چیکار کنممممم .🥺🥺🥺🥺🥺🥺دقیقا همونجور ک س ماه اول داشتم الانم دارم.برا بچه ضرر ندارع؟
0
1400/02/31
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام
0
1400/02/31
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عه چرا اخه😢
1
1400/02/31
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
تهوع فک نکنم مشکلی برا بچه داشته باشه ولی ادمو اذیت میکنه
0
1400/02/31
سوال کننده
نمیدونم .همون س ماه اول ی روز درمیون بوده الانم ی روز درمیونه
0
1400/02/31
سوال کننده
شانس منه🥺🥺🥺
1
1400/02/31
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
برا نینی مشکلی نداره
1
1400/02/31
سوال کننده
ان شاء الله
0
1400/02/31
نیلی 75
سلام مژگان جون خوبی؟عزیزم ب دکترت گفتی علایم پره اکلامپسی نباشه خدای نکرده فشار بالا ک نیستی؟
0
1400/02/31
سوال کننده
سلام عزیزم.خوبی.ن فشارم ۱۰.میدونی من کلا یکم بددلم ی چیز بد ببینم بالا میارم.وسواسم خیره سرم
0
1400/02/31
سوال کننده
با اینکه مرتب تمیز کاری میکنیم هردمون اگ ی ذره توالت بوی بد بده بالا میارم
0
1400/02/31
🌸🌸🌸 ma@
سلام اخی عزیزم اخراشه تحمل کن تو میتونی💪💪
فقط حواست باشه قرص نخوری چون شنیدم باعث رفلاکس تو بچه میشه بعد از ب دنیا اومدن عزیزم خودت تحمل کنی بهتره 🥰
فقط حواست باشه قرص نخوری چون شنیدم باعث رفلاکس تو بچه میشه بعد از ب دنیا اومدن عزیزم خودت تحمل کنی بهتره 🥰
1
1400/02/31
سوال کننده
ن هیچی نمیخورم عزیزم.فقط معده م میسوزه🥺🥺
0
1400/02/31
Noshin ♥
روزی یدونه دمیترون بخور من از اول بارداریم میخورم... ی روز امتحانی نخوردم هی اب زرد بالا میاوردم😑😑
0
1400/02/31
نسترن ..
بچه ها من چرا هیچیم نیس
0
1400/02/31
نسترن ..
انگار ن انگار حامله ام😁
0
1400/02/31
نسترن ..
دردای پریودیم یبار میاد یبار میره
1
1400/02/31
Noshin ♥
نگران نباش توام مبتلا میشی😅
1
1400/02/31
Noshin ♥
من از هشت هفته تهوع اینا گرفتم
0
1400/02/31
نسترن ..
از کی شروع میشه؟؟
0
1400/02/31
نسترن ..
خداروشکر دیگه اخراشی بسلامتی
0
1400/02/31
Noshin ♥
از دو سه هفته دیگه
0
1400/02/31
نسترن ..
دمیترون یبوست شدید میاره
0
1400/02/31
نسترن ..
وای پ اللن حسابی بخورم
0
1400/02/31
Noshin ♥
فدات گلم... ان شالله بارداری راحتی داشته باشی
1
1400/02/31
نسترن ..
ان شاءالله
0
1400/02/31
Noshin ♥
واسه من اولاش یبوست میاورد اما الان نه
0
1400/02/31
نسترن ..
من تنها علایمم دردای پ یودیه ک میره و میاد و سوزش معده
0
1400/02/31
نسترن ..
و تکرر ادرار
0
1400/02/31
Noshin ♥
بله تا میتونی بخور خودتو تقویت کن
0
1400/02/31
Noshin ♥
بخاطر اینه که هفته های اول هستی
0
1400/02/31
نسترن ..
ان شاءالله ک من ویار نداشته باشم
0
1400/02/31
Noshin ♥
ان شالله🤲🏼🤲🏼
0
1400/02/31
سوال کننده
از اول نخوردم.خوب بودماااا الان ی مدت این استفراغه برگشته
0
1400/02/31
سوال کننده
دو س هفته دیگ نشونت میده
0
1400/02/31
Noshin ♥
هفته های اخر دوباره تهوع برمیگرده... تحمل کن دیگه اخراشی بسلامتی
0
1400/02/31
سوال کننده
ممنون عزیزم سلامت باشی
0
1400/02/31
رز 🌹
مژگان جان شاید چون زیاد اب میخوری حجم معدتو اب پر میکنه حالت تهوع داری ولی خب به دکترتم بگو اما حالت تهوع برا بچه ضرری نداره نگران نباش
0
1400/02/31
سوال کننده
نمیدونم عزیزم...ارع چن روز دیگ میرم دکتر بهش میگم
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
سلام داره اخر کاری کونتو مجره😂🍌
0
1400/02/31
Noshin ♥
♥♥
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
نوشین😑
0
1400/02/31
Noshin ♥
جان
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
عکستو عوض کن🤒
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
یاد یکی میفتم خوشم نمیاد🙄😂
0
1400/02/31
Noshin ♥
😁😁😁
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
نیشتو ببند😑😝
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
ولی حال میکنم مژگان
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
اخر کاری داره حالتو میگیره عشق خالش😂😂😝
0
1400/02/31
Noshin ♥
😶😁😶
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
نوشین تو کی جر میخوری بگو به توهم بخندم😂😂
0
1400/02/31
Noshin ♥
فردا میرم پیش دکترم ببینم چندم عملم میکنه🥴
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
بده من عملت کنم☝️😬
0
1400/02/31
Noshin ♥
ژژژووون😍😁
0
1400/02/31
سوال کننده
کوفت🤣
0
1400/02/31
سوال کننده
دهنمو پاره کرده
0
1400/02/31
سوال کننده
سز اختیاری یا بریچی؟
0
1400/02/31
Noshin ♥
اختیاری
0
1400/02/31
سوال کننده
منو تاریخ زد برا ۲۳م
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
باید جر بده😂☝️😝
0
1400/02/31
نسرین ....
