خواهرا لطفا منو تو این زمینه کلا رهنمایی کن. همسرم اسپرمش ضعیفه دو سال اقدامم نتیجه نگرفتم کلی دارو خورده ولی اثری نکرده وایکوسل هم نداره این سری رفتم دکتر بهم پیشنهاد داد برم ای یو ای کنم خودم تو شهری هم که مرکز ناباوری نداره باید برم تبریز لطفا کمکم کنید
هزینش چه قدره؟
پرسش (1399/10/12):
آی یو ای یا ای وی اف
904
153
1399/10/12
سوال کننده
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
سلامدکت
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
دکترا کلا تا ۳بار اول پیشنهاد آییوآی میکنن
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
سلام بنظر من بهتره بری ای وی اف
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
ولی بنظر من جون و پول و وقتتو هدر نده
درصد مثبت شدن آییوای خیییلی پایینه مخصوصا با اسپرم ضعیف!
درصد مثبت شدن آییوای خیییلی پایینه مخصوصا با اسپرم ضعیف!
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
بهتره بری ایویاف
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
انقدر هزینه بابت ای یو ای نده چون درصدش کمه و هزینه الکیه
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
مخصوصا شهر دیگه میخای بری
اصلا برا اییوای وقت نزار گلم
اصلا برا اییوای وقت نزار گلم
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
ای یو ای مثل اقدام طبیعیه بااین تفاوت که اسپرمارو شستشو میدن
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
هزینه ایویاف خیلی بیشتره
ولی ب نسبت هزینش، درصد شدنش هم بالاس
ولی ب نسبت هزینش، درصد شدنش هم بالاس
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
من یبار اییوای کردم نشد
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
اگه شیرازی هسی که. یه دکتر خوب میشناسم تو بیمارستان زینبیه انجام میده و کارش خیلی عالیه
1
1399/10/12
💎 sara 💎
ای وی اف کن
ای یو ای فایده نداره
ای یو ای فایده نداره
0
1399/10/12
💃ثمین بیات🕺
احتمالا نزدیکه تبریزه
میگه باید برم تبریز
میگه باید برم تبریز
0
1399/10/12
سوال کننده
تا دو ساعت از شهرمون تا تبریز راه هس
0
1399/10/12
سوال کننده
هزینه ای وی اف چه قدره؟
0
1399/10/12
سوال کننده
چه ای یو ای
چه ای وی اف چطور انجام میدن
چه ای وی اف چطور انجام میدن
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
اها
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
بستگی داره به بیمارستانتون و دفترچتون؟
0
1399/10/12
سوال کننده
دفترچمون روستایی هست
بیمارستان الزهرا معرفی کرده دکترم
گفت اگه میخوای شخصی بری کلینیک نازایی میلاد برو
بیمارستان الزهرا معرفی کرده دکترم
گفت اگه میخوای شخصی بری کلینیک نازایی میلاد برو
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
خب زنگ بزن هزینشو بپرس
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
نصف پولت برای ازمایشو اینا میره بعد بقیش برای انتقال
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
انشالله نتیجه بگیری عزیزم
0
1399/10/12
سوال کننده
مترسم هزینش خیلی زیاد بشه نتونیم بدیم
0
1399/10/12
سوال کننده
خواهرا راهمون دوره اونو چی کار کنم
0
