سلام من چن روز پیش رفتم به یه مهمونی با یکی که خیلی مشکل دارم یجا بودم میدونست باردارم برام دسر درست کرده بود گفتم اگه نخورم بقیه میفهمن باهم دیگه مشکل داریم خوردم بعده خوردنم ۲ سه ساعت بعدش دردم شروع شد ۸ هفتگی بودم دردم زیاد شد رفتم خوابیدم صبح که بیدار شدم دیدم لباس زیرم کلا خونی شده رفتم سونو گفتن قلبش نمیزنه دوروز بعد بیا دوباره سونو بگیریم بعده دو روز تشخیص دادن که رشدش متوقف شده مجبور شدم برم کورتاژ امکان داره که چیزی قاطی کرده باشه توو اون دسر ? مگه همین جوری واساده همچین اتفاقی میوفته?
0
1400/02/10
mona 💙
چ دسری بوده مگ؟؟؟
0
1400/02/10
mona 💙
😨😨
0
1400/02/10
A.n .
عزیزم نمیشه قضاوت کرد ولی پزشکی قانونی ، یابا ازمایش ساده مشخص میشه
0
1400/02/10
A.n .
بعد میدونم ادم انقد نا جنس باشه اینکارو کنه
0
1400/02/10
mona 💙
اره...اگ چیزی باشه الان تو خونت هست
0
1400/02/10
نسرین ....
میدونست بارداری؟
1
1400/02/10
yasi
میدونست حامله ای؟
دسر زعفرون نبوده؟
بعید میدونم چیزی ریخته باشن تو غذا و دسر بقیه هم از اون خوردن خب
دسر زعفرون نبوده؟
بعید میدونم چیزی ریخته باشن تو غذا و دسر بقیه هم از اون خوردن خب
0
1400/02/10
سوال کننده
اره حتی دوروز قبل رفتنم به مهمونی میدونست که قراره برم
0
1400/02/10
سوال کننده
فقط ی ظرف بود زیاد نبود فقط منو همسرم خوردیم
1
1400/02/10
نسرین ....
خونه اونا دعوت بودی؟اگ این کارو کرد مطمعن باش خدا بدجور جوابشو میده
0
1400/02/10
yasi
یعنی مخصوص برای شما درست کرده بود؟
0
1400/02/10
سوال کننده
نه خونه مادر شوهرم که میشه جاریم 😐
0
1400/02/10
yasi
مادرشوهرت میشه جاریت؟😐
0
1400/02/10
سوال کننده
اره
0
1400/02/10
نسرین ....
تو ک میدونستی باهات بده نباید میخوردی
0
1400/02/10
سوال کننده
نه بابا اونی که دسر درست کرده بود جاریم بود
0
1400/02/10
سوال کننده
خونه مادر شوهرم بودم
0
1400/02/10
سوال کننده
گفتم نخورم میگن این خوبی کرده یه قدم اومده جلو من پا پس میکشم بعد حرف در میارن
0
1400/02/10
سوال کننده
همسرم میگه قبل خوردنت خواستم بگم نخور بعد گفتم دیگه اینهمه نمیتونه پست باشه
0
1400/02/10
f g
😔😔😔 دسر چی بود؟
0
1400/02/10
نسرین ....
اینم هست ولی از این ب بعد حرف کسی برات مهم نباشه ،،،الانم بسپارش بخدا ،ان شاالله زود جاش سبز شه ،باردار ک شدی تا سه ماهگی بهشون نگو
0
1400/02/10
yasi
عزیزم جنین رو ببرین ارمایشگاه ببینن علت سقط چی بوده
ادم انقدر پست یعنی😐
ادم انقدر پست یعنی😐
0
1400/02/10
سوال کننده
دسر موز
0
1400/02/10
yasi
یه سوال چرا باهم بدین؟
0
1400/02/10
سوال کننده
فرستادن پاتولوژی
0
1400/02/10
سوال کننده
۱۰ روز دیگه جوابش میاد
1
1400/02/10
yasi
اگه واقعا از اون دسر بوده پدرشو دربیارین😐
0
1400/02/10
سوال کننده
از وسط نصفش میکنم 😐
2
1400/02/10
f g
کی خوبه با جاریش؟
0
1400/02/10
سوال کننده
میونی چقدر گریه کردم ۳ روزه نه چیزی میخورم نه خواب دارم
0
1400/02/10
سوال کننده
د
0
1400/02/10
yasi
آخه دیگه انقدر پست تو زندگیم ندیده بودم والا😐
1
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
ن بابا همچین کاری نکرده بلخره همه از اون خوردن
0
1400/02/10
f g
عزیزمممم غصع نخور ... حتمن حکمتی توش بوده ایشالا زودی جاش سبز میشه...چشم جاریتم کور 😑
1
1400/02/10
سوال کننده
بخدا من کاریش ندارم کاریم نکردم که بخواد همچین ضربه ای بزنه برام فقط حسودی منو شوهرمو میکنه هم خودش هم شوهرش
0
1400/02/10
نسرین ....
