Ooma

درد پای راست دربارداری

سلام.من هفته هفتم بارداری ام ازامروز پای راستم دردمیکنه به خصوص زانوم .ممکنه مشکل خاصی باشه؟

13 پاسخ 401 بازدید


سلام خانم دکتر و دوستان،

بعد سزارین دچار سوزش ادرار شدم،کیا اینجور بودن؟علتش چیه،نگران کننده نیست؟

8 پاسخ 383 بازدید


ترشحات چسبناک در بارداری

سلام خانوما و پزشک اوما من چند روز میشه ترشحاتم چسبناکه یه خورده،مقدارش مثل قبلا زیاد نیس ولی حس میکنم چسبناکه خطرناک نیس؟

5 پاسخ 774 بازدید


تکون خوردن جنین هفته۲۷

سلام دوستا نینی من ماشالله هزارماشالله خیلی وروجکهه شبانه روز درحال تکون خوردن بود تکونای محکم یهو حس میکردمم الان ازواژنم پاش میزنه بیرون یا یهو معدمو میزنه سوراخ میکنه....شب تاصبح هم نمیزاشت من بخوابم.....ازدیروز عصر تاالان فقط دوسه بار تکون ریز خورده شیرینی وشکلات وبستنی هم خوردم وپهلو چپ دراز کشیدم یه تکون کووووچولو ضعیف خورد چیکار کنم نگرانم.....😞😞😞
بعد سوال دیگ من شنیدم که میکن زن حامله به الت مرد نگاه کنه چشمای بچه شور میشن این حقیقت داره؟هی شوهرم لخت میشه یهو چشمم بهش میفته اعصابم خورد میشه هی بش میگم جلو من لخت نشو گوش نمیده😑😞🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

13 پاسخ 529 بازدید


خارش والتهاب وقرمزی واژن

سلام خانم دکتر اومایی وقتون بخیر .سوال منو جواب بدین ممنون میشم .واژنم الان 3روزه خارش والتهاب قرمزی داره تکرار ادرار دارم زیاد .یه دارویی بهم بگین بگیرم استفاده کنم.درضمن ژل بهداشتی هم استفاده کنم چطوره

1 پاسخ 377 بازدید


تکان خوردن جنین در این هفته

سلام من 22 هفته هستم ولی هنوز تکون بچه رو حس نکردم ایا مشکلی هست خیلی نگرانم

16 پاسخ 735 بازدید


راهنمایی در مورد مشکلی که قبلا پرسیدم

پزشک محترم‌اوما
سلام
ممنون‌میشم ادامه سوامو بررسی و پاسخ بدید
بعد از پاسختون مجددا سوال پرسیدم
تشکر

4 پاسخ 420 بازدید


تست تخمک گذاری و قرص دوفاستون

سلام
میشه لطفا در مورد این تست تخمک گذاری راهنمایی کنید، تخمک ازاد شده؟ امروز روز ۱۳ سیکلم هستش تا روز دهم خونریزی پریودی داشتم و اینکه از روز ۱۴ دکتر قرص دوفاستون تجویز کردن در صورت بارداری مصرف این قرص موردی نداره؟
و اینکه بعد از نزدیکی ادرارم بوی ماهی میده باید چیکار کنم؟ عفونت ادراری قبلا داشتم و آنتی بیوتیک تزریقی و خوارکی استفاده کردم

14 پاسخ 1,183 بازدید


سلام دوستان میشه کمک کنید؟

سلام سونو تعیین جنسیت رو چند هفته باید بریم؟
تو 14 هفته و 3 روزم

7 پاسخ 392 بازدید


خانمها یه مدته کتفم درد داره

قلبمم درد میگیره پشت کتفم تیر میکشه خمیازه میکشم کتفم درد میگیره چند باری هم قلبم درد گرفته ..... پریروز مادرشوهرم عصبیم کرد بدتر شده بنظرتون از عصابه یا ممکنه در رفتع باشه سنگینی بلند نکردم ها ..گاهی میخوام رو دستم بلندشم نمیتونم

