Ooma

مدروکسی و ضخامت رحم

سلام ، دوستان من گیج شدم
من رحمم نازکه...پریودم منظمه
دکتر برام مدروکسی پروژسترون نوشته... الان اومدم اوما سرچ کردم احساس میکنم نباید این قرص رو میداد؟؟ من برای مشکل نازکی رحم رفته بودم پیشش
خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه

25 پاسخ 844 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

بچه ها جواب آزمایشمو تفسیر کنید اگه میشه.. ممنون میشم منو از نگرانی دربیارید

11 پاسخ 1,293 بازدید


مصرف دارو در بارداری

سلام، من هفته 5بارداریم احساس میکنم یکم گلوم میسوزه، میتونم دارویی مصرف کنم؟

12 پاسخ 351 بازدید


سونوگرافر رحم اندازه فولیکول

سلام دوستان این سونوی منو تفسیر کنید ببینید تخمک آزاد کردم یا نه

18 پاسخ 695 بازدید


در مورد کیست تخمدان سوال دارم

سلام مادر من نزدیک دو ماه خونریزی و دفع لخته داره دکتر خانجانی اصفهان امروز سنو کرد گفت کیست بزرگ تخمدان چپ داری برو این ازمایش رو بده ببین سرطانی نباشه می خواستم نسخشو ببینید چی نوشته ازمایش خون هست یا چیز دیگه ؟ایا کسی بوده کیست تخمدادن داشته یعنی درمانی به جز عمل نداره دکتر گفته حتما باید درش بیارم

36 پاسخ 619 بازدید


اقدام و تعیین روز تخمک گزاری

سلام ب همگی
خانما من طول دوره هام ۳۰ روزه بوده و منظم.ماه قبل بدون اقدام و در اثر ی استرسی ک بهم وارد شد ۳۲ روزه پریود شدم و این ماه بخاطره اولین اقدامی ک کردم ۳۷ روزه پریود شدم.
حالا برای تعیین روز تخمک گزاری در جدول روزانه ی اوما باید طول دوره پریود رو منظم بزنم یا نا منظم؟ ممنون میشم جوابمو بدید

11 پاسخ 490 بازدید


لکه و خونریزی در بارداری

دوستان من داخل ۸ هفته تاامروز لک داشتم امروز رفتم سونو گفت همه چی خوبه تاالان دوتا سونودادم دوتاشم خوب بوده و ضربان قلب اوکی بوده و هماتوم نداشتم...ولی همونک از سونو درومدم رفتم دستشویی خون ازم اومد زمانی که سونو انجام بدم خیلی اب خوردمو بهم فشار اومد یکمم راه رفتمو سوار ماشین زیاد بودم عایا میتونه دلیلش اینا باشه؟؟؟دو سه بار از بعد سونو خون دیدم بااینک همه چی خوب بودش دکتر میگه تهدید به سقط هستی و ۵۰ ۵۰ هستش؟توروخدا اگ تجربه دارید بگید؟؟

54 پاسخ 434 بازدید


جواب سنو آنومالی 😊

من امروز سنو آنومالی دادم
چطوره ؟

98 پاسخ 574 بازدید


خانوما امپول پرولوتون همینه؟

خارجیش هرجا رفته نداشته شوهرم اینم تاثیر خارجیشو داره؟

33 پاسخ 5,398 بازدید


پریود نامنظم تنبلی تخمدان

عزیزان من از مهر پریودم نامنظم شده اسفند ما رفتم سونو فهمیدم تنبلی تخمدان دارم قطره پنج انگشت خوردم وبرگ سنجد ورازیانه دم کردم خوردم ...امروز روز سی وسه دوره مه ..هیچ علائم پریودی یا بار داری ندارم ب نظرتون چ کتم؟؟؟؟؟
دکتر قرص داد نخوردم چون میخوام با دارو گیاهی درمان کنم خودم و

