Ooma

کیا تو هفته 10 ترشحاتشون زیاد شده

سلام خانمها شمام ترشحاتتون زیاد شده هفته دهم ؟

8 پاسخ 417 بازدید


تفسیر آزمایش ان تی

سلام ببخشید میشه بگید آزمایش جوابش چطوره

8 پاسخ 525 بازدید


سلام خانوما من چرا نمیتونم عکس بچمو‌ بذارم داخل آلبوم متولدین اومایی؟

لطفاً راهنمایی کنین شاید من بلد نیستم .

17 پاسخ 706 بازدید


مدفوع خونی مدفوع خونی

سلام به همه خسته نباشید من الان دوسه هفته ای میشه مدفوعم همراه با خونه اوایل در حد دو سه قطره بود ولی الان از دوسه قطره هم بیشتره گاهی اوقات خیلی ازم خون میره مشکل چیه؟

8 پاسخ 782 بازدید


درد شدید شکم در هفته 13بارداری

باسلام من دوقولو باردارم و درد زیر شکم زیادی رو امروز داشتم با توجه به تعطیلات عید دکتر هم نیس که بخوام برم پیشش ممنون میشم کمکم کنید که این درد ها که گاهی میگیرند و ول میکنند طبیعی هستن یانه چون امروز خیلی شدتش زیاد شده و همراه با حالت تهوع.

6 پاسخ 456 بازدید


لکه بینی در هفته سی بارداری

سلام من در هفته سی بارداری هستم امروز صبح رفتم واکسن کزاز زدم از مرکز بهداشت و ضربان قلب بچمم گوش دادم
دیروزم معذرت میخوام یکم تحریک شدم موقعی که رفتم دستشویی موقع کشیدن دستمال لکه کمرنگ قهوه ای دیدم که دیگه هم تکرار نشد به دکترم گفتم گفت اگه تکرار شد شیاف بذار حالا من برای اطمینان شیاف هم گذاشتم بنظرتون چیکار کنم دکتر خودمم تا بعد تعطیلات نیست مطب

14 پاسخ 513 بازدید


استفاده از کاندوم- التهاب دهانه ی واژن_کاندوم

سلام خواستم بدونم استفاده از کاندوم باعث عفونت یا التهاب دهانه ی واژن میشه؟ استفاده از کاندوم ضرر داره کلا یا خیر؟

13 پاسخ 884 بازدید


از بین رفتن حالت تهوع

سلام بچه ها خوبین؟؟
عید خوش میگذره؟؟ میگم من یه دو هفته ای حالت تهوع و استفراغ داشتم ، الان دو سه روزه ندارم ترسیدم میگم نکنه سقط فراموش شده داشتم🥺😨 ، لکه بینی و درد هم ندارم، یعنی شدم هشت هفته و یک روز دیگه حالت تهوع خود به خود رفت،
پزشک اوما لطفا بگین جای نگرانی هست یا نه ممنونم

6 پاسخ 729 بازدید


عقب افتادن پریودنشونه چیه؟

سلام من پریودم ۱۵روزعقب افتاد وقتی هم که پریود شدم خونریزی خیلی کم بود مشکلی نداره به نظرتون برم دکتر

15 پاسخ 532 بازدید


دوستان بیاین جواب بدین خواهش می کنم

سلام بیاین دوستان جواب بدین من تو هفته ۳۸بارداری هستم سه روزه ازم ترشحات ژله ای بزرگ سفید رنگ دغه میشه کمر درد و مثانه درد خفیف دارم نشانه چیه

8 پاسخ 19,294 بازدید


سلام خانمای گل

سلام عزیزان حالتون خوبه .من سرما خوردم ..بچم دوماهشه شیر هم میدم خوردن اویشن ضرر داره ‌.؟

2 پاسخ 349 بازدید


زمان سنو آنومالی .