سلام فدات سعی کن چیزای خنک بخوری ،سرخ کردنی هم کم بخور
0
1400/02/31
سوال کننده
ان شاء الله ب دردم دچار شی
0
1400/02/31
سوال کننده
باشع عزیزم
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
سلام میبینم که به سوی جریدن داری میری
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
سال دیگه یا شاید هیچ وقت😬
1
1400/02/31
Noshin ♥
ان شالله بسلامتی گلم
0
1400/02/31
سوال کننده
ان شاء الله ب زودی
0
1400/02/31
نسرین ....
عاه اونم وسط تابستون تو گرما 🤕
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
اوخ اوخ من که شهریور میزاییدم ولی زودتر امد رفت 😐
0
1400/02/31
فاطیما احمدی
انشالله که زایمان راحتی داشته باشی گلم
0
1400/02/31
❤Roya❤ ❤
سلام عزیزم حتما به دکترت بگو چون استفراغ توماه اخر خوب نیست خدای نکرده احتمال پره اکلامپسی هست
0
1400/02/31
سوال کننده
سلام عزیزم ممنونم چشم حتما
0
1400/02/31
mona 💙
من استفراغ نمیکنم ولی ازوقتی اوندم تو سه ماهه سوم کم اشتها شدم و همش اوغ میزنم
0
1400/02/31
mona 💙
😒😒
0
1400/02/31
😍peransa😍 .
سلام عزیزم من هرموقع دکتر رفتم این اخریا ازم پرسید استفراغ سردرد ناگهانی تاری دید داشتی حتما باید برسی بشه. فکر کنم نشانه پره اکلامپسی همون مسمومیت بارداری هست ان شالله ک برای شما اینطور نیست ولی بهتره آزمایش بدی و فشارت کنترل بشه
0
1400/02/31
سوال کننده
سلام عزززیزم فقط همین استفراغ و دارم اما خب نمیدونم دلیلش چیع .فقط میدونم صب ی بوی بد به دماغم خورد دیگ نتونستم خودمو کنترل کنم
0
1400/02/31
سوال کننده
😔😔😔
0
1400/02/31
😍peransa😍 .
به دکترت بگو ان شالله این دو س هفته پایانی هم بسلامت بگذرونی
0
1400/02/31
ریما سوزان
عزیزم شاید زیاد پرخوری میکنی معده سنگین میشه واسه همونه بالا میاری
0
1400/02/31
نسرین ....
مرسی فداتشم،انشاالله ب همین زودی دامنت سبز میشه صحیح و سالمم بغلش میگیری
0
1400/02/31
سوال کننده
چشم
0
1400/02/31
سوال کننده
نه والا .
0
1400/02/31
ریحان خاتون 💜
سلام عزیزم منم سر دخترم که باردار بودم از ماه ۷ به بعد باز تموم ویارای وحشتناک ۴ ماهه اول اومدن سراغم
کاملا طبیعیه
کاملا طبیعیه
1
1400/02/31
ریحان خاتون 💜
الان معدتون دقیقا رسیده زیر سینتون و این طبیعیه که بیارید بالا
0
1400/02/31
ریحان خاتون 💜
الکی خودتونو نگران نکنید🥰
0
1400/02/31
سوال کننده
سلام عزیزم.میخواستم همینو بگم اتفاقا.معده م داغونه نمیتونم بشینم ی لقمه غذا بخورم فشار میاره
0
1400/02/31
somaye malekpour
مژی ای چ شانسیه تو داری
0
1400/02/31
somaye malekpour
معده من تو حلقمه😂نشستن اصلا یا وایمیسم یا میخوابم
0
1400/02/31
سوال کننده
گنده گنددد
0
1400/02/31
سوال کننده
منم ایستاده غذا میخورم
0
1400/02/31
eli (مسیحا و ماهور )
عزیزم منم اینجوری شدم به دکترم گفتم گفت بخاطر معدته که جمع شده قرص پنتوپرازول داد گفت هر وقت حالت تهوع داشتی بخور
0
1400/03/01
مرجان sh
عزیزم متم ماه اخر تهوع شدید داشتم سعی کن معدتو سبک نگه داری و اب یخ بخور
0
1400/03/01
پزشک اوما
سلام فشار خون را حتما چک کنین در خیلی از مامان ها تهوع برمیگرده هر هشت ساعت قرص دمیترون بخورید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



668