1399/10/12
💎 sara 💎
ای یو ای شما دارو استفاده میکنی چند بار سونو میشی به سایز مناسب که رسیدی میری مظب دکترت همون روزم از شوهرت نمونه میگیرن و شستشو میدن خوباشو وارد رحمت میکنن
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
توکل کن بخدا
0
1399/10/12
سوال کننده
ممنونم
انشالله کوچولوتو صحیح سالم بغل بگیری
انشالله کوچولوتو صحیح سالم بغل بگیری
0
1399/10/12
فاطیما احمدی
ممنون عزیزم با. دعاهای شما🙏
0
1399/10/12
💎 sara 💎
توی ای وی اف داروی خیلی بیشتری بهت میدن سایزز مناسب شد عمل پانکچر میکنن تخمک ازت میگیرن همون روزم از شوهرت اسپرم میگیرن و توی شرایظ ازمایشگاه به جنین تبدیل میکنن
اگه بدنت اوکی بباشه همون ماه واست جنین انتفال میدن اگه نه میندازن چند ماه بعد ک جنین هارو فریز میکنن
اگه بدنت اوکی بباشه همون ماه واست جنین انتفال میدن اگه نه میندازن چند ماه بعد ک جنین هارو فریز میکنن
0
1399/10/12
سوال کننده
وای اخ عمم میگفت پارسال رفتیم مرکز ناباوری اورمیه گفتن ۴۵ ملیون درمیاد
0
1399/10/12
سوال کننده
تخمکو چطور میگرن از زن
0
1399/10/12
💎 sara 💎
اگه مرکز دولتی بری بچه اولت باشه سنت زیر 40 باشه و مشخص شه نازایی دارین 85 درصصد هزینتو دولت میده
0
1399/10/12
💎 sara 💎
یه بیهوشی نیم ساعته س که از وازن سوزن وارد میکنن تخمکارو میکشن
0
1399/10/12
سوال کننده
سنم ۱۸ هس
0
1399/10/12
سوال کننده
بچیه اولمه
0
1399/10/12
سوال کننده
تقریبی نمیدونین چن در میاد
0
1399/10/12
💎 sara 💎
البته مرکز دولتی گیر میدن میگن اول سه ببار ای یو ای بعد ای وی اف
0
1399/10/12
💎 sara 💎
مرکز دولتی بیشتر از 10 نمیشه
0
1399/10/12
سوال کننده
نمیدونم برم بیمارستان الزهرا تبریز
یا مرکز ناباوری میلاد تبریز
یا مرکز ناباوری میلاد تبریز
0
1399/10/12
💎 sara 💎
هرجا به شرایظت میخوره برو
ببین حست نسبت به کدوم مرکز خوبه
ببین حست نسبت به کدوم مرکز خوبه
0
1399/10/12
سوال کننده
نه میدونم نه میشناسم تبریز هم فامیلی ندارم بپرسم یا کسیو ندارم راهنماییم کنه
0
1399/10/12
سوال کننده
راهمونم دوره واقعا موندم
0
1399/10/12
💎 sara 💎
زنگ بزن بپرس ببین چجورن
0
1399/10/12
سوال کننده
پس مرکز خصوصی خوبه ولی شاید هزینش بیشتر بشه
0
1399/10/12
سوال کننده
از کجا میدونم کدومش خوبه اونا نمیگن که بده
0
1399/10/12
💎 sara 💎
شاید که نه صددرصد بیشتره..تا 50 تومنه
0
1399/10/12
سوال کننده
یعنی ۵۰ ملیون؟
0
1399/10/12
سوال کننده
اگه ۵۰ ملیون دادم حامله نشدم چی😭
0
1399/10/12
💎 sara 💎
هزینه هاشو بپرس
خوب و بدشو به خدا بسپار
خوب و بدشو به خدا بسپار
0
1399/10/12
سوال کننده
ممنونم بابت راهنمایی انشالله شما هم نتیجه بگیرین
0
1399/10/12
💎 sara 💎
هیچی
یه بار دیگه جنین انتفال میدی
ممکنه با یه بار انتفال بگیره ممکنه دفعه سوم بگیره
همه چی شانسیه
یه بار دیگه جنین انتفال میدی
ممکنه با یه بار انتفال بگیره ممکنه دفعه سوم بگیره
همه چی شانسیه
0
1399/10/12
سوال کننده
باید هر بار ۵۰ ملیون بدیم
0
1399/10/12
💎 sara 💎
خواهش میکنم عزیزم
اعلانو رروشن میذارم سوالی داشتی بپرس
چون خودم این راهو رفتم میدونم ادم خیلی سردرگمه
اعلانو رروشن میذارم سوالی داشتی بپرس
