بچه ها من بچم وقتی شیر میخوره چن دیقه بعدش سکسکه میکنه ینی در روز شاید ۵،۶ بار سکسکه میکنه
بعضیا میگن طبیعیه سکسکه ولی میگم شاید زیادی خوب نباشه
ینی مشکلی هست ؟کسی هست نوزادش اینجوری باشه ؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



402
1400/03/04








