اقدامات لازم برای زایمان طبیعی
سلام دوستان من الان 37 هفته 3 روزم زایمان دومم هست میخام طبیعی زایمان کنم از کی نزدیکی و شیاف گل مغربی شروع کنم راهکار دیگه ایی دارید برای تسریع روند زایمان؟ دوستانی که تجربه دارن ممنون میشم راهنماییم کنید🌹🌹🌹🌹
سلام خانم های مازندارنی گل ازین دوتا دکتر کدومش خوبه ؟؟؟؟
دکتر عطا بخشی چالوس ؟؟؟؟؟؟؟ دکتر سیتا عیسی پور نوشهر کدومش خوبه میخوام واقعا خوب باشه نمیخوام دوباره سقط برام تکرار بشه توروخدا میدونید بگید کدومش برم دستتون درد نکنه 😜😘
سلام خانم دکتر و خانم هایی که یاد دارید🙏🙏🙏
این ازمایش منو نگاه کنید
کبد با اکوی پارانشیم افزایش یافته یعنی چی؟؟
کیسه صفرا نیمه کلابه یعنی چی؟؟
چه دکتری باید برم؟؟
آمپول امپول هیدروکسی پروژسترون کاپروت ۲۵۰
سلام خانوما و دکتر محترم
من پارسال یه زایمان زود رس تو ۳۴ هفته داشتم و امسال که حامله شدم دیروز برا چکاب ماهانه پیش دکترم رفتم و اخرش گفتم که بعضی اوقات وقتی کار میکنم یا سرپا وایمیستم کمرم درد میکنه و شکمم منقبض میشه و سریع برام سه تا آمپول هیدروکسی پروژسترون کاپروت ۲۵۰ تجویز کرد و گفت حتما هفته ای یه دونه بزنم سوالم اینه که به خاطر زایمان زود رس پارسالم داده چون من همیشه اینطوری نمیشم و اینکه ایا آمپول ضرر داره ؟
پایین بودن جفت در غربالگری دوم
سلام سال نوتون مبارک باشه
من رفتم سونو غربالگری دوم دکترم گفت جفتم پایینه
از وقتی فهمیدم خیلی نگرانم 🥺
لطفاً راهنماییم کنین چیکار کنم؟!
ضربه به پهلوم خورده
سلام.من ماه هفتم بارداری هستم.بچه ۱۰ساله به پهلوم ضربه زد.خیلی میترسم برای بچه م اتفاقی افتاده باشه.از کجا بدونم سالمه؟؟توروخدا راهنمایی کنید.ممنون میشم
سردرد و حالت تهوع در هفته ۲۸بارداری
۲روزه سردرد خیلی کم داشتم امروز شدیدتر شد همراه با حالت تهوع ،فشارمم گرفتم ۱۲روی ۸بود
کسی بوده مثمن باشه؟
ممکنه مسمومیت باشه🥺🥺
بی بی چک هاله انداخت روز موعد کمرنگ ولی..
سلام من ۲۸ ساله هستم روز موعد بی بی زدم هاله کمرنگ انداخت ولی ۴ روز بعدش یعنی دیشب پریود شدم و اول لکه بینی بعد خونریزی امروز شروع شد من سابقه ۳ بار سقط دارم که بعد سقط سوم ازمایش انعقادی دادم و مشخص شد باید امپول انوکساپارین به محض مثبت شدن بی بی چک بزنم و من ۴ روز زدم اسپیرین هم که میخورم الان مشکل اینجاس من نمیدونم آغاز پریود م یا آغاز سقط چون گروه خونی منفی هستم اگه سقط باشه باید رگام بزنم
نمیدونم اگه باردار نبودم چرا بی بی هاله زد مشکل اینجاس که نمیدونم الان درحال سقط هستم یا پریودی...
آیا میشه بدون سونو نسخه آی وی اف بپیچن؟!
سلام.
من امروز مرکز درمان ناباروی مام نوبت داشتم دکتر نصر ک نبود.دکتر لاهوتی ویزیت کرد.البته اولش یه فرد دیگه آزمایش های من و هپسرم رو دبد و چند تا سوال کرد.بعد دکتر اومد نسخه آی وی اف ب شیوه دکتر نصر برام پیچید.از روز اول پریودی آمپول اچ سی جی و سینال اف و یه آمپول دیگه میزنم تا ۷ ام.مرتب.بعد ۸ یا ۹ میام سونو و بعدش پانکچر.
آیا این درسته منی ک ذخیره تخمدان پایینی دارم بدون سونو تو روز اول تا سوم پریودی آمپول بزنم برم پانکچر؟!