چون خودم این راهو رفتم میدونم ادم خیلی سردرگمه
0
1399/10/12
سوال کننده
شما ای یو اف کردین؟
0
1399/10/12
💎 sara 💎
نه این 50 تومن هزینه داروهای پانکچر و عمل پانکچر و هزینه فریز جنیناته
دفعه دوم دیگه یه هزینه انتفال داری ففظ
دفعه دوم دیگه یه هزینه انتفال داری ففظ
0
1399/10/12
zahra ab
سلام عزیزم
مشکل همسرتون چیه؟
مشکل همسرتون چیه؟
0
1399/10/12
سوال کننده
وای مگه چه قدر دارو میدن که این قدر هزینه داره
0
1399/10/12
سوال کننده
اسپرمش ضعیفه
0
1399/10/12
zahra ab
ای یو ای اگر مشکل سرعت باشه جواب میده معمولا
0
1399/10/12
💎 sara 💎
من میکرو کردم
9 تا جنین فریز شده دارم
تفاوت ای وی اف و میکرو هم اینه که توی ای وی اف اسپرمو کنار تخمک میذارن تا خودش واردش شه
توی میکرو اسپرم رو وارد تخمک میکنن
میکرو واسه کسیه که اسپرم اصلا تحرک نداره
9 تا جنین فریز شده دارم
تفاوت ای وی اف و میکرو هم اینه که توی ای وی اف اسپرمو کنار تخمک میذارن تا خودش واردش شه
توی میکرو اسپرم رو وارد تخمک میکنن
میکرو واسه کسیه که اسپرم اصلا تحرک نداره
0
1399/10/12
سوال کننده
۸۰ درصد اسپرماش بی حرکتن
0
1399/10/12
سوال کننده
اها هزینه اون چه قدره؟
چرا ۹ تا جنینو تو رحمت نمیزارن
چرا ۹ تا جنینو تو رحمت نمیزارن
0
1399/10/12
zahra ab
اگر مشکلش حرکت باشه معمولا ای یو ای جواب میده
توکلت برخدا
توکلت برخدا
0
1399/10/12
سوال کننده
ای وای خدا کمکت کنه ادم میمیره انقدر امپول بزنه
0
1399/10/12
سوال کننده
شما تجربه کردین؟
0
1399/10/12
سوال کننده
سارا جان ببخشید اهل کجایین
0
1399/10/12
💎 sara 💎
هزینش یکیه
9 تا رو اصلا انتفال نمیدن خیلی ریسک داره..دوتا ریسکه دیگه چه برسه 9 تا
الان سه تا بسته ی سه تاییه
یعنی بخوام انتفال بدم سه تا میذارن تو رحمم
9 تا رو اصلا انتفال نمیدن خیلی ریسک داره..دوتا ریسکه دیگه چه برسه 9 تا
الان سه تا بسته ی سه تاییه
یعنی بخوام انتفال بدم سه تا میذارن تو رحمم
0
1399/10/12
سوال کننده
چرا انتقال نمیدی
0
1399/10/12
سوال کننده
تا اینجا چند دراومده براتون
0
1399/10/12
💎 sara 💎
نه اصلا اینجوری نیست
ادم وارد این راه میشه انچنان صبر و تحملی خدا بهش میده که حد نداره
ادم وارد این راه میشه انچنان صبر و تحملی خدا بهش میده که حد نداره
0
1399/10/12
💎 sara 💎
کرمانشاه عزیزم
0
1399/10/12
zahra ab
من ماه اینده قراره ای یو ای کنم
تاحالا انجام ندادم
تاحالا انجام ندادم
0
1399/10/12
سوال کننده
ای وای به خدا گریم میگره قلبم داره میترکه
0
1399/10/12
💎 sara 💎
دکترم واسه همه سه ماه بعد از پانکچر انتفال میده
0
1399/10/12
سوال کننده
انشالله نتیجه بگرین چن درمیاد براتون
0
1399/10/12
💎 sara 💎
حدود 8 تومن فک کنم
0
1399/10/12
سوال کننده
انشالله زودی نتیجه بگیری
0
1399/10/12
سوال کننده
خصوصی یا دولتی؟
0
1399/10/12
zahra ab
حدود ۱ تومن
0
1399/10/12
سوال کننده
سه تا جنین هاتو انتقال بدن سه تاش چی میشه
0
1399/10/12
💎 sara 💎
اشکال نداره گریه هاتو بکن منم اولاش خودمو کور کردم
ولی وارد کار شدم ارامش عجیبی گرفتم
ولی وارد کار شدم ارامش عجیبی گرفتم
0
1399/10/12
سوال کننده
مشکلتون چیه؟
0
1399/10/12
💎 sara 💎
فدات شم
0
1399/10/12
💎 sara 💎
نیمه خصوصیه
0
1399/10/12
نسترن ..