مگ بچه ندارن
0
1400/02/10
سوال کننده
ایشالا
0
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
عزیزم خیلیا اینجوری شد طرف تو هفته 19تین مشکل پیش اومده
0
1400/02/10
f g
میگ فقط خودشو شوهرش خوردن
0
1400/02/10
سوال کننده
نه ندارن
0
1400/02/10
yasi
خداروشکر جاری ماری یُخُم😐
0
1400/02/10
سوال کننده
خدارو شکر
0
1400/02/10
f g
چ سعادتی 😂 منم فلن ندارم ولی نزدیکه ک بشه 😂
1
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
ن. بابا اصلا چ دارویی ک ب این راحتی بچه رو بندازه یکم فکنید اگ هم باشه نمیدم دارو خونه ها
0
1400/02/10
yasi
من یه دونه به حول و قوه ی الهی😐
0
1400/02/10
f g
منم یکی
0
1400/02/10
f g
نمیدونم والا آدم شکش میبره
0
1400/02/10
yasi
تو قراره بشی من نمیشم کلا😂
0
1400/02/10
سوال کننده
از دکتر پرسیدم گفت هزارتا را هس برا به خونریزی انداختن زن باردار گف خیلی راحته امکانش هست
0
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
خب پ من 4تا
0
1400/02/10
نسرین ....
من سه تا دارم دوتا دیگ هم قرار اضافه شه
0
1400/02/10
f g
آها فک کردم میگی ی برادرشوهر داری 😂
0
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
ن مطمعن باش نیس اونم اینقدر راحت ب دو ساعت
0
1400/02/10
نسرین ....
آره تو هفته ها اول زیاده
1
1400/02/10
yasi
نداره ندارم خداروشکر ندارن با خواهرشوهرامم رفت و آمدی ندارم😂
0
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
گه برم دیگ ب دوساعت
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم خوردن دسرموزت اشکال داره ب چندعلت یکی اینکه ب دلت شک داشتی دوم اینکا تخم مرغ خام داره ک خودش میتونه باعث سقط بشه اون بنده خدا کاری نکرده خیالت راحت
0
1400/02/10
yasi
چی گفتم😐
0
1400/02/10
f g
منم کلن رفتو آمد ندارم خداروشک
0
1400/02/10
yasi
😐😐😐😐
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
😑
0
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
مطمعنن همچین کاری نمیکنه
0
1400/02/10
سحر بانو
من دوتا جاری دارم خیلی خوبن کلا باهم خوبیم هرچی بگمم برام درس میکنن خیلیم زنگم میزنن هوس چی کردی بگو بزاریم برات
اصلا نمیدونم چطور بعضیا باید بد باشن
اصلا نمیدونم چطور بعضیا باید بد باشن
0
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
دیگ تا این حد ی بچه بکشه نیس
0
1400/02/10
f g
😶😶😶😶😶😶😶
5
1400/02/10
yasi
ولی عزیزم من اعتقاد دارم آدم حامله از دست کسی چیزی نمیگیره تو که میدونستی نباید چیزی میخوردی
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
یک حرف درست این دختره زده باشه همینه
0
1400/02/10
سمیررررررراااااا sh
خوش بحالت واقعااا خوش بحالتتتت
0
1400/02/10
f g
😂😂😂😂
0
1400/02/10
f g
ولی هیچ کار خدا بی حکمت نیست
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من یک جاری داشتم خوب نگهش نداشتم شغال اومده وبردش خخخ سرپانشست وخوردش حالاهمگی دمش گرم
0
1400/02/10
سوال کننده
منم همچین فکری میکردم ولی شوهرم میگه زن و شوهر باهم دس به یکی کردن خودش به داداشش شک داره چه برسه به من 😐میگه اگه جواب ازمایش بیاد ببینم واقعا اینا یه کاری کردن پدرشونو در میارم
0
1400/02/10
yasi
گوزو😐
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دلت صاف کن هیچکی این غلط ونمیکنه
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
😶😶
1
1400/02/10
f g
دمش گرم😂
0
1400/02/10
سوال کننده
ایشالا
1
1400/02/10
سحر بانو
نه بابا کسی اینجور کارا نمیکنه فیلم نیست که
1
1400/02/10
f g
اگ اینطورین ک خیلی عوضین
2
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ازحالا ویتامین eو قرص اهن بخورید بعد سه ماه اقدام کنین انشالله نی نی سالم خدابهت میده
1
1400/02/10
f g
بچه ها من وقتی ناراحت میشم زیر دلم درد میگیره 😑شماها اینطوری نیستین؟
0
1400/02/10
سوال کننده
همین کارو میکنم عزیزم ❤❤
1
1400/02/10
سحر بانو
من پریود نمیشدم سه ماه هرچی بگی خوردم اخر نشدم که نشدم مجبوری رفتم قرص خریدم خوردم اونم ده روز عر روز دوتا میخوردم
انقدی که من زعفران خوردم کسی نخورده پس با این چیزا بچه سقط نمیشه
انقدی که من زعفران خوردم کسی نخورده پس با این چیزا بچه سقط نمیشه
1
1400/02/10
f g
ایشالا ی نی نی صحیح و سالم تپلی خدا نصیبت میکنه
0
1400/02/10
سوال کننده
منم اینطوری بودم
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من الان انقدعصبانیم میخام یکی بزنم😭😭😭
1
1400/02/10
سوال کننده
فداتشم مرسی
0
1400/02/10
f g
خیلیییی بده
0
1400/02/10
سحر بانو
چرا
0
1400/02/10
f g
منم امروز بحثم شد...زیره دلم درد گرف
0
1400/02/10
سوال کننده
ولی الان میگم کاش اون موقع بود کلی دردو تحمل میکردم ولی برا بچم اتفاقی پیش نمیومد
1
1400/02/10
sepideh KM
چه داستان غم انگیز و وحشتناکی☹💔 لطفا بی خبرمون نذارید خانوم....