تست بتا بعد سقط
سلام . من حدود ۳۰ روز پیش سیط داشتم و الان مجدد پریود شدم پزشکم تست بتا بهم داده دوران پریودی میتونم این تست بدم؟؟؟
مهلت سونو ntو nb ... وتفاوت آزمایش غربالگری اول و آزمایش nipt
سلام دکتر اوما
من خیلی استرس دارم و فوق العاده حساس شدم
راستی من ۴۰ سالمه و مامان اولی هستم (کاملا بی تجربه)لطفا کمکم کنید
فردا صبح اول وقت سونو ان تی دارم
بعدشم آزمایش nipt
سر زمان درستش شک دارم .. خود دکترم این تاریخ ۱۰ فروردین برام نسخه نوشته ... که با توجه به سونو قلب میشم ۱۲ هفته و ۵ روز ولی با احتساب تاریخ آخرین پریودی که الان اوما هم نشون میده ... دو روز عقب تره که میشم ۱۲ هفته و ۷ روز ... اشتباه نکرده دکتر دیر نشده؟
تازه یه سوال دیگه هم دارم آزمایش اول غربالگری که مرسوما همه باردار انجام میدن با آزمایش nipt سلفری فرق داره ... دکترم باتوجه به سنم گفت بهتره آزمایش گرونه رو بدی که خیالت راحت بشه! در واقع من آزمایش مرسوم غربالگری اول رو انجام ندادم و فقط آزمایش سلفری.. آیا از دکتر بخوام آزمایش غربالگری رو هم بهم بده؟
درمان سریع عفونت واژن
خانوما سلام
من از دیشب تکرر ادرار شدید و سوزش هنگام دفع ادرار دارم خیلی حالم بده توروخدا یه راهکار بدین
فنازومکس خوردم؛ مترونیدازولم خوردم توی آب نمک و توی جوش شیرینم رفتم اما آفاقه ای نداشته
چیکارکنم دیگه؟
سلام دوستان لطفا بیاید جواب بدین
ماه قبل اقدام کردم ولی حامله نشدم روز موعدم پریود شدم امروز پاک شدم یروز درمیون اقدام کنم؟؟؟؟کیت بزارم بنظرتون بهتر نیست ک بفهمم روزش کی هست ؟؟؟؟
برای نوزاد۱۲۰ روزه ایا ۹۰ سی سی شیر کافیه هر ۳ ساعت یا ن باید بیشتر بخوره ؟
سلام من الان نی نی کوچولوم تازه وارد پنج ماهگی شده ..تا الان هر سه ساعتی ۹۰ سی سی شیرخشک میدادم ..نیازی نیست بیشترش کنم ؟
کمش نیست این مقدار ؟نمیخاد ب ۱۲۰ تا برسونمش ؟
سلام دو روزه گلوم یکم درد میکنه
امروزم آبریزش بینی دارم و بی حالم و یکمم سرم درد میکنه آیا اینا از علائم کروناهه؟؟؟
واسه یبوست نوزاد چیکار کنم
دختر من ۴۰ روزه هس، از وقتی بدنیا آمد فقط هفته اول شکمش کار کرد بعدش یبس شد و ۳ روز یبار کار میکنه اونم با دارو
حالا چیکار کنم ک بدون دارو شکمش کار کنه هر روز ؟؟
البته شیر خشک میخوره ها
به نظرتون علائم کروناست ؟؟؟
سلام .شوهر چند روز پیش تب داشت سر درد بدن درد ولی حس چشایی بویاییش از بین نرفت دو روز بعدش خوب شد الان کاملا خوبه عادیه ... روز بعد من مریض شدم تب بدن درد عطسه سرفه دلمم روز اول کاملا بی حال بود یکم حالت تهوع روز اول اسهال هم داشتم ... اول حس چشاییم بویاییم خوب بود منم طی دو روز همه چیزم خوب شد الان روز سومه ..امروز حس بویایی چشاییم کلا رفته یکمم فقط سرفه میکنم به نظرتون این کروناست ؟؟؟ یا سرما خوردگی .
اگه کروناست حس چشایی بویاییم بر میگرده؟؟؟
خانمادیابت دارم،چشمام هرروزتارترمیبینه،چیکارکنم؟کسی اینطوری بوده؟
سلام،خانمامن انسولین میزنم، هرروز۸واحد،چشمام تارمیدید
امامیتونستم ببینم نوشته های تلویزیونو،
اماالان دیگ ینفرک اون سمت خونه میشینه نمیت نم صورتشوخوب ببینم،یانوشته های تلویزیونواصلانمیتونم بخونم،کسی اینجوری بوده؟من چیکارکنم؟
نحوه غذا دادن ب نوزاد🍲
سلام من دکترم گفت بچمو غذا بدم چون رفلاکس داشت الان اصلا غذا نمیخوره همش بدش میاد میخاد بالا بیاره از تو دهنش میریزه بیرون چطوری غذا بدم بهش ک بخوره الان بهش برنج و بادوم میدم ولی نه تکی میخوره ن باهم ب زوور شاید دو سه قاشق چایی خوری شاید بخوره
خانما یه لحظه میاید
سلام خوبید
میگم من بچم۴ماهشه پوستش خیلی خشکه ک اگزما گرفته ایقد دکتربردمش کرم بهم دادن یخورده بهترشده.شیرخودمو بهش میدادم ولی متاسفانه شیرم خیلی کم شده ک از دیروز مجبورشدم شیرخشک بهش بدم شیرخشک نان گرفتم ساعت۱ونیم ۳قاشق شیرخشک با۹۰میل آب بهش دادم دوساعت بعد ک میخواستم بهش بدم نخورد یه ساعت بعد بهش دادم یه ذره فقط خورد دیگه هرکاری کردم نخورد هنوزم نخورده چیکار کنم ک بخوره؟شایده شیره بدمزس چه شیری براش بگیرم بنظرتون




