سلام خدمت دکتر اوما من سه ماهه دارم شیرمیدم زایمان و بارداری عالیی داشتم الان موهام دوسه روزه میاد تو دستم خیلی داره میریزه نگرانم پره ناتال و اهن و زینک و ویتامین ای و دی هم چند روزه شروع کردم دارم میخورم تاثیر زیادی نداشته نمیدونم راه بهتری ایا هست؟ کسی گفت حنا بزنم ایا تاثیری داره؟ درمان خانگی یا آمپولی چیزی هست که ریزش قطع بشه؟ ممنونم از جوابتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



315
1400/03/01



