سلام ،میگم اینا که آیو آی میکنن،ممکنه بچه ای که ب وجودمیا مشکل دار باشه؟برا کسی که مشکلی ندارن همون بار اول نتیجه میده؟یا ممکنه خارج رحمی بشه ؟
مثلا آقا سنش ۵۰ سالشه ،کمتحرکی دارهه ولی خانمه منظمه ۴۲سالشه،اون چی ؟ نتیجه میگیره؟
پرسش (1400/02/30):
خانما چند تا سوال دارم
502
17
1400/02/30
سوال کننده
0
1400/02/30
مامان گل
اگه خدا بخواد اره
نخواد هم که نه
نخواد هم که نه
0
1400/02/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
همش دست خداست هیشکی نمیتونه قطعی بگه.
0
1400/02/30
سوال کننده
نه میگم اصلا چ جوریه،تقویتش میکنن اسپرم رو ؟یا مثل طبیعی ،اصلا کارش رو نمیدونم چ جوریه 😄
0
1400/02/30
neda 🌹
آی یو آی اسپرمها رو میگیرن اونایی که بهترن رو جدا میکنن وارد رحم میکنن حالا دیگه خواست خداست بار اول بگیره یا ن
0
1400/02/30
یلدا منتی
ایو ای اسپرم رو شستوشو میدن و تقویت میکنن بعد تزریق میکنن
0
1400/02/30
mahtab ...
اتفاقا منم نوبت برای ویزیت دارم که با دکترم راجع به آی یو آی تصمیم بگیریم اگه هرچی میدونین که به درد بخوره بگین
0
1400/02/30
سحر مامان سلین و دلوین
وای این سوالی ک پرسیدی سوال منم هست میترسم iui انجام بدم چون میترسم خدای نکرده مشکل ژنتیکی پیدا کنه......مثلا حالا هرچی....هزارتا فکر میاد سمتم.
0
1400/02/30
سحر مامان سلین و دلوین
روم نمیشه حتی این مسئله و سوالمو از دکتر بپرسم میترسم بم بخنده
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
سلام اگه ای یو آی مشکل ژنتیکی باشه پس ای وی اف که بتره
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
اصلا همچین چیزی نیست تازه چون اسپرم هارو میشورن بهترین هاشو جدا میکنن
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
پس درصد مشکلات ژنتیکی میایه پایین
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
ای یو ای دکتر از روز ۳ تا ۷ بهت قرص میده از روز ۸ تا ده امپول سینال اف روز یازده میری سونو واژینال برا ببین تخمک داری یانه یا فولیکول هات بزرگ شدن یا نه
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
بعد دکتر میگه کی بیا
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
یه امپول آزاد سازی هم میگه فلان روز بزن ساعت ۱۲
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
بعدش مثل معاینه است
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
دکتر میایه بهت تزریق میکنه
0
1400/02/31
وندا ❤️
اصلا اینطور نیست واگر سقطی باشه مربوط به ژنتیک و.. اس نه آی یو آی، به نظر من با این سن حتما ٱی یو آی کنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




