امروز دو روز که قندم چک می کنم در خونه قندم بالای.قند بارداری دارم و روزی ۳ عدد متفورمین می خورم دکترم گفته در منزل خودت قندتو چک کن.توی این دو روز که قندم بالای احساس میکنم بچه م اصلن تکون نمی خوره.مشکلی پیش اومده
0
1400/03/02
لعیا gh
میرفتی بهداشت صدای قلبشومیشنیدی حداقل
0
1400/03/02
عاطفه گلی 💑💑
عزیزم قندت توازمایشت چند بوده به دستگاه خونگی اطمینان نکن برامنم همش بالا نشون میداد ولی ازمایشم خوب بودن
0
1400/03/02
سوال کننده
تو آزمایش که دکتر گفت قند داری ۲ ساعتم ۱۵۰ بود یه بار هم ۱۲۰.این دو روز که خونه گرفتم ۱۸۰ بود
0
1400/03/02
سوال کننده
ربط داره به نظرتون قند به قلب بچه
0
1400/03/02
عاطفه گلی 💑💑
نه ولی باید رعایت بشه
0
1400/03/02
سوال کننده
از بعد از ظهری استرس گرفتم.برم الان جای بازه
0
1400/03/02
عاطفه گلی 💑💑
سونوگرافی باز
0
1400/03/02
سوال کننده
ممنون عزززیزم
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
چیزی نمیشه فقط چیزایی بخور که قندتو متعادل کنه
0
1400/03/02
سوال کننده
چیز قندی نخوردم.نمی دونم چرا اینطور شدم
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
استرس قند رو میبره بالا
0
1400/03/02
سوال کننده
مثل چی
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
بامیه خورشتی بخور
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
کدو سبز
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
ابغوره
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
سریع میاره پایین و ضرری هم برا بارداری نداره
0
1400/03/02
عاطفه گلی 💑💑
به دستگاه خونگی اطمینان نکن برامنو همش بالا نشون میداد
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
به هیچ عنوان هم استرس نگیر برا بچه
طوریش نمیشه
فقط استرس قندتو بالا میبره
طوریش نمیشه
فقط استرس قندتو بالا میبره
0
1400/03/02
سوال کننده
میگن خرما بخور پا تو بگیر بالا بچه تکون میخوره درسته
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
شلغم هم خوبه
میاره پایین
میاره پایین
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
کلا چیزای شیرین باعث تحریکش میشه و به سمت چپ بخواب چند دقیقه منتظر باش
چون میگی قند داری خوب نیس شیرینی حات بخوری
اب تگری بخور
چون میگی قند داری خوب نیس شیرینی حات بخوری
اب تگری بخور
0
1400/03/02
سوال کننده
همون فکر کنم عصابم برای امتحانا بهم ریخته.این برق ها هم زمان امتحان میره آدم کلافه میشه
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
بله دیگه تاثیر مستقیم داره
من چون مادر شوهرم قند داره اطلاعاتم بخاطر اونه
من چون مادر شوهرم قند داره اطلاعاتم بخاطر اونه
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
وقتایی که عصبانی یا ناراحته قندش میره بالا
0
1400/03/02
سوال کننده
دستت درد نکنه الان همسرم میفرستم بره کدو بگیره.خالی بخورم
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
راستی علائم داشتی برا دیابت یا از ازمایش متوجه شدی؟
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
رنده کن تو ماست کمی نمک و ابلیمو بزن مثل ماست خیار میشه خوشمزس
0
1400/03/02
سوال کننده
نه علائمی نداشتم از رو آزمایش گفتن
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
من اشتهام زیاده و همش گشنم میشه
میترسم قند داشته باشم چن روز دیگه ازمایش دارم
دعا کن دیابت نباشه
میترسم قند داشته باشم چن روز دیگه ازمایش دارم
دعا کن دیابت نباشه
0
1400/03/02
سوال کننده
خدا نکنه خیلی بد.کلافه ام کرده.ان شاء اله نداری
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
توکل به خدا
0
1400/03/02
🧿🤱👑👶 Maman Soni
عزیزم دستگاه قندتو ببر آزمایشگاه همون لحظه که خون میگیرن توام قندتو چک
بعد جوابهارو باهم مقایسه کن بعد بهش اعتماد کن
بعد جوابهارو باهم مقایسه کن بعد بهش اعتماد کن
0
1400/03/02
mღnírєh ♥️
شمام خیلی مراقب باش عزیزم نگران هم نباش
0
1400/03/02
