دو سه بار خودشو کثیف کرده پاهاشو نشستیم حالا زن داییم میگه باید پاشو بشورین مامانم رفت پاهاشو شست بچم جیغ میزد حالا نمیدونم چیکار کنیم پاشو بشوریم یان، و دیگه اینکه بچم تا چن روز موقع ادرار جیغ میزنه و گریه میکنه؟؟
0
1400/03/02
سوال کننده
دلم میخواد زودتر خوب شه بچم زجر میکشه😔😔
0
1400/03/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
باید صبر داشته باشی
0
1400/03/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من لگن میاوردم مامانم میشستش اب ب بدنش نمیزدم
0
1400/03/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ولی بزنبم عیبی نداره
0
1400/03/02
سوال کننده
بچم خیلی بی تابی میکنه دلم میسوزه
0
1400/03/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
میدونم سخته ولی چند روزی تحمل کن دکتر ب من گفت هی بغلش کن یا با ماشین ببر بیرون
0
1400/03/02
سوال کننده
حالا ماهم بغلش میکنیم
4
1400/03/02
مامان امیراردلان
دیر ختنه کردی اگه زودتر میبردی بهتر بود،مثلا ۴۰ روزگی
0
1400/03/02
سوال کننده
نشد دیگه
0
1400/03/02
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
ماهم هنوز نرفتیم مگ وقت میشه آخه
باید زودتر ببرم بزرگتر بشن اذیت میشن
باید زودتر ببرم بزرگتر بشن اذیت میشن
0
1400/03/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اتفاقا آب براش خوبه اگر حلقه اس .
بعدم کلا تمیز نگه دارید ک خدایی نکرده عفونت نکنه
بعدم کلا تمیز نگه دارید ک خدایی نکرده عفونت نکنه
0
1400/03/02
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
نه نشور بزار ۴ .۵ روز بگذره زخمش جوش بخوره
0
1400/03/02
janan keya
اگ حلقس بعداز سه روز باید حمومش کنی
0
1400/03/02
janan keya
ک زودتر حلقه بیفته
0
1400/03/02
janan keya
فعلا اگ سه روز نیس با ی دستمال نمدار تمیزش کن .باند اینا ک نداره؟؟
0
1400/03/02
janan keya
فک کنم بشوریش بااب خالی یبار اشکالی نداشته باشه اخه کثیفی باعث عفونت میشه
0
1400/03/02
باران ❤️❤️❤️
والا دکتر به من گف حتی از اینجا بردی میتونی حموم هم ببریش البته حلقه نبود ها.
0
1400/03/02
باران ❤️❤️❤️
فقط تا یه ماه یا کره یا روغن حیوانی میزدم که خ ب شه
0
1400/03/03
mobina 💎
منم امروز پسرمو با روش حلقه ختنه کردیم دکتر بهش شربت خواب اور داده خیلی خوبه اصلا اذیت نشد همش خواب بود
0
1400/03/03
mobina 💎
گفت بعد از ۲۴ میتونی بشوریش
0
1400/03/03
mobina 💎
یه پماد داد گفت ۳ روز دیگه بهش بزن
0
1400/03/03
سوال کننده
نه به روش حلقه نیس
0
1400/03/03
سوال کننده
بخیه زدن
0
1400/03/03
سوال کننده
منم پماد تتراسایکلین بهم داد گفت فقط یه بار بهش بزن ک امروز عصر زدیم
0
1400/03/03
سوال کننده
آره هرچی زودتر بهتر
0
1400/03/03
سوال کننده
من قطره استامینیفون بهش میدم هر 4 ساعت
0
1400/03/03
سوال کننده
همینجور دارم ميکنم، نه باند نداره گفت ادرار بره روش بهتره
0
1400/03/03
سوال کننده
بمیرم واسش نمیدونم تا چن روز باید زجر بکشه😣
0
1400/03/03
Mami Sh ....
اسم شربتش چیه عزیزم
0
1400/03/03
samira khanoom خانم
کحا رفتید ؟؟؟مننرفتمچقد هزینه ش شد
0
1400/03/03
سوال کننده
ما لار دکتر دارا محمدی 600هزار تومن
0
1400/03/03
سوال کننده
ببرش بچه هرچی کوچیکتر باشه بهتره زودتر خوب میشه
0
1400/03/03
نرگس ،،،🌼
عزیزم یک هفته طول میکشه بهتر بشه
0
1400/03/03
نرگس ،،،🌼
ادرار براش خوبه خودش ضد عفونی اش میکنه
0
1400/03/03
نرگس ،،،🌼
داروها شو سر ساعت بهش بده.پوشک یه سایز بزرگتر استفاده کن .پماد تتراسیکلین چشمی برا پسرم تا افتادن آخرین بخیه بعد از هر بار تعویض پوشک زدم .با گوش پاکن بزن هر بار هم دستهاتو بشور .برای پسرم که خدا رو شکر هیچ مشکلی پیش نیومد.
0
1400/03/03
نرگس ،،،🌼
ولی خیلی سخته 🥺
0
1400/03/03
lila s
به من که دکتر گفت تا یه هفته نشور بعد یه هفتع ببر حموم بعد بیار پیشم پمادم نداد چیزی اذیتشم همون ۲۴ ساعت اول بود ولی هنوز موقع ادرار یکمی سوزش داره
0
1400/03/03
پزشک اوما
سلام بعد از یک روز از گذشت ختنه میتونید نوزاد را بشورید و استامینفون را بهش بده تا درد اذیت نکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1422

