سلام خسته نباشید من پسرم ۳۸ روزشه رفلاکس و کولیک داره خیلی وحشتناک گریه میکنه عضله هاشو خیلی سفت میکنه دیروز دکتر قرص باکلوفن 10 تجویز کرد هرشب یک شیشم توی آب حل کنم بهش بدم بعد از خوردن کلا شل شدش راحت خوابید فقط برای شیر دادن به زور بیدارش میکردم میخواستم بدونم این دارو ضرری نداره براش چون کلا خوابیده دکترش گفت برای رفلاکس و کولیکش خوبه لطفا پزشک اوما پاسخ بده و ممنون میشم از کاربرا هرکسی تجربه ای داره مطرح کنه تا من از نگرانی در بیام ممنون از لطف همگی.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



264
1400/02/27


