سلام وقت بخیر میشه ازمایش من رو چک کنید لطفا ممنون
ازمایش قند و تیرویید ویتامین دی و عفونت
پرسش (1400/02/29):
تفسیر ازمایش قند بارداری و تیرویید و...
295
38
1400/02/29
سوال کننده
0
1400/02/29
سوال کننده

0
1400/02/29
سوال کننده

0
1400/02/29
سوال کننده
بچهها قندم ۱۱۵ هست بنظرتون انسولین بهم میده؟
0
1400/02/29
سوال کننده
بچههااااا
0
1400/02/29
سوال کننده
هیچ کس نمیدونه
0
1400/02/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سلام نه انسلوین فک نکنم
0
1400/02/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ویتامین دی کمه
0
1400/02/29
سوال کننده
رژیم بهم میده بنظرت
0
1400/02/29
سوال کننده
؟
0
1400/02/29
سوال کننده
تازه من ۱۲ ساعت ناشتا بودم این شد
0
1400/02/29
سوال کننده
قرص ویتامین دی میخورم
0
1400/02/29
فاطمه م
قندت که عالیه. انسولین واسه چی
0
1400/02/29
فاطمه م
ناشتات ۷۷ بوده دوساعته ات ۱۱۵
0
1400/02/29
فاطمه م
مشکلی نداره
0
1400/02/29
سوال کننده
عه اخه میگن بالای ۱۰۰ بالاس که
0
1400/02/29
سوال کننده

0
1400/02/29
سِرِندی پیتی
ناشتا زیر ۹۵ و ۲ساعته زیر ۱۲۰ باید باشه دکتر غدد گفت بهم
در نتیجه برای شما خوبه..
در نتیجه برای شما خوبه..
0
1400/02/29
سِرِندی پیتی
برای خانم باردار یعنی..
0
1400/02/29
سوال کننده
مال من یک ساعته اس
0
1400/02/29
سوال کننده
بازم یعنی خوبه؟
0
1400/02/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ن قندت خوبه، اصلا لب مرزم نیس
0
1400/02/29
سوال کننده
پودر
0
1400/02/29
سوال کننده
خوب خداروشکر خیالم راحت شد ممنون بچه هاااا
0
1400/02/29
سوال کننده
برای ویتامین دی هم باید قرصم رو زیاد کنم؟
1
1400/02/29
Azi 💖 ...
عزیزممنم ویتامنین دی ۲۴ بودم دیروز دکتر گفت همون قرص دوز ۱۰۰۰رو روزی یه دونه بخور کافیه
گفت صبحا برو جلو آفتاب نیم ساعت
گفت صبحا برو جلو آفتاب نیم ساعت
1
1400/02/29
Azi 💖 ...
قندتم ک خیلی خوبه
0
1400/02/29
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1400/02/29
سِرِندی پیتی
خب قندت خوبه.. اون ۲ساعته که من گفتم زیر ۱۲۰ برای بعد غذاس وگرنه برای پودر باید رنج آزمایشگاه باشه که الحمدالله مال شما کمتره.. پس جای نگرانی نیست
0
1400/02/29
سوال کننده
خوب خدارکشکر ممنون عزیزم
0
1400/02/30
nila shaygan
اون قندت نیس...قندت۷۷
0
1400/02/30
سوال کننده
قند دومم ۱۱۵ هست قند ناشتا ۷۷
0
1400/02/31
سوال کننده
لطفا میشه عفونت اداری هم چک کنید
0
1400/02/31
پزشک اوما
سلام عفونت ادراری ندارید ، کم خونی هم ندارید، ویتامین دی بهتره بالای ۳۰ باشه ، قند یک ساعت هم یک هفته رژیم را رعایت کن و مجدد تکرار کن
1
1400/03/01
سوال کننده
ممنونم 😍😍😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




