من روی بالیاژ کراتین کردم
بعد ۶ ماه رفت
اگر موی طبیعی باشه ماندگاریش بیشتره
سلام
من فقط شامپو کراتین میزدم
ماسک و چیزای دیگه استفاده نکردم اصلا
رشد موهات بستگی داره که زود رشد میکنه یا کند
مال من تا یک سال نصف موهای جدیدم در اومد کراتین شده ها رفت عقب
اگه بعد کراتین دکلره کنی هم کراتین رو از بین میره هم دکلره خوب جواب نمیده
فقط رنگ معمولی
اهان ارایشگر بهم گفت ماسکم بزنم با روغن ارگان
اون موهای کراتین شده بعد یکسال همونجوری صاف بود؟
اون عقبی ها خب صافیشو داره
ولی از وقتی که موهای خودم تا نصف رشد کرد دیگه نرسیدم بهش ن سشوار میکشم ن دیگه شامپو کراتین میزنم
من شهریور کراتین زدم..هنوز هس.. ینی کیف میکنم الانم منتظرم زایمان کنم برم احیا ک موهام اوک اوکی بشه
من تازه امروز دوروزه کردم میترسم حموم کنم خراب شه😅😅
اگه میخوای بری حموم بذار فردا برو باید سه روز بگذره. حتما هم شامپو بدون سولفات باید استفاده کنی.