امیدوارم به زودی جاش سبز بشه و خودتون هم حالتون خوب بشه❤
امیدوارم به زودی جاش سبز بشه و خودتون هم حالتون خوب بشه❤
0
1400/02/10
f g
😔
0
1400/02/10
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم ایشالا
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
برای دومین بارپریودشدم
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خواهرخشگلم دلتوبذارجای من پسرم پنج ماهه توشکمم بود سقط شد هنوزواسش گریه میکنم
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله خدابهت یک بچه سالم میده ک یادت میشه ازاین اتفاق
1
1400/02/10
f g
ای وای☹علتش چی بود
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کلیه نداش یاازکارافتاده بود دورش هیچ ابی نبود
1
1400/02/10
f g
😔
خدا علیسانو برات حفظ کنه
خدا علیسانو برات حفظ کنه
1
1400/02/10
مامان امیراردلان
اون چیزی قاطی نکرده خودش ایست کرده
0
1400/02/10
مامان امیراردلان
ایست قلبی کرده کلا سقط نشده
0
1400/02/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ممنون گلم خدا نی نی تورم حفظ کنه
0
1400/02/10
f g
مرسی عزیزم
0
1400/02/10
⭐☀️مامان خانومی☀️⭐ **
خوشبحالتون من۵تا دارم😐🥴
همه هم یکی ازیکی دیگه دیوث تر😂
ولی نه دراین حد پست که بخوان چنین کاری کنن
همه هم یکی ازیکی دیگه دیوث تر😂
ولی نه دراین حد پست که بخوان چنین کاری کنن
0
1400/02/10
.... .
اینی که دارین میگین حکم قتل داره خیلی چیز ساده ای نیست
0
1400/02/10
سوال کننده
فداتشم خیلی سختی خیلی
0
1400/02/10
سوال کننده
حالا منتظر جواب پاتولوژی هستیم ببینیم درسته یانه
0
1400/02/10
دل انگیز .
عزیزم بنظرمنم اون نمیتونه همچین کاری بکنه .
مگه الکیه
مگه الکیه
0
1400/02/10
دل انگیز .
چند هفتت بود؟
0
1400/02/10
سوال کننده
۸
2
1400/02/10
دل انگیز .
بنظرم اون همچین کاری نکرده
خیلی از سقط ها رشد یهو متوقف میشه .
منم یه سقط داشتم .رشد متوقف شد
خیلی از سقط ها رشد یهو متوقف میشه .
منم یه سقط داشتم .رشد متوقف شد
0
1400/02/10
دل انگیز .
یهو خون دیدم
قبلش خوب بودم و عالی .
قبلش خوب بودم و عالی .
0
1400/02/10
.... .
عصبی نشدین ؟استرس نداشتین
0
1400/02/11
** **
یکلمه میگفتی ویار دارم نمیتونم بخورمش. عزیزم بارداریتو تا سه ماه اول به هیچ کس نگو. چیز خورتم نکنن اینقدر حسود و تنگ نظر هست که چشم کنن
0
1400/02/11
** **
تو پاتولوژی هیچی معلوم نمیشه من دادم. چرتو پرته مخصوصا برای جنین کوچیک
0
1400/02/11
maria🫄🏻 💜
چطوری میشه سرپا نشست؟؟؟😐😐
1
1400/02/11
لیلی .
ویتامین دی و فولیک اسید
1
1400/02/12
پزشک اوما
سلام سقط جنین یکی دو بار می تونه کاملا تصادفی باشه و علت خاصی نداشته باشه
0
1400/03/04
sepideh KM
سلام خانوم خوبین...
به نتیجه رسیدین؟
متوجه نشدین مشکل چی بوده؟
به نتیجه رسیدین؟
متوجه نشدین مشکل چی بوده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



953