45 پاسخ 580 بازدید


خانوما رفتم سونو ببینین خوبه همه چی

سلام خانوما حالتون چطوره؟من حرکات نینیم کم بود رفتم سونو خداروشکر شیطون بلا همه چیزش خوب بود
...وزن وایناشو ببینین خوبه؟؟؟

15 پاسخ 503 بازدید


دوستان بی بی منا نگاه کنین

سلام دوستان این بی بی من تازه زدم بعد ی خط خیلییی با فاصله زیاد اینورترش افتاده خرابه الکیه این خط ؟؟؟

10 پاسخ 745 بازدید


درد شدیدوخواب رفتگی دستها

سلام مادرم یمدته ازقسمت کتف تا سرانگشتان احساس دردشدید و خواب رفتگی داره یه حالتی مثل گرفتگی عضلات امپول هم زدن بهش ولی خوب نشدبنظرتون مشکلش چیه

11 پاسخ 445 بازدید


استفاده از ماسک های آبرسان

سلام دوستان گل اومایی میشه تو دوران بارداری از ماسک های آبرسان استفاده کرد یا منع مصرف داره؟ پوستم خیلی خشک شده میخواستم یه کم رسیدگی کنم بهش. کلا چه مواد پوستی مجاز هست تو بارداری؟
ممنون میشم راهنماییم کنین.

9 پاسخ 675 بازدید


مشاوره در مورد جواب سونوگرافی

سلام
ممنون میشم در مورد جواب این سونوگرافی راهنمایی کنید
پزشکی که مراجعه کردم بدجور من رو ترسونده و حتی نظرش این بود که رحم برداشته بشه😔

36 پاسخ 961 بازدید


حرکت جنین و ضربان قلب بالا

خانم ها سلام ضربان قلبم 92 خطرناکه؟؟ فشارمو دوبار گرفتم اولی 12 بود دومی 10 (فشارم همیشه 9 یا 10 هستش) اما ضربان قلبم بالاست به سختی نفس میکشم، پسرمم امروز کمتر تکون میخوره هم بستنی خوردم هم شیرینی خامه ای اما به زور توی نیم ساعت ده تا حرکت داشت بعدش دوباره تکون نخورده یا خیلی ضعیف تکون خورده چیکار کنم؟ احساس میکنم از استرس و نگرانی ضربان قلبم بالا رفته 😭😭😭

10 پاسخ 619 بازدید


فردا سزارین میشم بیاین لطفا توصیه های لازم رو بهم‌کنید💉💉💉💉💉

سلام عشقا فردا سزارین میشم هرتوصیه ای که لازمه ک کمک میکنه بهم بکنید
درضمن بیهوشی رو انتخاب کردم
😍😁😁😁

68 پاسخ 1,105 بازدید


سونوی ان تی و تشخیص جنسیت

سلام خانمای کارشناس بیان بگن جنسیت چیه😂سونوی دوستمه

19 پاسخ 549 بازدید


خون آمدن بعد از زدن هپارین

سلام.
من روزی ۲تا هپارین میزنم. ۲ماه و ۲۰ روزه ک دارم هپارین میزنم. فقط هم دور ناف زدم.جدیدا گاهی خ خون میاد و جای آمپول همون موقع سفت میشه و از جای تزریق خون میاد.فشار میدی خون میزنه بیرون. آیا ایرادی نداره و آسیبی ب بچه نمیزنه؟ چند روزه خ نگرانم

19 پاسخ 2,743 بازدید


خارش شدید شکم در بارداری

سلام خانوما و پزشک اوما
من از یک ماه پیش کلی ترک خوردم ولی خارش نداشتم
الان چند روزه شدید جای ترک هام میخاره
منم نمیخارونم ولی به شدت اذیتم
هر چقدرم با روغن چرب میکنم دوباره یکم میگذره خارشش شروع میشه
همه جام ترک خورده ولی فقط شکمم میخاره
هیچ راهی رو ندارین ک خوب بشه
کرم خاصی هست که برا اینکار خوب باشه؟
خیلییی بدهههه😭😭😭😭

49 پاسخ 622 بازدید