پیش دو بار پریود شده یه بار۴یه بار۲۷و تا الانم پریودش ادامه داره دو سال پیش کیست داشت کورتاژ شد ۴۶سال هم سن داره دیابت و مشکل قلبیم داره از چی میتونه باش الان درست۱۸روزه که پریوده
مدفوع دخترم آبکی شده
دخترم مدفوعش آبکی شده ۲ بار در شبانه روز شکمش کار میکنه ولی همون هم ۲ روزه که ابکی شده چیکار کنم؟
جواب آزمایش قندخونم چطوره؟
سلام جواب آزمایشم چطوره ؟
عکس بیبی چک منو ببینید
سلام خانما میشه منو راهنمایی کنید
من تنبلی تخمدان دارم قرص متفورمین و ویتاگنوس مصرف میکنم از زمانی که این دوتارو مصرف کردم پریودم هرماه ۱۵روز عقب میفته. این ماه با ۱۵روز تاخیر باید دیروز پریود میشدم که نشدم امروز صبح با ترس و لرز بیبی چک استفاده کردم عکسشو میذارم بنظرتون درسته؟
سلام سوال داشتم درمورد دل درد
سلام خسته نباشید نوزاد من خیلی ب خودش میپیچه گریه میکنه انگار دل درد داره معذرت میخوام شکمش هم زیاد کار میکنه چی بهش بدم خوب بشه؟؟؟؟؟؟ توروخدا هرکس میدونه جواب بده 😭😭😭
دونه های ریز روی بدن دخترم؟
سلام خانم دکتر عزیز
دخترم یک سال و ۷ ماهشه
روی بدنش دونه های ریزی ریخته اول فقط پشت یکی از ران هاش
بود اما طی چند روز تموم پاهاش و دست هاش و پشت کمرش ریخته اینا حساسیت یا گرمی نیست
چند روز ه دارم با عرق کاسنی و عرق برگ چنار پاهاش رو میشورم ولی فرقی نمیکنه پاماد هم براش زدم پاماد کلوتریمازول و یکی دیگه کا اخر اسمش ان ان بود ولی تاثیر نداشت چیکار کنم؟؟
بالا بودن قند رو چجوری تشخیص بدیم؟
سلام خانوما من چند روزه سر درد دارم. دهنمم به شدت خشکه و عطش دارم. یعنی ممکنه قندم بالا باشه؟
هفته 14 بارداری
سلام دوستان من هفته 14 هستم و یکم درد داخل واژن دارم خیلی زیاد نیست ولی گاهی وقتا یکم درد میگیره و خوب میشه
بنظرتون خطرناک نیست؟
3 4 روزه اینجوریم و اگر خطرناکه برم سریع دکتر
خانمایی که تو 5هفته سونو دادین چی دیده شد؟
سلام خانم دکتروعزیزای دل من یه لوله ام بسته اس به همین خاطر دکتر برام سونو واژینال نوشت مطمئن بشیم داخل رحم هست. عکس سونومو میفرستم فقط ساک دیده شده. تو این هفته طبیعیه؟
برام زده 5هفته ودوروز
کوچک شدن سینه ی سمت راست
سلام دوستان سال نو مبارک
من امشب متوجه شدم سینه ی سمت راستم کوچیکتر شده البته ناگفته نماند سینه ی سمت چپم رو بیشتر دهن پسرم گزاشتم الان چیکار کنم شیرم خشک نشه احساس میکنم هی داره کوچیکتر میشه
تفسیر آزمایش غربالگری مرحله دوم
سلام خانوما میشه آزمایش خواهر شوهرمو تفسیر کنین..آزمایش اولشو دکتر گفته مشکوکه.این مرحله دومه تا بره دکتر استرس گرفتیم
تفسیر آزمایش خون غربالگری اول
سلام پزشک محترم اوما ممنون میشم آزمایش خونم رو ملاحظه بفرمایید و نتیجش رو به من بگید چون نگران بالا بودن عدد فری بتا شدم.
شیرم کمه .چه کنم زیاد شه و این کنوک ش زخم سده نوکش....
طریقه راحت شیر دادن چه جوریهد




