بچه ها کسی موهاشو کراتین کرد؟راضی بودین؟؟؟
تا چه مدتی میمونه؟؟
هزینه ش چقده حدودا؟؟
پرسش (1398/10/30):
کسی کراتین انجام داد؟؟؟
778
47
1398/10/30
سوال کننده
0
1398/10/30
سوگل& ۰
من جلو موهامو سه سال پیش کردم ۵۰دادم
0
1398/10/30
سوال کننده
چقد ماندگاری داره؟؟
0
1398/10/30
سوگل& ۰
سه ماها بود ولی اینقد حموم رفتم زودتر اثرش رف
0
1398/10/30
سوگل& ۰
ولی تا چهار ماه تا یه اتو میکشیدم لخته لخت میشد
0
1398/10/30
سوگل& ۰
زمستون بهتره بزاری
0
1398/10/30
سوال کننده
بعده حموم خشک میکردی صاف میشد خودش؟؟
0
1398/10/30
سوال کننده
حتما باید بعده حموم سشوار کنیم؟؟خودش خشک بشه صاف نیس؟؟
0
1398/10/30
سوگل& ۰
اره صاف بود
0
1398/10/30
سوگل& ۰
مال من که خیلی فر بود موهام خودش صاف میشد ولی با اتو لخته لخت میشد
0
1398/10/30
سوال کننده
حالا ماندگاریشو خودمون باید بگیم چندماهه میخوایم؟؟
0
1398/10/30
غزل دلاور
منم قراره کراتینه انجام بدم ولی فک کنم هزینه هاش شهربه شهرفرق داره..
0
1398/10/30
سوال کننده
اره فرق داره
0
1398/10/30
سوال کننده
اگه یه ارایشگاه بالاتر بگه یا یکی کمتر بگه ینی مواد و اینچیزاش فرق داره؟؟
0
1398/10/30
سوال کننده
ینی یکی کم بگه دلیل بر اینه که خوب انجام نمیده،؟؟؟
0
1398/10/30
سوال کننده
🤔🤔
0
1398/10/30
غزل دلاور
منم خیلی ازدست موهام کلافه ام حتی بانرم کننده هم به سختی شونه میشه بعدشم موهای من شوره هم داره خسته شدم بخدا
0
1398/10/30
سوال کننده
نه من کلافه نیستم موهام خوبه، یکم مجعد
0
1398/10/30
سوال کننده
ولی دوست دارم یبار تجربه کنم
0
1398/10/30
سوال کننده
نمیدونین؟؟؟
0
1398/10/30
غزل دلاور
نمیدونم والاولی من عروس داییم ارایشگره گفت تیوبی هستش هرچقدرتیوب مواداستفاده کنی به همون اندازه پول میگیرن میگفت خیلی موادش گرونه یکی ازموادهاشوگفت نیم کیلو۷۰۰تومن خریده.گفت واسه اینه که موادش اصله
0
1398/10/30
سوال کننده
اهااا
0
1398/10/30
غزل دلاور
گفت به پرپشتی وکم پشتی موهم بستگی داره
0
1398/10/30
فاطمه 👩👧❤
۱ میلیون و دویست دادم
۴ ماهیمی مونه اگه شامپو های خوب اسنفاده کنی تا ۶ ماه
۴ ماهیمی مونه اگه شامپو های خوب اسنفاده کنی تا ۶ ماه
0
1398/10/30
غزل دلاور
مسلماموهایی که کوتاه باشه وکم پشت موادکمتریم میخوادهزینه شم کمتره وموهای بلندوپرپشت بلعکس
0
1398/10/30
غزل دلاور
یعنی چی اون همه پول فقط ۶ماه توشهرمایک سالشو۵۰۰تومن میزنن
0
1398/10/30
سوال کننده
اهان👌👌
0
1398/10/30
سوال کننده
تو شهر ما فک کنم از ۵۰۰ هم کمتر بزنن
0
1398/10/30
غزل دلاور
شهرشماکجاست
0
1398/10/30
سوال کننده
رشت
0
1398/10/30
غزل دلاور
پس چراواس این خانم اون همه پول گرفتن شایدموهاش پرپشت وبلنده
0
1398/10/30
سوال کننده
ما یه محلی اطراف رشت هستیم
0
1398/10/30
سوال کننده
نمیدونم والا🤔
بعضی ارایشگاها پوله اسم و برندشونو میگیرن
بعضی ارایشگاها پوله اسم و برندشونو میگیرن
0
1398/10/30
غزل دلاور
ادم به هیچی قانع نیست یکی ازفامیلامون رفته فرکرده انقدکه موهاش صاف ونرم بوده ماهم
0
1398/10/30
سوال کننده
اوهومهم
0
1398/10/30
سوال کننده
همش ادم از اون چیزی که داره راضی نیس
0
1398/10/30
غزل دلاور
اره به خداتوشخرماارایشگاه هست خیلی معروفه خواهرم یه باررفت چندسال قبل به خاطراسمش که دررفته بودهمه موهاشوسوزوندن باکراتینه یه سال بعدش رفت یه ارایشگاه ساده خیلی حوب ازاب دراومدموهاش
0
1398/10/30
سوال کننده
دیدی؟اونا پوله الکی
0
1398/10/30
فاطمه 👩👧❤
آره
بمن گفت موادش خوبه واقعا راضیم
بمن گفت موادش خوبه واقعا راضیم
0
1398/10/30
سوال کننده
هزینه شامپوهاش چقده؟؟؟
0
1398/10/30
معصومه مامان امیر سام
من یزدم گفت اگه به همین بلدی که موهات هست مبخوای انجام بدی یک ملیون میشه رشد موهااگه زیاد باشه اثریش از دست میده زودتر ولی معمولن تا شیش ماه باید باش موادیش خوب باش
0
1398/10/30
سیده امنه .
