سلام خانوم هایی که ivfانجام دادن میشه از باید ها و نباید ها و روال کار ivfیه توضیحی بدی و اینکه من همسرم مفولوژی اسپرمشون مشکل داره یعنی شکل اسپرمشون ایراد داره آیا ivfجوابگو هست ؟؟؟
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
اوه خداروشکر الان انتقالتو دادی ان شاءالله گرفته باشه و سالم بیان بغلت
0
1400/02/10
سوال کننده
کی معلوم میشه که گرفته به سلامتی
0
1400/02/10
نسترن ..
بعد بهوش اومدن درد داره؟من کلا از بیهوشی میترسم اخه نفس تنگی دارم
0
1400/02/10
💎 sara 💎
دوبار جنین انتقال میدن.. با فاصله دو سه روز
نمیشه گفت بهتره یا نه.. بسته به شرایط بدن تصمیم میگیرن که چی بده یا نه
نمیشه گفت بهتره یا نه.. بسته به شرایط بدن تصمیم میگیرن که چی بده یا نه
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
درسته خخخ
0
1400/02/10
مامان ی خانم کوچولو
دعا کن چون واقعا خسته شدم دیگه
0
1400/02/10
💎 sara 💎
نه بابا چه دردی.. کلا نیم ساعتم نمیشه.. بیهوشیشم خیلی حال میده
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
دست منم هست فعالیت زیاد نکنم دیگه
0
1400/02/10
سوال کننده
دختره طفلک از زنجان اومده بود
0
1400/02/10
مامان ی خانم کوچولو
خیلی
0
1400/02/10
💎 sara 💎
نه فعالیت نکردن تو واسه اینه که تخمدونات پر از تخمکه خم و راست نشی و فعالیت زیاد نکنی که بترکه
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
توکل به خدا درکت میکنم چیمیگی عزیزم خدا بزرگه
0
1400/02/10
نسترن ..
خداکنه کرونا تموم بشه الانکه وضع خطریه فک نکنم مراکز قبول کنن برا ای وی اف
0
1400/02/10
💎 sara 💎
چرا قبول میکنن.. بازه
0
1400/02/10
مامان ی خانم کوچولو
چرا انجام میدن
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
خاک تو سرم ترکیدن بدبخت میشم که😑😑😑
0
1400/02/10
نسترن ..
اونای ک میان برا ای وی اف خیلی زیادن؟؟؟زوجا
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
سلام
0
1400/02/10
💎 sara 💎
الان به چیزای بدش فک کن.. باشه؟ 😐
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
انجام میدن بابا
0
1400/02/10
مامان ی خانم کوچولو
اره خیلیییی
0
1400/02/10
نسترن ..
سلام فاطیما
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
منم میخوام بیام ای وی اف بگید باید الان چه گهی بخورم🤣🤣
0
1400/02/10
💎 sara 💎
اره.. ادم میره میبینه تنها نیست امیدوار میشه
0
1400/02/10
نسترن ..
اخه طفلیا ..طفلی خودم😔
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
سلام
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
فاطمه بیا شیراز برو پیش افسون زارعی
0
1400/02/10
سوال کننده

این آزمایش اسپرم همسرم واسه زمان iui هست
0
1400/02/10
💎 sara 💎
عه واقعا؟
کی دکتر رفتناتو شروع میکنی؟
کی دکتر رفتناتو شروع میکنی؟
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
منم برج پنج میرم کاراشو میکنم
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
توکل به خدا
0
1400/02/10
مامان ی خانم کوچولو
من میگفتم فقط ۱ تا ۳ درصد احتماله هایپر شم من مگه همون ی درصدم عمرا.ولی شد😁😁😁
1
1400/02/10
yasi
انقدر که دلم میخواد دو قلوها تورو ببینم برا بچه خودم ذوق ندارم😂
0
1400/02/10
💎 sara 💎
الهی من فدات شم😍😂😂
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
بچها تنبلی شدید باشه بنظرتون تخمک خوب میده
0
1400/02/10
سوال کننده
دارو زیاد میدن
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
🥺🥺🥺
0
1400/02/10
نسترن ..
چ همه اسپرررم🙄یا من اشتباه میکنم
0
1400/02/10
مامان ی خانم کوچولو
ی پیج دکتر تو اینستا بود تنبلی رو با رژیم و ورزش خوب میشدن
1
1400/02/10
yasi
خدانکنه دیوونه😍😂
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
من هنوز پریود نشدم از بعد سقطم
0
1400/02/10
سوال کننده
من پرسیدم گفتن واسه یکی با دو تومن جواب میده واسه یکی ۵ تومن
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
فعلا من دارم تو گه خودم میغلتم😂😂😂😂
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
دارم ال دی میخورم
0
1400/02/10
سوال کننده
یعنی چی
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
دور از جون🤣🤣
0
1400/02/10
نسترن ..
بچه ها من تنبلی ندارم بنظرتون چقدر امپول بهم میدن؟
0
1400/02/10
yasi
فاطمه پریود نشدی هنوز؟
0
1400/02/10
💎 sara 💎
اره ربطی نداره..
تو فقط از الان وزنتو کم کن ورزش کن و فولیک اسید حتما بخور
تو فقط از الان وزنتو کم کن ورزش کن و فولیک اسید حتما بخور
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
اگه برم آی وی اف نمیتونم بیام فاطی باید همینجا باشم راه دوره اذیت میشم
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
نه خیر سرم درد شدید دارم ولی نمیاد ال دی بهم داد گفت بخور بعد ولش کن تا بیاد
0
1400/02/10
💎 sara 💎
stk: |~|11|~|111_col
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
اه چقدر بد
0
1400/02/10
نسترن ..
بچه ها برا ای وی اف مرکز ک میریم باید ی دکتر انتخاب کرد درسته؟؟؟؟؟؟
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
کارتون اینجا جور نشد
0
1400/02/10
yasi
ای بابا چرا اینجوری شدی؟ یه سونو میدادی
0
1400/02/10
مامان ی خانم کوچولو
سارا ی سوال بپرسم شاید تا حالا ازت پرسیدم
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂😂😂
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
سونو کرد گفت هورمونام ریخته بهم بخاطر دارو گیاهیا دیگه نمیخورم
0
1400/02/10
💎 sara 💎
منم نداشتم
روزی دوتا hmg و ۲۲۵ واحد سینال اف
روزای نزدیک به عمل هم ستروتاید و روز اخر هم اویترل
روزی دوتا hmg و ۲۲۵ واحد سینال اف
روزای نزدیک به عمل هم ستروتاید و روز اخر هم اویترل
0
1400/02/10
yasi
ازبس حرص خوردی الکی الکی
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
دیروز شوهرم وقتی فهمید پریود شدم کفر میگفت فاطی 😑😑😑😑😑😑
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
نسترن کجایی هسی
0
1400/02/10
نسترن ..
خداروشکر ک نتیجه دیدی الان دوقلو داری؟؟
0
1400/02/10
💎 sara 💎
من اول رفتم مطب پیش دکترم فقط روز پانکچر و روز انتقال مرکز رفتم
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
این که نمازش قضا نمیشد
0
1400/02/10
💎 sara 💎
جان
0
1400/02/10
سوال کننده
من که دکتر معمولی هم میرفتم هر ماه ۴ تا سینال اف و ۴ تاhmgو روزی ۳ تا کلومفین میداد و روز ۱۲ هم آزاد سازی
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
سمیرا فهمیدی امروز چیشد🤣🤣
0
1400/02/10
💎 sara 💎
آره.. انشالله تو هم نتیجه میگیری اصلا ناامید نباش
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
جاریم خواهرشوهرمو زد داشت خفه میکرد🤣🤣
0
1400/02/10
💎 sara 💎
تنبلی داری حتما
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
نه جور نشد
0
1400/02/10
نسترن ..
اخه من باید برم شهر دیگه تو مرکز ناباروری ..اونجا حتما باید برم پیش ی پزشک دیگه؟
0
1400/02/10
yasi
نه خوابم برد تو تایپکا نبودم چیشد باز😐😂
0
1400/02/10
سوال کننده
کجایید
0
1400/02/10
yasi
یا خدا😐
0
1400/02/10
نسترن ..
چی میشه این ماه باردار بشم نرم ای وی اف😔
0
1400/02/10
💎 sara 💎
اره
0
1400/02/10
سوال کننده
توکل به خدا
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1400/02/10
💎 sara 💎
واسه خدا هیچ کاری نداره عزیزم
0
1400/02/10
yasi
همون خواهرشوهرت که داره خونه میسازه خونه مادرشورت تلپن؟
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
خوبش کرد😂😂😂😂
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
هییی من پریود بشم فقط🤣🤣
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
چکار میکنی پریود بشی
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
فاطی جاریت میخواد بره از اونجا
0
1400/02/10
yasi
فاطمه تو همون اصفهان میری آی وی اف؟
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
اره همون یدونه بیشتر ندارم دیگه مادرشوهرم هی نفرین شوهر جاریم میکرد اینم گفت نفرین نکنین اینا زبون در اوردن روش بعد خواهرشوهرم امده بود جاریمو بزنه جاریم زده بودتش زمین میخواسته خفش کنه😂🤣
0
1400/02/10
نسترن ..
برام خیلی سخته ن هزینش اینکه شهر دیگه باشی بری بیای کار شوهرم از اینور سخته واقعا
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
نه گفت من نمیرم اونا باید برن🤣
0
1400/02/10
yasi
اوفی حقش بوده نکبت
0
1400/02/10
نسترن ..
وای چ وحشین اینا
0
1400/02/10
yasi
شهر خودتون مگه نداره کجایی مگه؟
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
آره به امید خدا
0
1400/02/10
نسترن ..
میخام برم تهران ..سیستان بلوچستان
0
1400/02/10
💎 sara 💎
کاش یه جا تو شهر خودتون بری
چون رفت و امد خیلی اذیت کنندس.. مخصوصا بخوای انتقال بدی
چون رفت و امد خیلی اذیت کنندس.. مخصوصا بخوای انتقال بدی
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
یه دعوایی راه انداخت مادرشوهرم پسراشو جمع کرده بود که جاریمو بندازن بیرون ولی اون نرفت گفت منتظر بودم یکی دست بهم بزنه شکایتش کنم 🤣🤣🤣بعد هیچکدومشون کارش نداشتن جز یکی از برادرشوهرام که میخواست بزنتش شوهرمو یکی از برادرشوهرم جلوشو گرفتن
0
1400/02/10
نسترن ..
شهر خودمون داره دولتیه میخام خصوصی برم میترسم دولتی کارشون خوب نباشه
0
1400/02/10
yasi
انشالله
0
1400/02/10
💎 sara 💎
اتفاقا دوتا از بچه های گروه ما زاهدان انجام دادن دوتاشونم مثبت شدن
0
1400/02/10
yasi
تهران که دوره یه شهر نزدیک انتخاب کن
0
1400/02/10
نسترن ..
توخدا جدی میگی یعنی منم همین زاهدان برم
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
من اگه جای شما بودم بهونش میکردم از اونجا فرار میکردم
خونمونم میدادم کرایه
خونمونم میدادم کرایه
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
شوهرم گفت دلم برای جاریم سوخت شوهرم بهشون گفت حق داره شما منی که همسایتونم جگرمو خون کردین که دیوار کشیدم بینتون 🤣🤣🤣گفت این بدبخت که پیشتونه بعد گفت هرکی پیش اینا باشه عصبی میشه
0
1400/02/10
💎 sara 💎
به خدا.. بیا ازشون بپرس
انتقال جنین و ای وی اف
انتقال جنین و ای وی اف
0
1400/02/10
حمیده ۱۳۶۸
سلام دوستان من هم تازه رفتم ناباروری ابن سینا تهران مورفولوژی شوهرم صفره به نظرتون امیدی هست؟
0
1400/02/10
نسترن ..
اخه خاهرم تهرانه .
0
1400/02/10
yasi
چه عجب شوهرت یه حرکت زد
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
والا بخدا اینا خودشون ادم نیستن گذاشتن گردن جاری من
0
1400/02/10
نسترن ..
🤣دهنت سرویس سمیرا
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
اینه بدبخت تحمل کرده تا الان پیششون
0
1400/02/10
yasi
اگه میخوای بگی بهش که میری آی وی اف برو بمون خب اگه نمیخوای کسی بفهمه اذیت میشی
0
1400/02/10
💎 sara 💎
فاطی تو این شلوغی میخوای ای وی اف کنی یا جمع میکنی میری شیراز؟
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
به شوهرم میگم میرم خونه بابام
0
1400/02/10
حمیده ۱۳۶۸

این آزمایش آخریه که داده
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
اینجا نمیمونم ازیتم کنن میرم تا گرفت یکم حال روحیم بهتر بشه برمیگردم
0
1400/02/10
نسترن ..
اصلا نمیخام کسی بدونه بفهمن دیگه هیچی هم قوم شوهر هم فامیلا خودمون لباس از قرانم بپوشی میگن گفتیم ی چیزیشون هس
0
1400/02/10
yasi
همون شهر خودت برو
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
من اصفهانم خواستم برم شیراز همونجا خونه بگیریم برم دنبال کارام ولی واقعا سخته خودم تنها نمیتونم باید پیش خانوادم باشم ازم مراقبت کنن راهم دوره نمیتونم برم شیراز تو چه جوری میخوایی بری تهران آخه
0
1400/02/10
💎 sara 💎
افرین
0
1400/02/10
💎 sara 💎
منم نذاشتم هیچکس بفهمه.. فقط خودم و شوهرم و شما همه میدونین😂
0
1400/02/10
نسترن ..
مجبورم مجبور برا من باشه از جای خودمم تکون نمیخورم🤣
0
1400/02/10
حمیده ۱۳۶۸
یچه ها کسی مثل مورد من بوده؟ خیلی نگرانم
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂😂واقعا اینو شوهرت گفت
بگو بخدا
باورم نمیشه رضا همچین حرفی رو زده باشه😂😂😂😂
بگو بخدا
باورم نمیشه رضا همچین حرفی رو زده باشه😂😂😂😂
0
1400/02/10
yasi
خب پس شهر خودت برو چون میفهمن من دوسال و نیم اقدام بودم نزاشتم کسی بفهمه تازه خرداد میخواستم برم آی وی اف زد و عید حامله شدم
0
1400/02/10
نسترن ..
منم باید شوهرمو ببرم مرکز ناباروری ی ازمایش بده این از مایش معمولیا ک همش میگن سالمه
0
1400/02/10
💎 sara 💎
نگران نباش.. یه دوره دارو به شوهرت میدن بعدش ای وی اف رو شروع میکنن
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
حالا جاریت چقد کیف کرده
😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
دقیقا😂
0
1400/02/10
نسترن ..
ای جان خداکنه منم مث تو بشم
0
1400/02/10
حمیده ۱۳۶۸
اتفاقا الان یه هفته ای هست دارو میخوره اگه خدای نکرده دارو جواب نده چی میشه؟
0
1400/02/10
💎 sara 💎
دقیقا عین شوهر من.. هرچی ازمایشگاه معمولی ازمایش داد همش سالم.. رفتیم ناباروری دیدیم وضع خرابه
0
1400/02/10
yasi
آره اون تایپکم بهت گفتم ببر من شوهرمو کلا مرکز بردم آز ما سالم بودیم نمیگرفت دیگه رد داده بودم ولی به رومنمیاوردم😂
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1400/02/10
yasi
انشالله
0
1400/02/10
💎 sara 💎
جواب میده.. انرژی منفی نده به اسپرما.. همش مثبت فکر کن عزیزم
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
اگه امکانش هست خونتونو ببر خواهرتم هست مراقبته
0
1400/02/10
نسترن ..
مرکز ناباروری بردی شوهرتو؟؟
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
جاریمو ولش کن من تو کونم عروسی بود🤣🤣
0
1400/02/10
نسترن ..
اصلا نمیشه کار شوهزچرم میره رو هوا تازه ون وقت دیگه هم مصاحبه داره
0
1400/02/10
yasi
آره ما آز خصوصی نرفتیم کلا برا آزمایشا جفتمون میرفتیم ناباروری
0
1400/02/10
حمیده ۱۳۶۸
ممنونم ولی کلا با مورفو صفر چه اتفاقی میوفته؟
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
من آزمایش معمولی بردم ولی مرکز رفتیم گفتن مشکل داره
میگم که ببر مرکز
میگم که ببر مرکز
0
1400/02/10
نسترن ..
افررین بهترین کارو کردی
0
1400/02/10
نسترن ..
شوهرت چیش مشکل داره؟
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
نه فاطی فکرشو بکن تو الان چقد خوشحالی جاریتو بگو چقد دیگه خوشحاله😂😂😂
0
1400/02/10
yasi
آره توام ببر انشالله چیزی نیس و سالمه
0
1400/02/10
💎 sara 💎
مورفولوژی شکل اسپرمه.. یعنی شکل ظاهریشون مشکل داره
0
1400/02/10
فاطیما احمدی
😂 😂 😂
0
1400/02/10
نسترن ..
ان شاالله
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
کارش چیه؟
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
مورفو
0
1400/02/10
mona 💙
من با مورفو صفر ای وی اف کردم
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
بری آی وی اف از انباری اسپرم میگیره نگران نباش
0
1400/02/10
yasi
تف تو روت😂😂😂😂
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂😂🤣🤣🤣
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
درد دروغ میگم
0
1400/02/10
yasi
نه بابا😂😂😂
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
میشه توضیح بدی
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
مردا تو انباریاشو اسپرم دارن اونم سالم و کیلو کیلو کثافتا رو نمیکنن
0
1400/02/10
fatemeh امید به خدا😍
با انگولک دکترا نشونشون میدن🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/10
جوجو ❤️
عزیزم تو آزمایش پیشنهاد میکرو دادن براتون.
همسر منم مورفوش صفره! این سینا نوبت داشتیم بعد از عید باز کرونا اوج گرفت فعلا دست نگهداشتیم. انقدر تا الان دارو خورده که نگوووو
گرونترین مکملها...
این ماه براش کیوتن و زینک و فولیک اسید گرفتم میخوره. آزمایش اسپرم قبلیش رو یه ماه قبلش رویان داد مورفو 2 بود، الان تو ابن سینا زده صفر! آزمایشگاه خصوصی معمولی هم آز دادیم مورفو 5 بود. والا رد دادیم دیگه!
تازه 7 ماه پیشم واریکوسل عمل کرد.
یجوری شده که به آزمایشگاههای مراکز ناباروری بدبین شدم با این جوابا!
همسر منم مورفوش صفره! این سینا نوبت داشتیم بعد از عید باز کرونا اوج گرفت فعلا دست نگهداشتیم. انقدر تا الان دارو خورده که نگوووو
گرونترین مکملها...
این ماه براش کیوتن و زینک و فولیک اسید گرفتم میخوره. آزمایش اسپرم قبلیش رو یه ماه قبلش رویان داد مورفو 2 بود، الان تو ابن سینا زده صفر! آزمایشگاه خصوصی معمولی هم آز دادیم مورفو 5 بود. والا رد دادیم دیگه!
تازه 7 ماه پیشم واریکوسل عمل کرد.
یجوری شده که به آزمایشگاههای مراکز ناباروری بدبین شدم با این جوابا!
0
1400/02/10
🌱Saba 🌱
من با 5 تا لتروزول و 3 تا کلوموفین هایپر شدم تمام رحمم شده بود تخمک دیگه دکتر آمپول نداد استراحت کردم خوب شدم نترسید ولی من اونوقت خیلی درد داشتم نمی تونستم تکون بخورم دکترم تعجب می کرد می گفت آخه با این دوتا
وای به حال من برم ای وی اف چی میشه😂😂😂
وای به حال من برم ای وی اف چی میشه😂😂😂
0
1400/02/10
🌱Saba 🌱
خداروشکر چون آمپول نداد کیستم نشدن
0
1400/02/10
سوال کننده
عزیزم من شنیدم از بیضه ها هم اسپرم میکشن
0
1400/02/10
سوال کننده
ابن سینا آزمایشگاه هاش دقیقتره
0
1400/02/10
سوال کننده
منم آزمایشگاه معمولی گفتن مشکل نداره ولی این سینا ۱ بود
0
1400/02/10
مامان فرشته ها 💓 💓
چه حس خوبی میگیرم از حرفات
منم مثل بقیه نگرانی از ای وی اف دارم ، ولی همیشه بعدش فکرمیکنم وکس بعدش باعث میشه بتونم باهاش کنار بیام
حرفهای دانشینت باعث شد حس بهتری به دردها داشته باشم
هیچ چیزی بی حکمت نیست
ما خرداد میخواییم بریم برای میکرو دیروز تست کرونای همسرم مثبت شد منم علایمشو دارم
همش میگم خدایا خیلی بزرگی که میخوای من تو استرس میکرو دیگه استرس کرونا نداشته باشم
منم مثل بقیه نگرانی از ای وی اف دارم ، ولی همیشه بعدش فکرمیکنم وکس بعدش باعث میشه بتونم باهاش کنار بیام
حرفهای دانشینت باعث شد حس بهتری به دردها داشته باشم
هیچ چیزی بی حکمت نیست
ما خرداد میخواییم بریم برای میکرو دیروز تست کرونای همسرم مثبت شد منم علایمشو دارم
همش میگم خدایا خیلی بزرگی که میخوای من تو استرس میکرو دیگه استرس کرونا نداشته باشم
0
1400/02/10
مامان فرشته ها 💓 💓
چرا انجام میدن
اتفاقا از مرکز به شوهرم زنگزدن که چرا نمیایید و پیگیر نیستید
اتفاقا از مرکز به شوهرم زنگزدن که چرا نمیایید و پیگیر نیستید
0
1400/02/10
مامان فرشته ها 💓 💓
بله متاسفانه مراکز خیلی شلوغه
خیلیا هم برای تعیین جنسیت و... میان
نگران نباش برو ببین تو این مراکز چه خبره
خیلیا هم برای تعیین جنسیت و... میان
نگران نباش برو ببین تو این مراکز چه خبره
0
1400/02/10
مامان فرشته ها 💓 💓
نه نیازی نیست
مراکز غالبا چند تا دکتر دارن و شما هر روزی برسد دکتر اون روز پرونده رو بررسی میکنه
مراکز غالبا چند تا دکتر دارن و شما هر روزی برسد دکتر اون روز پرونده رو بررسی میکنه
0
1400/02/10
مامان فرشته ها 💓 💓
شوهر منم صفره
بقیه ی ایتمای همسرتون چنده؟
ابن سینا چیبهتون گفتن؟
بقیه ی ایتمای همسرتون چنده؟
ابن سینا چیبهتون گفتن؟
0
1400/02/10
💎 sara 💎
عزیزممم😍😍
انشالله که انجام میدی و مامان میشی
منم تا وارد سیکل نشده بودم کلی برام استرس داشت چون وارد یه مرحله ناشناخته میشی.. همین که داروهاتو میگیری میفهمی چی به چیه دیگه دلت اروم میگیره
دقیقا منم مهر پانکچر شدم ولی اسفند انتقال دادم.. این وسط کرونا گرفتم و اسباب کشی کردم.. هیچ کار خدا بی حکمت نیست
انشالله که انجام میدی و مامان میشی
منم تا وارد سیکل نشده بودم کلی برام استرس داشت چون وارد یه مرحله ناشناخته میشی.. همین که داروهاتو میگیری میفهمی چی به چیه دیگه دلت اروم میگیره
دقیقا منم مهر پانکچر شدم ولی اسفند انتقال دادم.. این وسط کرونا گرفتم و اسباب کشی کردم.. هیچ کار خدا بی حکمت نیست
0
1400/02/10
مامان فرشته ها 💓 💓
الهی خدا تو دلیاتو برات نگه داره و شیرینی روزهایی که در انتظارتن سختی روزهای انتظار رو از بین ببره ❤️❤️❤️❤️😍
برای من خیلی دعا کن ...
سخت نیازمند مادرشدنم ...
برای من خیلی دعا کن ...
سخت نیازمند مادرشدنم ...
0
1400/02/11
حمیده ۱۳۶۸
ابن سینا دارو ال کارنتین و زینک و ویتامین سی دادن گفت برو تا دوماه دیگه تقویت بشین برای آی وی اف.
