سلام دوستان من ۳۲ هفته وپنج روز هستم امروز رفتم سونوگرافی وزن دخملم ۱۸۵۰ بود،دکترم سونو دالپر نوشت اورژانسی رفتم انجام دادم.الان عکسشو میفرستم براتون.دکترم شصت تا امپول هپارین داد گفت روزی دوتا بزن وزنش خوب میشه...کسی بوده که امپول هپارین ماه اخر بزنه وزن جنین موقع تولد چند بوده؟؟؟؟؟؟سونو ۳۲ هفتگی وزن جنینتون چند بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



388
1400/02/28







