سلام مامانا تا حالا از قطره نوتریژن برای اشتهای نوزاد ۶ ماهه استفاده کردین؟ دکتر عزیز پسرم شیر خوب نمیخوره مثلا امروز عصر ساعت ۴ ۱۲۰ تا شیر خورد باز نخورد تا شب ساعت ۱۰ که بیدار بود نخورد خوابش کردم خورد غذام اصلا نمیخوره. میتونم این قطره رو بدم؟
0
1400/02/29
مانیا* maria
سلام وزنش چنده
0
1400/02/29
مانیا* maria
وزن تولدش چند بوده
0
1400/02/29
منیره خسروی
مولتی ویتامین و شربت زینک هم خوبه بدی اشتهاآوره
0
1400/02/29
مانیا* maria
والا من ک میدم ب دخترم هیچ تاثیری نداره
0
1400/02/29
منیره خسروی
دخترت اشتهاش کمه؟
0
1400/02/29
مانیا* maria
آره کاهش وزنم داره
0
1400/02/29
منیره خسروی
منم نمیدونم بخاطر مولتی یا نه دخترم اشتهاش خوبه
0
1400/02/29
مانیا* maria
اهووم😐
من ک موندم چ کنم شیشم اصلا نمبخوره
من ک موندم چ کنم شیشم اصلا نمبخوره
0
1400/02/29
amine ...
نی نی تون ون کیلوعه
0
1400/02/29
منیره خسروی
شیر خودتم میدی؟
0
1400/02/29
منیره خسروی
چن کیلو؟
0
1400/02/29
مانیا* maria
چهار ماهگی 6 و 400 بود الان شیش ماهءی وزنش کرد بهداشت 6 و پونصد شده
0
1400/02/29
مانیا* maria
فقط شیر خودمو میخوره شیر خودمم متاسفاته کم شده
0
1400/02/29
منیره خسروی
الان دیگه بزرگ شده با شیر تنها سیر نمیشه منم مثل شما شیرم کمه بیشتر غذا میدم
0
1400/02/29
amine ...
دوماه فقط صدگرم؟؟؟؟؟؟ دنیااومدچند بود
0
1400/02/29
مانیا* maria
اره ب دنیا اومدنی ک 3 و دویست بود
0
1400/02/29
مانیا* maria
خوب غذا نمیخوره درستی
0
1400/02/30
مانیا* maria
شما غذا رو چطور برا نی نی مزه دار میکنی
0
1400/02/30
amine ...
عزیزم بهش برس ایشالا ک وزن گیریشم خوب بشه❤️
0
1400/02/30
مانیا* maria
💙🌺
0
1400/02/30
منیره خسروی
الان چیا بهش میدی؟
0
1400/02/30
مانیا* maria
فرنی .
سیب زمینی .بادوم
سیب زمینی .بادوم
0
1400/02/30
منیره خسروی
من الان نهار غذای سفره میدم برا شامش سوپ یا حلیم یا پوره سیب زمینی درست میکنم قبل خواب هم شیرموز میدم
0
1400/02/30
مانیا* maria
پوره رو نمک میزنی؟
0
1400/02/30
منیره خسروی
اره یه مقدار میزنم بی مزه که نمیخوره بچه سن دخترتم هنو کمه زیاد نمیتونی تنوع بدی
0
1400/02/30
مانیا* maria
اره متاسفانه
0
1400/02/30
منیره خسروی
سوپ چی نمیخوره تا حالا درست کردی؟
0
1400/02/30
مانیا* maria
شیر موز با چ شیری درست میکنی ابجی؟
0
1400/02/30
مانیا* maria
یک بار درست کردم بی مزه بود نخورد اصلا
0
1400/02/30
منیره خسروی
با شیرخشک درست میکنم اینو امتحان کن شاید بخوره...توش جوپرک دوسر هم بریز پروتئین و فیبر داره باعث میشه وزن بگیره
0
1400/02/30
منیره خسروی
من هر شب شیرموز میدم واقعا خیلی تو وزنگیری دخترم تاثیر داشت خرما و گردو هم میریزم که تو الان زوده نمیتونی به دخملیت بدی
0
1400/02/30
منیره خسروی
نمک یه مقدار بزن حتما بزا مزه دار بشه
0
1400/02/30
مانیا* maria
جو پرک مگ نباید پخته بشه ؟
آسیاب کنم بریزم توش؟
آسیاب کنم بریزم توش؟
0
1400/02/30
مانیا* maria
اخه میگن ضرر داره مامانم میگ من برا شماها همش با نمک مزه دار میکردم
0
1400/02/30
منیره خسروی
جوپرک دوسر دو دقیقه ای بگیر یکی دو قاشق با یه مقدار آب بزا بپزه دو دقیقه ای آماده میشه سرد شد با موز و شیرخشک بریز تو مخلوط کن
0
1400/02/30
منیره خسروی
مامان منم میگه اصلا اون موقعا این قرتی بازیا نبوده از اول هر چی خودمون میخوردیم به شماها هم میدادیم فک کن استارت کارو با غذای سفره زدن 😂😂
0
1400/02/30
مانیا* maria
اره ب خدا الان باز چ قانونا گذاشتن ک ادم میمونع چ کنع
0
1400/02/30
فندوق مامان
حتما ازش عفونت ادراری بگیر
0
1400/02/30
سوال کننده
به نظرم وزن تولدش مهم نیست.مهم اینه که اصلا اشتها نداره و این ماه فقط دویست گرم اضافه کرده
0
1400/02/30
سوال کننده
مولتی میخوره زیتوکید ولی اصلا تاثیر نداره
0
1400/03/01
پشتیبانی اوما
سلام کوثر عزیز، وقتی در سوالتون سایر اومایی ها را مخاطب قرار میدهید مطابق با دستورالعمل پاسخی دریافت نمیکنید
0
1400/03/01
پشتیبانی اوما
اینبار و استثنا براتون میگیری مینماییم
0
1400/03/01
پزشک اوما
سلام قطره نوتریژن d3 برای جبران کمبود ویتامین دی است و به اشتها ربطی ندارد اگر وزن گیری خوب است نیازی به مکمل نیست اگر نه شربت نئوزینک یا زینک پلاس روزانه ۱.۵ سی سی بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



434