سلام من دیروز ای یو ای انجام دادم
0
1399/10/12
💎 sara 💎
ممکنه همشون بگیره
ممکنه دوتاش
ممکنه یکی
ممکنه هیچی
😀
ممکنه دوتاش
ممکنه یکی
ممکنه هیچی
😀
0
1399/10/12
سوال کننده
خواهرم از خدا میخوام انشالله به حق خانم فاطمه زهرا دست خالی برنگردین
0
1399/10/12
سوال کننده
انشالله همشون میگرین خدا یه دفعه غافل گیرت کنه
0
1399/10/12
💎 sara 💎
انشالله که تو هم راهتو پیدا کنی و بهترین راه حلو خدا سر راهت بذاره گلم😘😘
0
1399/10/12
سوال کننده
هزینش چه قدر شد؟
خصوصی یا دولتی
خصوصی یا دولتی
0
1399/10/12
نسترن ..
خصوصی یک نیم
0
1399/10/12
سوال کننده
ممنونم خواهرم خدا دلتو شاد کنه
1
1399/10/12
💎 sara 💎
پناه بر خدا
راضیم به رضاش
به این نیتجه رسیدم که ادم نباید چیزیو با زور از خدا بخواد
راضیم به رضاش
به این نیتجه رسیدم که ادم نباید چیزیو با زور از خدا بخواد
0
1399/10/12
نسترن ..
البته منو شوهرم مشکلی نداریم هر دوسالمیمم
0
1399/10/12
zahra ab
من همسرم حرکت اسپرم کرید ۱ پایینه
0
1399/10/12
سوال کننده
اهل کجایین
0
1399/10/12
سوال کننده
بچه ها چه ای یو ای چه ای یو اف کی میشه فهمید حامله این یا نه
0
1399/10/12
zahra ab
۲ هفته بعدش
0
1399/10/12
سوال کننده
یعنی من الان موندم ای یو ای شم یا ای وی اف
0
1399/10/12
سوال کننده

اینه ازمایش شوهرم
0
1399/10/12
نسترن ..
مشکل مالی نداری برو ای وی اف
0
1399/10/12
سوال کننده
والا اگه ۵۰ ملیون دربیاد نمیتونم
0
1399/10/12
نسترن ..
ن بابا زیاد زیادش ۲۰میلیونه
0
1399/10/12
💎 sara 💎
اها یه چیز دیگه
به ازمایش اسپرم توی ازمایشگاه معمولی هیچ اعتمادی نیست
حتما حتما برین توی یه مرکر ناباروری شوهرت ازمایش بده
به ازمایش اسپرم توی ازمایشگاه معمولی هیچ اعتمادی نیست
حتما حتما برین توی یه مرکر ناباروری شوهرت ازمایش بده
0
1399/10/12
سوال کننده
واقعا؟
0
1399/10/12
سوال کننده
خصوصی یا دولتی؟
0
1399/10/12
نسترن ..
خصوصی
0
1399/10/12
سوال کننده
شما اهل کجایین خواهر
0
1399/10/12
نسترن ..
سیستان و بلوچستان
0
1399/10/12
سوال کننده
وای خدا از دهنت بشنونه ۲۰ ملیون اینا باشه اگه ۵۰ باشه نمیتونم
0
1399/10/12
نسترن ..
۵۰نیس مگه چ خبره
0
1399/10/12
💎 sara 💎
من شوهرم دوبار توی ازمایشگاه معمولی ارمایش داد همه چیش عالی بود
رفت مرکز ناباروری مشکل اصلی پیدا شد
رفت مرکز ناباروری مشکل اصلی پیدا شد
0
1399/10/12
سوال کننده
انشالله به زودی خدا دلتو شاد کنه به یه کوچولوی خوشگل
0
1399/10/12
نسترن ..
چی بود مشکل
0
1399/10/12
💎 sara 💎
تحرک صفر
مورفو یک
مورفو یک
0
1399/10/12
نسترن ..
ان شالله ..همینطور هم خودت سورپریز بشی ب ای وی اف هم نرسی
0
1399/10/12
سوال کننده
خدا از دهنت بشنونه
فردا زنگ بزنم ببینم چن درمیاد
فردا زنگ بزنم ببینم چن درمیاد
0
1399/10/12
سوال کننده
ممنونم خواهرم خدا کنه هزینش زیاد نباشه
0
1399/10/12
نسترن ..
