مگه چند سالتونه که نوبتون شده
چون اسپوتنیک روسی رو میگن تو بروشورش نوشته تو بارداری و شیر دهی ممنوعه
باید بپرسی چون فقط استرازنکا رو ننوشته ک تو شیر دهی میشه زد یا ن ک باید دکتر بگه
بقیه واکسنا همشون برا افردار باردار شیرده و زیر 18 سال ممنوعه
برای مادران باردار وشیرده نمیزنن ممنوعه
اره خودشون اعلام کردن توصیه نمیکنیم باردارا و شیر ده ها بزنن😂
سلام بهتره در دوران شیردهی هیچ واکسن کرونا تزریق نشود