با سلام من موهامو کراتینه کردم آرایشگرم بهم مارکی معرفی کرده استفاده دارم میکنم دوماهه احساس میکنم خوب نیست
میشه یه مارک شامپو بدون سولفات و یه ماسک مو بهم معرفی کنین البته قیمتش هم مناسب باشه
با تشکر 😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



509
1400/03/02



