سلام خانوما و دکترجان
من ۲۰ ام این ماه زایمان سزارین انجام دادم و امروز احساس کردم که موقع دفع ادرار سوزش دارم.
متاسفانه به آنتی بیوتیک هم آلرژی دارم.
بنظرتون چیکار باید کنم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



347
1400/02/27



