Ooma
پرسش (1400/03/02):

سلام جواب آزمایش nt رو گرفتم لطفا تفسیر کنید

سوالو بالا پرسیدم مرسی🙏

سلام جواب آزمایش nt رو گرفتم لطفا تفسیر کنید
سلام جواب آزمایش nt رو گرفتم لطفا تفسیر کنید
خوبه عزیزم
منفیه
همه چی خوبه😍
مرسی😘
سلام خداروشکر نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه