سلام
خواهرم امروز انتقال جنین انجام دادن . چند ساعت بعد از انتقال معذرت میخوام دوتیکه ریز لخته دفع کردن.میخواستم بدونم طبیعیه؟ از سرویس فرنگی هم استفاده میکنن.میشه راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



600
1401/02/19



