هر خانومی یه بار در سال باید سونو سینه رو انجام بده
رفتی دکتر واسه معاینه که برات سونو نوشت؟؟
نه عزیزم منم رفتم یه کیست کوچک داشتم ویتامینEداد بهم
آره میگن کمبود ویتامین E باعثش میشه
منم ماه قبل رفتم فک کنم 3،4تا دید تو سونو
یعنی هیچکس نمیتونه بخونه اش
نه عزیزم زده احتمال سرطان0درصد
واییی خدایا شکرت بخدا ترسیدم خیلی
سلام سونو سینه خوبه و مشکلی ندارد