سلام دوستان دکتر به من گفته ای یو ای میتونم انجام بدم حالا سوال من اینه چند تا نطفه کاشته میشه در یک مرحله واینکه کسی بوده با ای یو ای تعیین جنسیتم کرده باشه ونتیجه هم گرفته باشه تورو خدا جواب بدین اگه احتمالش بالاست برم انجام بدم
پرسش (1399/06/02):
خانومایی که ای یو ای با تعیین جنسیت کردن بیان جواب بدین
6437
69
1399/06/02
سوال کننده
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
سلامعز
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
عزیزم تو اییوای چند تا نطفه نمیکارن ک😳😳
0
1399/06/02
سوال کننده
پس چکار میکنن
0
1399/06/02
سوال کننده
میش توضیح بدین
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
اسپرم شوهرتو شستشو میدن و اسپرم تقویت شده رو مستقیم تزریق میکنن نزدیک رحم و تخمک
0
1399/06/02
سوال کننده
خوب چه اندازه از اسپرمو تزریق مییکنن
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
احتمال گرفتنش هم راستشو بخای با اقدام طبیعی یکیه
0
1399/06/02
سوال کننده
شما انجام دا ین
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
هرچقد ک شوهرت نمونه بده، ازاونم خوباشو فقط
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
بله یکبار
0
1399/06/02
سوال کننده
من بیشتر برا تعیین جنسیتش میخام برم
0
1399/06/02
sunsy 💜💜
ای وی اف فقط
0
1399/06/02
سوال کننده
از شما جواب نداد
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
تعیین جنسیت کنی ک احتمال گرفتنش خیلی میاد پایین
0
1399/06/02
سوال کننده
ای بابا
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
ن گلم نداد
خدا نخاست
خدا نخاست
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
تعیین جنسیت فقط ایویاف
0
1399/06/02
سوال کننده
ایشالا طبیعی میشین
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
انشالله
0
1399/06/02
سوال کننده
اون هزینش چقدر
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
ایویاف؟؟
0
1399/06/02
سوال کننده
بله
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
ایویاف باتعیین جنسیت راحت ۲۰ تومن تموم میشه
حالا من حداقلشو گفتم
حالا من حداقلشو گفتم
0
1399/06/02
سوال کننده
بیمه هم قبول میکنن
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
عزیزم بچه نداری؟؟
0
1399/06/02
سوال کننده
چرا یه پسر ۹ساله دار
0
1399/06/02
سوال کننده
دارم
0
1399/06/02
سوال کننده
ایشالا خدا یه اجی بهش بده اخه عاشق دختره
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
ن ازاده
فقط نراکز دولتی برا کسایی ک بچه ندارن تخفیف خوبی میدن، ولی اونم احتمال زیاد تعیین جنسیت نمیکنن چون دولتیه
فقط نراکز دولتی برا کسایی ک بچه ندارن تخفیف خوبی میدن، ولی اونم احتمال زیاد تعیین جنسیت نمیکنن چون دولتیه
0
1399/06/02
سوال کننده
ممنون از جوابتون
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
انشالله
0
1399/06/02
سوال کننده
حالا دکتر بهم امپول ازاد سازی داده با اون چقد احتمال داره بگیره
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
البته اگه بیمه تکمیلی داشته باشین، قبول میکنن
0
1399/06/02
سوال کننده
تنبلیم ندارم
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
امپول رو بزنی و طبیعی اقدام کنی؟؟
والا احتمالش بالاس ولی درکل دست خداس
من نمیتونم چیزی بگم
والا احتمالش بالاس ولی درکل دست خداس
من نمیتونم چیزی بگم
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
مثلا ما بیمه تکمیلی داریم ک تا سقف ۷تومن میده برا ایویاف
0
1399/06/02
فاطمه ع
والا دوست عزیز من پارسال این کارو انجام دادیم البته پزشکم اصلا موافق نبود چون گفت احتمال بارداری با ای یو ای تعیین جنسیت خیلی کم میشه وگفت من توصیه نمیکنم ولی من این ریسک رو کردم ونشد
