سلام خسته نباشید، من امروز عصر چند بار درد پریودی زیر دلم گرفت ک حتی با دراز کشیدن هم خوب نشد، تقریبا هر یکساعت یکبار هم انقباض و درد دارم،، ولی دردش ملایمه، بنظرتون امکان داره زایمان کنم یا هنوز زوده؟ درد ها قابل تحمله،، اگه الان زایمان کنم نوزادم داخل دستگاه میره؟ هفته 33 هم آمپول بتامتازون زدم
0
1400/03/03
سوال کننده
بی اختیاری ادرار هم گرفتم🤢
0
1400/03/03
سوال کننده
همش 3 روزه وارد 38 هفته شدم
0
1400/03/03
رستا (◔◡◔)

0
1400/03/03
رستا (◔◡◔)
اگ امپول زده باشی ریه هاش تکمیله دیگ فکر نکنم بره دستگاه
0
1400/03/03
سارا خانوم
خیالت راحت ۳۸هفته بچه کامله
0
1400/03/03
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم از 36هفته میگن بچه کامله نگران نباش شما ک خداروشکر 38هستی
0
1400/03/03
...👑zahra👑 ...
خیالت راحت کامله و آماده شده بیاد بغلت😍
0
1400/03/03
سوال کننده
رفتم دکتر
0
1400/03/03
سوال کننده
بهم گفت یکسانت دهانه رحمت باز شده
0
1400/03/03
سارا اعظمی
طبیعی هستی یا سزارین؟
0
1400/03/03
فرزانه مامان شازده والا
نه دستگاه نمیره خیالت راحت، فقط زودتر خلاص میشی
0
1400/03/03
فرزانه مامان شازده والا
من هفته دیگه که به سن بارداری شما میرسم تاریخ سزارین دارم
0
1400/03/03
الهه کریمی
ماله شما حرکاتش چه جوریه خوبه ؟
1
1400/03/03
سوال کننده
طبیعی
0
1400/03/03
سوال کننده
انشاالله سرت بخیری بگذره🙏
0
1400/03/03
سوال کننده
کمتر شده
0
1400/03/03
الهه کریمی
منم شکم درد گرفتم احساس میکنم حرکاتش کم شده
0
1400/03/03
الهه کریمی
تاریخ زایمانو چند زدن واسه ت؟
0
1400/03/03
سوال کننده
بهم گفت اگر تا شنبه زایمان نکردی یکشنبه قرص زیر ربونی بخور بیا بیمارستان
0
1400/03/03
الهه کریمی
اوما چند زده واسه ت
0
1400/03/03
سوال کننده
20ام
0
1400/03/03
الهه کریمی
منم همون تاریخو زدن اخرین پریودت ۱۴شهریور بود
0
1400/03/03
سوال کننده
اره
0
1400/03/03
الهه کریمی
ان شاءالله به سلامتی عزیزم
0
1400/03/03
الهه کریمی
نمیدونم چرا همش استرس دارم حرکاتش ضعیف شده
0
1400/03/03
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1400/03/03
سوال کننده
اصلا نترس بخاطر اینه ک جاش تنگ شده
0
1400/03/03
سوال کننده
انشاالله ک شما هم ب سلامتی زایمان کنید
0
1400/03/03
الهه کریمی
تایپیک روشن میزارم هر چیزی سد بهم بگو
0
1400/03/03
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1400/03/03
سوال کننده
حتما
0
1400/03/03
الهه کریمی
ممنونم.عزیزم.ان شاءالله
0
1400/03/03
الهه کریمی
ببخشید شما اسهال نیستی
0
1400/03/03
سوال کننده
نه
0
1400/03/03
الهه کریمی
دردت چه جوریه
0
1400/03/03
الهه کریمی
علایمت
0
1400/03/03
سوال کننده
درد پریودی دارم ولی ملایمه
0
1400/03/03
سوال کننده
و استخوان واژنم درد میکنه
0
1400/03/03
الهه کریمی
منم همش لگن درد دارم اگه دراز میکشم
0
1400/03/03
سوال کننده
انقباض خیلی کم هم دارم
0
1400/03/03
الهه کریمی
انقباض چه جوریه
0
1400/03/03
سوال کننده
شکمت سفت میشه،،، دوباره نرم میشه باز سفت میشه
0
1400/03/03
الهه کریمی
اها منم بعضی وقت ها اینجوری میشم
0
1400/03/03
سوال کننده
عضلات شکم منظورم بودا
0
1400/03/03
سوال کننده
یعنی نی نی خودشو سفت میکنه
0
1400/03/03
الهه کریمی
اره درسته
0
1400/03/03
سوال کننده
پس برو دکتر
0
1400/03/03
الهه کریمی
میگم این هفته رو تموم کنم بعد برم دکترم
0
1400/03/03
سوال کننده
ب امید خدااااا
0
1400/03/03
الهه کریمی
ان شاءالله خدا کمکمون میکنه خدا بزرگه
0
1400/03/04
پزشک اوما
سلام بهتره به پزشک مراجعه کنید تا معاینه شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



612