تو ازمایشگاه معمولی چقدر بود اینا
0
1399/10/12
نسترن ..
نیس زنگ بزن بپرس بگو اول تا اخرش چن درمیاد
0
1399/10/12
سوال کننده
شما مشکلی نداشتین چرا باردار نمیشدین؟
0
1399/10/12
نسترن ..
معلوم نیست شوهرمم ازمایش داده خوبه منم دکترگفت فلیکولات عالین
0
1399/10/12
سوال کننده
انشالله یه کوچولو توی دلته
0
1399/10/12
نسترن ..
ان شالله
1
1399/10/12
نسترن ..
خدا ب هرکی دلش میخاد بده
0
1399/10/12
💎 sara 💎
همش عالی بود
یادم نیست عددشو
یادم نیست عددشو
0
1399/10/12
نسترن ..
ولی دایی من ازمایشگاه معمولی و ناباروری هر دوجا چن بار ازمایش داد هر دوجا ی چیز بود فقط ی خورده بالا پایین بود
0
1399/10/12
💎 sara 💎
مرکز ناباروری دستگاه هاشون صد در صد مجهزتر و دقیق تره
1
1399/10/12
غزل دلاور
سلامگلم منم شوهرم دقیقامشکل شوهرشماروداره دوبارم سقط داشتم یه بارم ای یوای منفی الانم میرم واسه ای وی اف به نظرم وقتتوتلف نکن وبروای وی اف....منم میام تبریزبیمارستان ولیعصرپسش دکتردانایی دکترعالی هستن
0
1399/10/12
غزل دلاور
عزیزم من دکتردانایی روبهت پیشنهادمیکنم یه باربروپشیمون نمیشی
0
1399/10/12
ترلان زارع
سلام عزیزم بنظر من نه وقتت و نه پولتو هزینه ای یو ای نکن مستقیم برو ای وی اف ....منم ای یو ای کردم نشد الان پانکچر شدم برا ای وی اف شما هم برو مراکز دولتی
0
1399/10/12
ترلان زارع
۵۰میلیون نمیشه بابا مگه چه خبره
0
1399/10/12
ترلان زارع
۱۰ تا ۱۵
0
1399/10/12
ترلان زارع
کل مراحلش میشه
0
1399/10/12
ترلان زارع
۲ساعت ک چیزی نیس عزیزم برو تبریز
0
1399/10/12
ترلان زارع
۲ساعت زودتر حرکت کن سر ساعت میرسی
0
1399/10/12
یاسی سپهری
سلام عزیزم
هزینه ها متفاوته
اما مراکز خصوصی که همه چی (قیمت پانکچر؛انتقال؛.....)بیشتر از حد نرماله بازم هزینه کمتر 30تومان میشه.
هزینه ها متفاوته
اما مراکز خصوصی که همه چی (قیمت پانکچر؛انتقال؛.....)بیشتر از حد نرماله بازم هزینه کمتر 30تومان میشه.
0
1399/10/12
ترلان زارع
خصوصی آره
0
1399/10/12
سوال کننده
میخوام خصوصی برم برام تو تبریز دکتر حمیدی رو پیشنهاد دادن نمیدونم خوبه یا نه
0
1399/10/12
سوال کننده
خدا کنه هزینش زیاد نباشه بتونم ای وی اف کنم
0
1399/10/12
ترلان زارع
خصوصی گرونتره
0
1399/10/12
مامان نیکان کوچولو .....
سلام عزیزم من در حال انجامم نهایتا ۱۷ تا ۱۸ میشه بیمه تامین اجتماعی دارم ک تو دارو فقط کاربرد داره
بقیش بستگی داره درمان دیگ خواسته باشین یا نه
بقیش بستگی داره درمان دیگ خواسته باشین یا نه
0
1399/10/13
ترلان زارع
بیمه تکمیلی دارین؟
0
1399/10/13
artemis .k
تو مراکز دولتی ivfزیر ۱۰ میشه
0
1399/10/13
سوال کننده
نه نداریم
0
1399/11/12
samar shiva
مرکز دولتی مهدیه هزینش پنج تومنه
0
1399/11/12
samar shiva
با بیمه تامین اجتماعی
0
1400/02/30
raha z
سلام عزیزم شما آی وی اف کردین یا آی یو آی ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