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
اره بدا اییوای بیخودی پولتو هدر نده
اگه برات خیییلی مهمه ک دختر بشه، برو ایویاف
اونم احتمال شدنش ۱۰۰ درصد نیس
اگه برات خیییلی مهمه ک دختر بشه، برو ایویاف
اونم احتمال شدنش ۱۰۰ درصد نیس
0
1399/06/02
سوال کننده
پس خرج الکیه ای یو ای
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
اره بیخودی ریسک نکن
0
1399/06/02
فاطمه ع
واقعا الکی دو تومن برام اب خورد
0
1399/06/02
سوال کننده
نه انجام نمیدم
0
1399/06/02
فاطمه ع
الانم تو سیکل ای وی اف هستم تعیین جنسیت هم کردم
0
1399/06/02
سوال کننده
فعلا یه چند ماه میخام جلو گیری کنم خسته شدم دیگه
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
اگه وضع مالی خوبه برو ایویاف
اگه ن ک طبیعی اقدام کن و بسپار بخدا
از پسرت بخا دعا کنه، خدا حتما دعاشو مستجاب میکنه
اگه ن ک طبیعی اقدام کن و بسپار بخدا
از پسرت بخا دعا کنه، خدا حتما دعاشو مستجاب میکنه
0
1399/06/02
سوال کننده
بعد چند ماه امپو لاو استفاده میکنم با قرص لتروزل
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
پسر میخای یا دختر
چقد شده تا الان
چقد شده تا الان
0
1399/06/02
فاطمه ع
دختر الان ۴تا جنین دختر فریز دارم
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
چندماه پشت هم؟؟؟؟
وااای نکن
من ی ماه قرص میخورم، ۲ ماه ب تخمدانام استراحت میدم
وااای نکن
من ی ماه قرص میخورم، ۲ ماه ب تخمدانام استراحت میدم
0
1399/06/02
سوال کننده
هزینتون چقد شده م مم دختر میخام
0
1399/06/02
فاطمه ع
برای من تا الان حدود ۱۵ تومن
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
انشالله نتیجه بگیری گلم
منم مهر دارم ولی جنسیت برام فرقی نداره بااینکه دختر خییییلی دوس داریم
منم مهر دارم ولی جنسیت برام فرقی نداره بااینکه دختر خییییلی دوس داریم
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
حالا انتقال چیز ندادی، هزینه اونام جداس
درسته؟
درسته؟
0
1399/06/02
فاطمه ع
ممنون انشالله همه دوستان نتیجه بگیرن
0
1399/06/02
فاطمه ع
برای انتقال وداروهاش حدود ۱.۵میشه
0
1399/06/02
فاطمه ع
ولی خب ای وی اف خیلی درد سر داره
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
خیییییلی بخدا خستم
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
بهارجان؟
برا ایویاف، دکترت ازت عکس رنگی خاست؟؟؟
برا ایویاف، دکترت ازت عکس رنگی خاست؟؟؟
0
1399/06/02
سوال کننده
نه چند ماه میخام جلوگیری کنم بهداز چند ماه یک ماه قرص بخورم بعدش امپولو بزنم
0
1399/06/02
فاطمه ع
چند ماه قبلش دادم فایده نداشت
0
1399/06/02
فاطمه ع
تو انتخاب دکتر برای ای وی اف دقت کنید حتما خوب باشه این همه هزینه از بین نره
0
1399/06/02
سوال کننده
من چندسال پیش با همسرم جنین اهدا کردیم
0
1399/06/02
فاطمه ع
من هم ۸تا جنین پسرمو وهدا کردم
0
1399/06/02
فاطمه ع
اهدا
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
خدا به هممون کمک کنه
0
1399/06/02
💃ثمین بیات🕺
اولین باره میخای انتقال بدی؟
برا ایویاف عکس رنگی لازمه؟
برا ایویاف عکس رنگی لازمه؟
0
1399/06/02
فاطمه ع
بله اولین باره
والا من قبلا برای طبیعی که اقدام بودم دکتر برام عکس نوشت نمیدونم برا ای وی اف میخواد یا نه
والا من قبلا برای طبیعی که اقدام بودم دکتر برام عکس نوشت نمیدونم برا ای وی اف میخواد یا نه
0
1399/06/03
پزشک اوما
سلام با ای یو ای تعیین جنسیت نمیشه کرد ، در این روش جنین انتقال داده نمیشود و تنها اسپرم به داخل رحم تزریق میشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




