یه وقتهایی خوابش بیشتر و کمتر میشه
اما هرچی ماه شون بالااتر میره بازیگوش تر و
شناخت به دنیا اطراف بیشتر
طوری نیس عزیزم ..نوزاد بزار بخوابه دختر منم میخوابید
خوشبحالت بابا
پسر من اصلا خواب نداره روزا اگ هم بخوابه یکی دو ساعت دیگ کل روز بیدار
اما شبت میخوابه عادت کرده خداروشکر
جاییش درد نمیکنه راحت میخوابه دیگه.
سلام چه بهتر نوزاد باید بیشتر بخواه و هر زمان احساس نیاز به شیر کرد بیدار میشه کاریش نداشته باشید
اره اینو خیلی خوب معلومه موقعه شیر خوردن بازیگوشی میکنه