6 پاسخ 429 بازدید


درمان اسهال در هفته های بارداری🤕

سلام به دکتر اوما و خانم های اومایی من از اول بارداریم همش اسهالم چرا به نظرتون
نه میشه قرص خورد نه چیزی لطفا راهنماییم کنید

22 پاسخ 431 بازدید


سلام خانوما بیایین یه لحظه تروخدا😟

من چند روز پیش رفتم سونو ببینین مشکلی داره من زیاد نفهمیدم

41 پاسخ 635 بازدید


احساس سیری و کم غذا خوردن

سلام.من نه هفته و چهار روز هستم.
از اول بارداری خداروشکر نه ویاری داشتم نه حالت تهوعی.
فقط مثل قبل که غذا می خوردم،نیستم.
می نشینم سرسفره زود سیر میشم.
طبیعی هست؟
و اینکه چکار کنم اشتهام زیاد بشه؟
درسته که الآن جنین از ذخایر مادر استفاده می کنه ولی اگه بعدها هم همین طور پیش بره،خوب نیست.

2 پاسخ 582 بازدید


خارش بیرونی واژن دارم

سلام خسته نباشید من یکمی خارش بیرونی واژن دارم لبه های واژن.
میخواستم ببینم ایا خطرناکه؟
شدتش زیاد نیست
لازمه چیزی استفاده کنم الان شهرستانم دکترم تهرانه
نمیدونم چیکار کنم

21 پاسخ 727 بازدید


لکه بینی در بارداری

دوستان من از یکشنبس لکه بینی قهوه ای دارم و روزی دوتا شیاف میزارم اما قطع نشده یروز بعداز لکه بینیم رفتم سونو گفت همه چی خوبه اما خیلی نگرانم چرا قطع نمیشه کسی تجربه داره؟؟؟اتفاقی برا جنین نمیفته؟چون یک بارم سقط داشتم خیلی میترسم و بخاطر سقطمم اسپیرین مصرف میکنم

29 پاسخ 1,173 بازدید


دادن شیر خشک به نوزاد سه ماهه

سلام،من پسرم ۳ماهشه میخوام شب ها موقع خواب بهش شیر خشک بدم،الان فقط شیر خودم را میخوره ولی خیلی همیشه شکمش شله انقدر که در شبانه روز هم دفع داره درست وزن نمیگیره،چه شیر خشکی بدم خوشمزه باشه؟ و چقدر؟ بعد اگه فقط شب موقع خواب با شیشه بهش بدم ممکنه دیگه سینه را نگیره؟

6 پاسخ 560 بازدید


نداشتن شیر بعد از 7روز از زایمان

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من 7روزه سزارین انجام دادم سینه هام هنوز شیر ندارن البته با تحریک کردن یه دو سه قطره درمیاد نه بیشتر شیر افزا هم استفاده کردم جواب ندادخواهشااگه کسی اطلاعات مفیدی داره راهنمایی کنید سپاسگزارم

16 پاسخ 492 بازدید


سلام به دوستان و پزشک اوما میشه آزمایش غربالگری دوم من و تفسیر کنید

تفسیر آزمایش

13 پاسخ 721 بازدید


شربت دیفن هیدرامین در بارداری

دوستان رفتم داروخانه.گلوم درد میکرد شربت دیفن هیدرامین داده. ایا خطرناکه؟یه قاشق خوردم خیلی بی حال شدم

10 پاسخ 672 بازدید


خارش والتهاب قرمزی واژن

سلام وقت بختر خدمت دکتر اومای.من الان 3روزه واژنم خارش .التهاب وقرمزی داره از ژل بهداشتی بانوان هم استفاده کردم. دکترها هم تعطیله.ممنون میشم یه داروی تجویز کنین

13 پاسخ 437 بازدید