تو گلسار ی خانومی هست ب اسم هستی خیلی کارش خوبه خیلی ام منصفه.قیمتاشم عااالیه نسبت ب جاهای دیگه.
البته باید اینستا بهش پیام بدی.
از موهات بدون اتو و سشوار فقط شونه میکنی و از پشت موهات عکس میدی اونم قیمتو میگه بعد اگه خواستی صد در صد بری پیشش بهت نوبت میده و انجام میدی.دوستام و زنداداشم ک رفتن راضی بودن.منم موهام فره ولی فره خوشگل.دکلره ک کردم رسما شد سیم ظرفشویی خشک و خشک.من موهام پره خیلی تا زیر شونم کوتاه کردم گفت نهایت تا 300یا 350.
ک بعد فهمیدم باردارم نرفتم.
تو اینستا سرچ کن
Keratin_hasti
البته باید اینستا بهش پیام بدی.
از موهات بدون اتو و سشوار فقط شونه میکنی و از پشت موهات عکس میدی اونم قیمتو میگه بعد اگه خواستی صد در صد بری پیشش بهت نوبت میده و انجام میدی.دوستام و زنداداشم ک رفتن راضی بودن.منم موهام فره ولی فره خوشگل.دکلره ک کردم رسما شد سیم ظرفشویی خشک و خشک.من موهام پره خیلی تا زیر شونم کوتاه کردم گفت نهایت تا 300یا 350.
ک بعد فهمیدم باردارم نرفتم.
تو اینستا سرچ کن
Keratin_hasti
0
1398/10/30
سیده امنه .
عزیزم من تو انزلی از آرایشگاه لبخند و طلایه پرسیدم جفتشون گفتن موهات مواد میخوره چون دکلره کردی تقریبا 900تا 1ملیون در نظر بگیر.منم با اینکه همه کارای ارایشی و موهام با سالن لبخنده اما نرفتم پیشش.
چون اینا رو بورس هستن و کارشون خوبه تو بقیه چیزا میان قیمتم اضافه میگیرن
واسه همینه ک فرق میکنه هزینه هاش
چون اینا رو بورس هستن و کارشون خوبه تو بقیه چیزا میان قیمتم اضافه میگیرن
واسه همینه ک فرق میکنه هزینه هاش
0
1398/10/30
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1398/10/30
سیده امنه .
قربونت😊
0
1398/10/30
ر.ی.ح.ا.ن.ه ...
من ۷ماه پیش امجام دادم باتخفیف حدودا ۷۰۰ تومن شد و اینکه بستگی به حجم مو و قد مو داره قیمتش
خیلی راضی بودم و تا۶ماهم ماندگاری داشت الانم هنوز یکم هست مثه قبلم نشده خداروشکر
باید تا۶ ماه شامپوی مخصوص و ماسک مو استفاده بشه و اینکه قیمت شامپوهاشم خیلی گرونه
خیلی راضی بودم و تا۶ماهم ماندگاری داشت الانم هنوز یکم هست مثه قبلم نشده خداروشکر
باید تا۶ ماه شامپوی مخصوص و ماسک مو استفاده بشه و اینکه قیمت شامپوهاشم خیلی گرونه
0
1398/10/30
ر.ی.ح.ا.ن.ه ...
و اینکه من ارایشگاه نرفتم و مرکز تخصصی کراتیه بود رفتم چندتا دستگاه داشت و کارش خیلی خوب بود
0
1398/10/30
سوال کننده
👌👌👌
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