سوال کننده
آره قربونت برم امتحان کردم.مال من ۶ تا بیشتر از آزمایشگاه بود
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
ابغوره قند داره
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
متفورمین حالتو بد نمیکنه؟
0
1400/03/02
سوال کننده
بی حالم میکنه اتگار
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
توت فرنگی خوبه الانم فصلشه
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
من قبلا خوردم حالت تهوع خیلی بدی میگیرم
0
1400/03/02
سوال کننده
من که حالت تهوع بالاس الانم تو ماه ۷ هستم هنوز دارم
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
دوستمون درست میگه دستواهتو ببر ازمایشگاه همون لحظه چک کن شاید انقدرم نباشه قندت وقتی که میگی بیحال میشی
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه من قبل بارداری خوردم حالت تهوع بدی میگرفتم
0
1400/03/02
سوال کننده
آب یخ خوردم فقط احساس نبض کردم.تکون نمی فهم
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
اما اصلا ابغوره نخور ابغوره و کدو برای چربی خون خوبه
پذر من دیابت داره
میدونم عرق شنبلیله و دارچین خوبه اما اصلا فک نکنم بشه تو بارداری خورد
نون فقط جو بخور شیرینیهای مصنوعی نخور
پذر من دیابت داره
میدونم عرق شنبلیله و دارچین خوبه اما اصلا فک نکنم بشه تو بارداری خورد
نون فقط جو بخور شیرینیهای مصنوعی نخور
0
1400/03/02
سوال کننده
امروز از این حلوا ارده بدون قند خوردم بعد از صبحونه قندم ۱۸۰ بود
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
من راجب تکونهای نینی اطلاعات ندارم
اما چون خانوادگی سابقه قند داریم متخصص دیابت بهم پرهیز داد گفت قند بالا باعث اصافه وزن خودت و خدای نکرده زایمان زودرس میشه اصلا راجب تکون نینی به من چیزی نگفت
اما چون خانوادگی سابقه قند داریم متخصص دیابت بهم پرهیز داد گفت قند بالا باعث اصافه وزن خودت و خدای نکرده زایمان زودرس میشه اصلا راجب تکون نینی به من چیزی نگفت
0
1400/03/02
سوال کننده
یعنی آسیبی به بچه نمی زنه
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
اصلا ازین چیزای صنعتی نخور
من ارده شیره طبیعی قبل بارداری میخوردم گذاشتم کنار
من ارده شیره طبیعی قبل بارداری میخوردم گذاشتم کنار
1
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
خدا نکنه...
دکتر که به من اینجوری گفت
اما پرهیز غذاییتو رعایت کن
به هیچ وجه سیب زمینی و ماکارونی نخور
دکتر که به من اینجوری گفت
اما پرهیز غذاییتو رعایت کن
به هیچ وجه سیب زمینی و ماکارونی نخور
1
1400/03/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/02
سوال کننده
دکتر منم اینجوری گفت.اما من به دکتر ا بی اعتمادم .تحت نظر دو تا دکترم.یکی گفت روزی ۳ تا قرص بخور شایدم انسولین دادم.اون یکی میگه خوبه رعایت کن رژیم غدایی
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
این دکتری که میگم زنان نیست فوق تخصص دیابته
اصلا بد به دلت راه نده اما باز برو یه چک کن که دلت اروم شه
اصلا بد به دلت راه نده اما باز برو یه چک کن که دلت اروم شه
1
1400/03/02
سوال کننده
ممنون عزیز
0
1400/03/02
یکتا (مامان نلین ❤️)
سالم باشین الهی
1
1400/03/02
نسیم م
سلام بچه ها من امروز دستگاه خونگی قندم رو بردم آزمایشگاه و همزمان گرفتیم، نتیجه ازمایشگاه شد 90 ولی خونگی 130 نشون داد. دیگه بهش توجه نمیکنم. باور کنید خطای دستگاههای خونگی بالاست
0
1400/03/02
🧿🤱👑👶 Maman Soni
تا ۱۵ کم یا زیاد نشون بده طبیعیه
ولی بیشتر دستگاهتون مشکل داره
ولی بیشتر دستگاهتون مشکل داره
0
1400/03/03
niloofar abi
قند چه تاثیری روی جنین میزاره؟ خدای نکرده یهو بره بالا چ اثری داره
0
1400/03/03
پزشک اوما
سلام حتما تحت نظر متخصص تغذیه باشین و رژیم غذایی دیابت بارداری داشته باشید ، بعد از یک وعده غذایی یک ساعت به پهلوی چپ دراز بکشید و حرکات جنین را بشمارید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



389

