بخاطر اشعه دستگاه یو وی ممنوعه
من انجام دادم وقتی دوماهه بودم گفتن ضرر نداره که .
منم انجام دادم موقعی که 5 ماهم بود دکتر گفت ضرری نداره
سلام به خاطر دستگاه یووی میگن ضرره ،من بارداریم کاشت داشتم و هرماه برای ترمیم میرفتم ، در آخر کار برام برق ناخن میزد و جلو پنکه ناخونامو خشک میکردم
اگر پنجره باز باشه و برق ناخن بزنی هیچ مشکلی نداره مگر اینکه دکترت منع کرده باشه
اون بوی مواد کاشت میگن ضرره که با تهویه هوا مشکل برطرف میشه ، من هر یه ربع که میشستم میرفتم یکم راه میرفتم ،
آخرین ترمیم ناخونم ۳ روز قبل زایمانم بود بعدشم که کرونا شد دیگه نرفتم تو خونه با ناخن گیر گرفتم تا کلا رفت 😐😐
یه دکتری میگفت به هیچ عنوان نباید انجام بشه جدا از دستگاه یو وی ک اشعه داره، خود موادش خطرناکه. حتی بعد از زایمان ، برای اینکه موادش بقدری خطرناکه ک از ناخن به خون و بعد ب بچه و موقع شیردهی به شیر منتقل میشه ولی از بس خانوما اصرار میکنن و ما حریف نمیشیم چاره ای نداریم جز اینکه بگیم انجام بده