سلام خانم ها من پریودام بیست وشیش یا بیست وهشت روزه است سرموعد بیست وشیش روزم یه لک خیلی کم دیدم فکر کردم پریود شدم که همون لکه بود الان از موعد بیست وهشت روزم دوروز گذشته هنوز پریود نشدم دیشب بی بی چک زدم یه خط خیلی محو بعد نیم ساعت انداخت اگر پریود نشم فردا بی بی بزنم خوبه من یه سقط داشتم تو ماه اسفند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



486
1400/03/02






