مدروکسی و ضخامت رحم
سلام ، دوستان من گیج شدم
من رحمم نازکه...پریودم منظمه
دکتر برام مدروکسی پروژسترون نوشته... الان اومدم اوما سرچ کردم احساس میکنم نباید این قرص رو میداد؟؟ من برای مشکل نازکی رحم رفته بودم پیشش
خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه
تفسیر جواب آزمایش
بچه ها جواب آزمایشمو تفسیر کنید اگه میشه.. ممنون میشم منو از نگرانی دربیارید
مصرف دارو در بارداری
سلام، من هفته 5بارداریم احساس میکنم یکم گلوم میسوزه، میتونم دارویی مصرف کنم؟
سونوگرافر رحم اندازه فولیکول
سلام دوستان این سونوی منو تفسیر کنید ببینید تخمک آزاد کردم یا نه
در مورد کیست تخمدان سوال دارم
سلام مادر من نزدیک دو ماه خونریزی و دفع لخته داره دکتر خانجانی اصفهان امروز سنو کرد گفت کیست بزرگ تخمدان چپ داری برو این ازمایش رو بده ببین سرطانی نباشه می خواستم نسخشو ببینید چی نوشته ازمایش خون هست یا چیز دیگه ؟ایا کسی بوده کیست تخمدادن داشته یعنی درمانی به جز عمل نداره دکتر گفته حتما باید درش بیارم
اقدام و تعیین روز تخمک گزاری
سلام ب همگی
خانما من طول دوره هام ۳۰ روزه بوده و منظم.ماه قبل بدون اقدام و در اثر ی استرسی ک بهم وارد شد ۳۲ روزه پریود شدم و این ماه بخاطره اولین اقدامی ک کردم ۳۷ روزه پریود شدم.
حالا برای تعیین روز تخمک گزاری در جدول روزانه ی اوما باید طول دوره پریود رو منظم بزنم یا نا منظم؟ ممنون میشم جوابمو بدید
لکه و خونریزی در بارداری
دوستان من داخل ۸ هفته تاامروز لک داشتم امروز رفتم سونو گفت همه چی خوبه تاالان دوتا سونودادم دوتاشم خوب بوده و ضربان قلب اوکی بوده و هماتوم نداشتم...ولی همونک از سونو درومدم رفتم دستشویی خون ازم اومد زمانی که سونو انجام بدم خیلی اب خوردمو بهم فشار اومد یکمم راه رفتمو سوار ماشین زیاد بودم عایا میتونه دلیلش اینا باشه؟؟؟دو سه بار از بعد سونو خون دیدم بااینک همه چی خوب بودش دکتر میگه تهدید به سقط هستی و ۵۰ ۵۰ هستش؟توروخدا اگ تجربه دارید بگید؟؟
جواب سنو آنومالی 😊
من امروز سنو آنومالی دادم
چطوره ؟
خانوما امپول پرولوتون همینه؟
خارجیش هرجا رفته نداشته شوهرم اینم تاثیر خارجیشو داره؟
پریود نامنظم تنبلی تخمدان
عزیزان من از مهر پریودم نامنظم شده اسفند ما رفتم سونو فهمیدم تنبلی تخمدان دارم قطره پنج انگشت خوردم وبرگ سنجد ورازیانه دم کردم خوردم ...امروز روز سی وسه دوره مه ..هیچ علائم پریودی یا بار داری ندارم ب نظرتون چ کتم؟؟؟؟؟
دکتر قرص داد نخوردم چون میخوام با دارو گیاهی درمان کنم خودم و
خانوما رفتم سونو ببینین خوبه همه چی
سلام خانوما حالتون چطوره؟من حرکات نینیم کم بود رفتم سونو خداروشکر شیطون بلا همه چیزش خوب بود
...وزن وایناشو ببینین خوبه؟؟؟
دوستان بی بی منا نگاه کنین
سلام دوستان این بی بی من تازه زدم بعد ی خط خیلییی با فاصله زیاد اینورترش افتاده خرابه الکیه این خط ؟؟؟
درد شدیدوخواب رفتگی دستها
سلام مادرم یمدته ازقسمت کتف تا سرانگشتان احساس دردشدید و خواب رفتگی داره یه حالتی مثل گرفتگی عضلات امپول هم زدن بهش ولی خوب نشدبنظرتون مشکلش چیه
استفاده از ماسک های آبرسان
سلام دوستان گل اومایی میشه تو دوران بارداری از ماسک های آبرسان استفاده کرد یا منع مصرف داره؟ پوستم خیلی خشک شده میخواستم یه کم رسیدگی کنم بهش. کلا چه مواد پوستی مجاز هست تو بارداری؟
ممنون میشم راهنماییم کنین.
مشاوره در مورد جواب سونوگرافی
سلام
ممنون میشم در مورد جواب این سونوگرافی راهنمایی کنید
پزشکی که مراجعه کردم بدجور من رو ترسونده و حتی نظرش این بود که رحم برداشته بشه😔
حرکت جنین و ضربان قلب بالا
خانم ها سلام ضربان قلبم 92 خطرناکه؟؟ فشارمو دوبار گرفتم اولی 12 بود دومی 10 (فشارم همیشه 9 یا 10 هستش) اما ضربان قلبم بالاست به سختی نفس میکشم، پسرمم امروز کمتر تکون میخوره هم بستنی خوردم هم شیرینی خامه ای اما به زور توی نیم ساعت ده تا حرکت داشت بعدش دوباره تکون نخورده یا خیلی ضعیف تکون خورده چیکار کنم؟ احساس میکنم از استرس و نگرانی ضربان قلبم بالا رفته 😭😭😭
فردا سزارین میشم بیاین لطفا توصیه های لازم رو بهمکنید💉💉💉💉💉
سلام عشقا فردا سزارین میشم هرتوصیه ای که لازمه ک کمک میکنه بهم بکنید
درضمن بیهوشی رو انتخاب کردم
😍😁😁😁
سونوی ان تی و تشخیص جنسیت
سلام خانمای کارشناس بیان بگن جنسیت چیه😂سونوی دوستمه
خون آمدن بعد از زدن هپارین
سلام.
من روزی ۲تا هپارین میزنم. ۲ماه و ۲۰ روزه ک دارم هپارین میزنم. فقط هم دور ناف زدم.جدیدا گاهی خ خون میاد و جای آمپول همون موقع سفت میشه و از جای تزریق خون میاد.فشار میدی خون میزنه بیرون. آیا ایرادی نداره و آسیبی ب بچه نمیزنه؟ چند روزه خ نگرانم
خارش شدید شکم در بارداری
سلام خانوما و پزشک اوما
من از یک ماه پیش کلی ترک خوردم ولی خارش نداشتم
الان چند روزه شدید جای ترک هام میخاره
منم نمیخارونم ولی به شدت اذیتم
هر چقدرم با روغن چرب میکنم دوباره یکم میگذره خارشش شروع میشه
همه جام ترک خورده ولی فقط شکمم میخاره
هیچ راهی رو ندارین ک خوب بشه
کرم خاصی هست که برا اینکار خوب باشه؟
خیلییی بدهههه😭😭😭😭




