سلام مامانی مهربون غذای کمکی چیا میدین ؟دکتر تغذیه رفتین
من پسرم ۸۵۰۰ هست ۶ ماهو نیمش هست و از ۵ ماه غداشو شروع کردم ولی نمیدونم چرا وقتی بهش میدم بازم میخواد و بیشتر از ۲۵ تا قاشق میخوره نه نمیگه به نظرتون زیاده ؟
میخوام یه برنامه بنویسم بزارم جلوم که روی اون برنامه برم بیاین تجربیاتتون رو در اختیار هم بزاریم🌺
پرسش (1400/03/06):
مامانا درمورد غذای کمکی بیاین به هم کمک کنیم
357
27
1400/03/06
سوال کننده
1
1400/03/06
negar ❤
سلام عزیزم..برو.خداروشکر کن که ماشالا پسرت خوش غذاس..بذار هرچقدر که دوس داره غذا بخوره.پنج وعده در طول روز غذا بذار بخوره..سه وعده اصلی دوتا میان وعده..اینجوری زمانیکه بخوای از شیر بگیریش اصلا اذیت نمیشی..شبا راحت میخوابه قد و وزنش نرماله..
0
1400/03/06
سوال کننده
من صبح و ناهار و عصر و شب بهش میدم ولی شبم باز بیدار میشه برای شیر خوردن هر ۴ ساعت
0
1400/03/06
سوال کننده
شبا خیلی بی خواب میشم
0
1400/03/06
سوال کننده
بیسکوییت مادر و گندم رو میشه اضاف کنم؟
0
1400/03/06
negar ❤
اها..شیرخشک بهش نمیدی؟
1
1400/03/06
negar ❤
دقیقا درک میکنم...برا من پسرم شب تا صبح ده بار بلند میشد..همیشه کمبود خواب دارم...
0
1400/03/06
negar ❤
طبق کارت بهداشت پیش برو توی غذا دادن..
0
1400/03/06
سوال کننده
چرا فقط شیر خشک میدم شیر خودم خشک شد
0
1400/03/06
negar ❤
سعی کن شبا دیر بخوابونیش مثلا ۱۱ شب بخوابه قبل خواب سیرش کن..سرلاک یا فرنی بهش بده..
0
1400/03/06
سوال کننده
فقط فرنی و سوپ حریره نوشته تو کارت
0
1400/03/06
سوال کننده
همون ۱۱ میخوابه ۹ بهش غذاشو میدم قبل خوابم شیر کامل میخوره
0
1400/03/06
negar ❤
پس طبق همون پیش برو...اگه اشتبا نکنم توی کارت نوشته کی بیسکوییت مادر بهش بدی..
0
1400/03/06
سوال کننده
توی اینترنت و اینستا غذلی کمکی نوزاد یا همون سرلاک ها به نوزاد ۶ ماهه چیزلی دیگه هم میدن مثل گندم
0
1400/03/06
negar ❤
پس اگه در طول شب بیدار میشه احتمال زیاد از روی عادته که بیدار میشه...چون غذاشو میخوره شیرم قبل خواب میخوره..امشب ی درجه شیرشو بیشتر کن ببین بازم بیدار میشه
0
1400/03/06
negar ❤
اهوم..بیسکوییت مادر رو با شیر خشک یا آب گرم قاطی کن..بهش بده
0
1400/03/06
سوال کننده
بیشتر اندازه خودش نمیخوره
0
1400/03/06
سوال کننده
الان از دکترش پرسیدم گفت نه سیب نه موز نه بیسکوییت الان نده گفت پایان هفت ماهگی
0
1400/03/06
سوال کننده
بچها شما لوبیا سبز پلویی میدین؟
0
1400/03/06
سوال کننده
یا پوره کدو حلوایی
0
1400/03/06
sahar masoud mahan
سلام من از الان بیسکوبیت میدم هیچ مشگلب هم پیش نیومده.
0
1400/03/06
sahar masoud mahan
سرلاک بادام میدم.سویق گندم و خرما هم میدم .بعضی اوقاتم فرنی
0
1400/03/07
سوال کننده
زوده ها
0
1400/03/07
janan keya
خانما ب فرنی نمیشه چیزی زد ک خوشمزه شه پسرم دوست نداره فرنی فقط سوپ خوب میخوره😣
0
1400/03/07
سوال کننده
چجوری درستش میکنی
0
1400/03/07
saf farah
تو فرنیت سیب درختی خورد کن. وقتی نرم شد با گوشت کوب برقی میکس کن خوشمزه میشه. یا موز له کن با فرنیش مخلوط کن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




