سلام خانم دکترمن به دوقلوهام شیرخشک کمکی میدم به یکی گیگوزوبه یکی ببلاک میدم اماشیرخشک ببلاک وزن گیریش زیادخوب نیس میخواستم ببینم عیبیدنداره که ازاین به بعدبه دوتاشون گیگوزبدم منظورم اینه یک دفعه قطع کنم عیبی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



370
1400/03/04




