درد پای راست دربارداری
سلام.من هفته هفتم بارداری ام ازامروز پای راستم دردمیکنه به خصوص زانوم .ممکنه مشکل خاصی باشه؟
سلام خانم دکتر و دوستان،
بعد سزارین دچار سوزش ادرار شدم،کیا اینجور بودن؟علتش چیه،نگران کننده نیست؟
ترشحات چسبناک در بارداری
سلام خانوما و پزشک اوما من چند روز میشه ترشحاتم چسبناکه یه خورده،مقدارش مثل قبلا زیاد نیس ولی حس میکنم چسبناکه خطرناک نیس؟
تکون خوردن جنین هفته۲۷
سلام دوستا نینی من ماشالله هزارماشالله خیلی وروجکهه شبانه روز درحال تکون خوردن بود تکونای محکم یهو حس میکردمم الان ازواژنم پاش میزنه بیرون یا یهو معدمو میزنه سوراخ میکنه....شب تاصبح هم نمیزاشت من بخوابم.....ازدیروز عصر تاالان فقط دوسه بار تکون ریز خورده شیرینی وشکلات وبستنی هم خوردم وپهلو چپ دراز کشیدم یه تکون کووووچولو ضعیف خورد چیکار کنم نگرانم.....😞😞😞
بعد سوال دیگ من شنیدم که میکن زن حامله به الت مرد نگاه کنه چشمای بچه شور میشن این حقیقت داره؟هی شوهرم لخت میشه یهو چشمم بهش میفته اعصابم خورد میشه هی بش میگم جلو من لخت نشو گوش نمیده😑😞🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
خارش والتهاب وقرمزی واژن
سلام خانم دکتر اومایی وقتون بخیر .سوال منو جواب بدین ممنون میشم .واژنم الان 3روزه خارش والتهاب قرمزی داره تکرار ادرار دارم زیاد .یه دارویی بهم بگین بگیرم استفاده کنم.درضمن ژل بهداشتی هم استفاده کنم چطوره
تکان خوردن جنین در این هفته
سلام من 22 هفته هستم ولی هنوز تکون بچه رو حس نکردم ایا مشکلی هست خیلی نگرانم
راهنمایی در مورد مشکلی که قبلا پرسیدم
پزشک محترماوما
سلام
ممنونمیشم ادامه سوامو بررسی و پاسخ بدید
بعد از پاسختون مجددا سوال پرسیدم
تشکر
تست تخمک گذاری و قرص دوفاستون
سلام
میشه لطفا در مورد این تست تخمک گذاری راهنمایی کنید، تخمک ازاد شده؟ امروز روز ۱۳ سیکلم هستش تا روز دهم خونریزی پریودی داشتم و اینکه از روز ۱۴ دکتر قرص دوفاستون تجویز کردن در صورت بارداری مصرف این قرص موردی نداره؟
و اینکه بعد از نزدیکی ادرارم بوی ماهی میده باید چیکار کنم؟ عفونت ادراری قبلا داشتم و آنتی بیوتیک تزریقی و خوارکی استفاده کردم
سلام دوستان میشه کمک کنید؟
سلام سونو تعیین جنسیت رو چند هفته باید بریم؟
تو 14 هفته و 3 روزم
خانمها یه مدته کتفم درد داره
قلبمم درد میگیره پشت کتفم تیر میکشه خمیازه میکشم کتفم درد میگیره چند باری هم قلبم درد گرفته ..... پریروز مادرشوهرم عصبیم کرد بدتر شده بنظرتون از عصابه یا ممکنه در رفتع باشه سنگینی بلند نکردم ها ..گاهی میخوام رو دستم بلندشم نمیتونم
درمان اسهال در هفته های بارداری🤕
سلام به دکتر اوما و خانم های اومایی من از اول بارداریم همش اسهالم چرا به نظرتون
نه میشه قرص خورد نه چیزی لطفا راهنماییم کنید
سلام خانوما بیایین یه لحظه تروخدا😟
من چند روز پیش رفتم سونو ببینین مشکلی داره من زیاد نفهمیدم
احساس سیری و کم غذا خوردن
سلام.من نه هفته و چهار روز هستم.
از اول بارداری خداروشکر نه ویاری داشتم نه حالت تهوعی.
فقط مثل قبل که غذا می خوردم،نیستم.
می نشینم سرسفره زود سیر میشم.
طبیعی هست؟
و اینکه چکار کنم اشتهام زیاد بشه؟
درسته که الآن جنین از ذخایر مادر استفاده می کنه ولی اگه بعدها هم همین طور پیش بره،خوب نیست.
خارش بیرونی واژن دارم
سلام خسته نباشید من یکمی خارش بیرونی واژن دارم لبه های واژن.
میخواستم ببینم ایا خطرناکه؟
شدتش زیاد نیست
لازمه چیزی استفاده کنم الان شهرستانم دکترم تهرانه
نمیدونم چیکار کنم
لکه بینی در بارداری
دوستان من از یکشنبس لکه بینی قهوه ای دارم و روزی دوتا شیاف میزارم اما قطع نشده یروز بعداز لکه بینیم رفتم سونو گفت همه چی خوبه اما خیلی نگرانم چرا قطع نمیشه کسی تجربه داره؟؟؟اتفاقی برا جنین نمیفته؟چون یک بارم سقط داشتم خیلی میترسم و بخاطر سقطمم اسپیرین مصرف میکنم
دادن شیر خشک به نوزاد سه ماهه
سلام،من پسرم ۳ماهشه میخوام شب ها موقع خواب بهش شیر خشک بدم،الان فقط شیر خودم را میخوره ولی خیلی همیشه شکمش شله انقدر که در شبانه روز هم دفع داره درست وزن نمیگیره،چه شیر خشکی بدم خوشمزه باشه؟ و چقدر؟ بعد اگه فقط شب موقع خواب با شیشه بهش بدم ممکنه دیگه سینه را نگیره؟
نداشتن شیر بعد از 7روز از زایمان
با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من 7روزه سزارین انجام دادم سینه هام هنوز شیر ندارن البته با تحریک کردن یه دو سه قطره درمیاد نه بیشتر شیر افزا هم استفاده کردم جواب ندادخواهشااگه کسی اطلاعات مفیدی داره راهنمایی کنید سپاسگزارم
سلام به دوستان و پزشک اوما میشه آزمایش غربالگری دوم من و تفسیر کنید
تفسیر آزمایش
شربت دیفن هیدرامین در بارداری
دوستان رفتم داروخانه.گلوم درد میکرد شربت دیفن هیدرامین داده. ایا خطرناکه؟یه قاشق خوردم خیلی بی حال شدم
خارش والتهاب قرمزی واژن
سلام وقت بختر خدمت دکتر اومای.من الان 3روزه واژنم خارش .التهاب وقرمزی داره از ژل بهداشتی بانوان هم استفاده کردم. دکترها هم تعطیله.ممنون میشم یه داروی تجویز کنین




