سلام عزیزم نیم ساعت بعد غذا یا وسط غذات بخور
منم مثل شما میشدم میخوردم بعد غذا امتحان کردم خوب شد
من متفورمین و برای تنظیم وزن بدن استفاده میکنم چون تنبلی ندارم همه چیزم خوبه دکترم گفت وزن و هم ثابت نگه میدداره نه میذاره بیش از اندازه چاق بشی نه لاغر از تنبلی مجدد جلوگیری میکنه
سلام به جای متفورمین گلوکوفاژ خارجی استفاده کن
منن همین داروهارو میخورم ،،بعد ۱ماه به متفورمین عادت کردم دیگه
چند وقت اقدام بودی که بعد رفتی دکتر اینارو براتون گرفته؟
ازمایش amhدادید؟چند بوده؟
متفورمین خارجی بخر درست میشی
من ایرانیشو خوردم ی مدت،چون بعداز غذا میخوردم مشکلی ایجادنکرد برام
اقدام نداشتم پریودام نامنظمه رفتم دکتر ازمایشم مشکلی نداشت از لحاظ هورمونی
منم اول ایرانی میخوردم معدم داغون شد بعدش خارجی خریدم خوب شدم
سلام به جای متفورمین قرص گلوکوفاژ بخورید که خارجی همین قرص است و عوارضش کمتر است