سلام من این ما فولیکول ۲۴ داشتم و ۲۲ دی ماه امپور اچ سی جی زدم دوتا و مرتب اقدام داشتم الان روز ۲۱ سیکلمه همه علائم بارداری رو دارم دل درد کمر درد پریودی لکه قهو ه ای ترشح و نفغ دور ناف الان اگه ازمایش بتا بدم نشون میده?
۹ دی عادت شدم ۴ روز
پرسش (1397/10/29):
ازمایش بتا روز ۲۱ سیکل نشون میده
1098
10
1397/10/29
سوال کننده
1
1397/10/29
سوال کننده

0
1397/10/29
sevda 💓
یه چند روزم صبر کن عزیزم
0
1397/10/29
سوال کننده
اوکی
0
1397/10/29
فاطمه مرادی
چون آمپول آزادسازی زدی بی بی الان کاذب نشون میده .باید ۱۴ روز از زدن آمپول بگذره.اگه تو سوالا سرچ کنی به خیلی ها همین جواب رو داده پزشک اوما
0
1397/10/29
فاطمه مرادی
ببخشید ندیدم نوشتی آز بتا.
0
1397/10/29
فاطمه مرادی
ان شاالله که باردارین
0
1397/10/29
سوال کننده
ازمایش بتا هم کاذب نشون میده
0
1397/10/29
سوال کننده
ازمایش بتا هم کاذب نشون میده
0
1397/10/30
پزشک اوما
سلام خیر فعلا باید تا موعد پریود صبر کنید اگر خونریزی نداشتی تیتر بتا بده ، لکه بینی ممکنه بعلت تخمک گذاری باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