سلام وقت بخیر
من فردا وارد هفته ۱۹ میشیم
یعنی ۱۸ هفته و ۱ روز میشم
تا ۱۵ فروردین نمیتونم آنومالی برم
اون زمان میشم هفته ۲۰
آیا دیر میشه؟
سنو آنومالی از کی تا کی وقت داره؟

15 پاسخ 462 بازدید


۳ روز مونده ب موعد

سلام ب همگی
خانما من این ماه اقدام داشتم الان سه روز مونده به موعدم
حدود ۱۱ روز از تخمک گزاریم میگزره.تا دیروز کم و بیش درد قسمت پایین کمر و تخمدان داشتم
امروز کلا اون دردا رفته فقط ی درد خیییلی خفیف و ریز در رون پاهام حس میکنم.کسی این تجربه رو داشته؟؟ چجوریاست
دلدرد پری ام ندارم فقط یکم گاهی ترشح شیری رنگ لوسیونی دارم.

5 پاسخ 560 بازدید


پریود نشدن واحتمال بارداری

سلام من ماه پیش ۳ اسفند پریود شدم ۱۱ رفتم سونو هرسمت سه فولیکول تا۱۵ داشتم دکترم روز ۱۴اسفند یه دونه امپول داد وبرای هفته بعدش ۲۰ هم یه امپول ازاد سازی دیگه بعدشم گفت رابطه داشته باش الان باید ۳ پریود میشدم ولی هنوز نشدم الان چند روز زیر دلم ونافم بعضی وقتا تیر میکشه کمر هم درد میگیره احتمال داره باردار باشم کی بی بی بزنم

19 پاسخ 509 بازدید


خدا رو شکر😍 ازمایش بتام تو رنج بارداری هست مقدارش کم نیست؟

دو روز پیش بیبی چکم هاله صورتی انداخت امروز که بیبی چک جدید زدم کاملا پر رنگ شد... ❤
امروز رفتم آزمایش دادم بعد از ۱۵ روز که امپول بتا زدم . این مقدار بتا پایین نیست؟ من آخرین بار که پریود شدم ۶ اسفند بود ینی ۲۹ روز پیش

25 پاسخ 941 بازدید


تفسیر آزمایش قندو کم خونی

سلام دوستان میشه آزمایش منو بگید ممنون میشم

3 پاسخ 353 بازدید


سوالم درمورد شیر خشک هست

سلام، من اول به دخترم شیر خشک نان میدادم وقتی می‌خورد خیلی دل‌درد داشت، عوض کردم آپتامیل بهش میدم، از وقتی آپتامیل میخوره دل‌درد نداره فقط خیلی خیلی استفراغ میکنه، به دکتر هم هم ک میگم میگه بهش فرصت بده و شیر خودتو بهش بده، خودم اصلا شیر ندارم، چ شیر خشکی بگیرم ک بهتر باشه؟؟ کسی تجربه داره؟

27 پاسخ 843 بازدید


لکه صورتی روز موعد پریود

سلام دوستان من امروز موعد پریودم هس رفتم دستشویی دستمال که کشیدم دیدم لکه کوچولو صورتی رو دستمال هس به نظرتون واسه پریودی هس یا لانه گزینی؟ممنون میشم جواب بدین😘

8 پاسخ 480 بازدید


تهوع و استفراغ و یبوست😭😭😭

سلام خانم دکتر و بچها
دوستان من برای یبوستم م اذیت میشدم دیدم حالت تهوعم بهتره دمیترونمو یه هفته ای هس قطعش کردم از جهت یبوست خیلی بهتر شدم ولی چند روزه روزی یکبار بالا میارم مخصوصا صبحا
میترسم مشکلی برام پیش بیاد شنبه وقد دکتر دارم به نظرتون چیکار کنم؟ این بالا آوردنا بد نباشه یه وقتی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

21 پاسخ 435 بازدید


اسهال نوزاد به‌دنبال مصرف آنتی بیوتیک سفکسیم

مامانا کسی بچش بعد از مصرف آنتی بیوتیک دچار اسهال شده؟
اگر تجربه دارین میشه بیاین
دختر 7 ماهم 4 روزه اسهال شدید داره 😭😭

18 پاسخ 3,281 بازدید