0
1400/02/11
حمیده ۱۳۶۸
این آزمایش شوهرمه
0
1400/02/11
مامان فرشته ها 💓 💓
با این داروها تحرکشون هم میره بالا قطعا
0
1400/02/12
حمیده ۱۳۶۸
خیلی از شما ممنونم، توی یه تایپیک دیگه آزمایش قبلیشو که توی یه آزمایشگاه خصوصی داده بود فرستادم، شما گفتین که بریم مرکز ناباروری، من نمیدونم دکترا با این همه تجربه ای که دارن چرا وقتی میپرسی کدوم آزمایشگاه بریم میگن فرقی نداره هرجا خواستی برو اگه شما نگفته بودین معلوم نبود چند وقت دیگه باید انتظار الکی میکشیدیم.
0
1400/02/13
مامان فرشته ها 💓 💓
خوشحالم که تونستم کاری انجام بدم
الهی به حق این روزهای عزیز حاجت روا شی عزیزم ❤️
الهی به حق این روزهای عزیز حاجت روا شی عزیزم ❤️
0
1400/02/18
سوال کننده
چون آزمایشگاه های بیرون به درد لعنت میخورن ۲ سال تمام دارو خوردم به هوای اینکه شوهرم سالمه و مشکلی نداره بعد تو مرکز ناباروری که رفتم فهمیدم مفولوژی اسپرم همسرم مشکل داره
0
1400/02/18
مامان فرشته ها 💓 💓
بله متاسفانه دکترا اصلا درست راهنمایی نمیکنن
به نظر من همه باید تمام چکاب هارو توی مراکز ناباروری بدن
به نظر من همه باید تمام چکاب هارو توی مراکز ناباروری بدن
0
1400/02/21
حمیده ۱۳۶۸
منم پارسال کلی کلومیفن و آمپول و چیزای دیگه استفاده کردم بعد از دوماه موقع تخمک گذاری زیر دلم خیلی درد میگرفت بعدش که قطع کردم خوب شدم
0
1400/02/22
سوال کننده
من چند بار دکتر بیرون میرفتم سونو که انجام میداد دکتر میگفت کیست داری بعد به دکترم می گفتم میگفت فولیکوله
0
1400/03/02
سوال کننده
شما موفو صفر اونوقت گرفت میشه بفرمائید چکار ها انجام دادید منم امروز انتقال داشتم
0
1400/03/02
سوال کننده
و بار چندم گرفت و چند تا جنین داشتید
0
1400/03/02
مامان فرشته ها 💓 💓
عزیزم امروز انتقال دادی
0
1400/03/02
سوال کننده
بله
0
1400/03/02
مامان فرشته ها 💓 💓
اگر امروز انتقال دادی چرا انقدر درگیر میکنی خودتو ؟؟؟؟
0
1400/03/02
سوال کننده
درگیر چی
0
1400/03/02
مامان فرشته ها 💓 💓
اشتباه نکن عزیزم هیچ به خودت استرس نده
0
1400/03/02
مامان فرشته ها 💓 💓
شرایط آدما مثل هم نیست
همین سرچ و پرس و جو بهت استرس میده
همین سرچ و پرس و جو بهت استرس میده
0
1400/03/02
سوال کننده
استرس ندارم ولی دوست دارم اطلاعات و تجربه های بقیه رو بدونم
0
1400/03/02
سوال کننده
پنجشنبه پانچر شدم و امروز انتقال
0
1400/03/02
سوال کننده
ولی از لحاظ کلی خوردنی و مراقبت ها برای همه یکسانه
0
1400/03/02
سوال کننده
شاید عملکرد بدن با بدن فرق کنه
0
1400/03/02
مامان فرشته ها 💓 💓
خواهرانه نگران تکتک اونایی هستم که شرایطشون مثل منه
از روزی که اینجا دیدم خیلیا طی هفته ی قبل منفی شدن به قدری اضطرابم زیاد شده که حد نداره
همش میگم اگر انتقال بدم چهارده رو اصلا نه اینترنت روشن میکنم نه اوما میام
از روزی که اینجا دیدم خیلیا طی هفته ی قبل منفی شدن به قدری اضطرابم زیاد شده که حد نداره
همش میگم اگر انتقال بدم چهارده رو اصلا نه اینترنت روشن میکنم نه اوما میام
0
1400/03/02
مامان فرشته ها 💓 💓
ان شا الله مثبت میشی عزیزم
0
1400/03/02
سوال کننده
توکلت به خدا باشه انشاالله بهترین ها برامون رقم میخوره
0
1400/03/02
سوال کننده
انشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



695

