سلام خانما خوبید من امروز وارد ۴۰ هفته شدم معاینه شدم یه سانت باز شده بودم برای باز شدن دهانه رحمم چکار کنم ب حز پیاده روی؟?؟
بعد معاینه لکه هم داشتم ممکنه توی این یکی دو روز دردام شروع بشه.؟؟؟
هر کی اطلاعات داره بهم بگه ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



632
1400/02/31










