کیا تو هفته 10 ترشحاتشون زیاد شده
سلام خانمها شمام ترشحاتتون زیاد شده هفته دهم ؟
تفسیر آزمایش ان تی
سلام ببخشید میشه بگید آزمایش جوابش چطوره
سلام خانوما من چرا نمیتونم عکس بچمو بذارم داخل آلبوم متولدین اومایی؟
لطفاً راهنمایی کنین شاید من بلد نیستم .
مدفوع خونی مدفوع خونی
سلام به همه خسته نباشید من الان دوسه هفته ای میشه مدفوعم همراه با خونه اوایل در حد دو سه قطره بود ولی الان از دوسه قطره هم بیشتره گاهی اوقات خیلی ازم خون میره مشکل چیه؟
درد شدید شکم در هفته 13بارداری
باسلام من دوقولو باردارم و درد زیر شکم زیادی رو امروز داشتم با توجه به تعطیلات عید دکتر هم نیس که بخوام برم پیشش ممنون میشم کمکم کنید که این درد ها که گاهی میگیرند و ول میکنند طبیعی هستن یانه چون امروز خیلی شدتش زیاد شده و همراه با حالت تهوع.
لکه بینی در هفته سی بارداری
سلام من در هفته سی بارداری هستم امروز صبح رفتم واکسن کزاز زدم از مرکز بهداشت و ضربان قلب بچمم گوش دادم
دیروزم معذرت میخوام یکم تحریک شدم موقعی که رفتم دستشویی موقع کشیدن دستمال لکه کمرنگ قهوه ای دیدم که دیگه هم تکرار نشد به دکترم گفتم گفت اگه تکرار شد شیاف بذار حالا من برای اطمینان شیاف هم گذاشتم بنظرتون چیکار کنم دکتر خودمم تا بعد تعطیلات نیست مطب
استفاده از کاندوم- التهاب دهانه ی واژن_کاندوم
سلام خواستم بدونم استفاده از کاندوم باعث عفونت یا التهاب دهانه ی واژن میشه؟ استفاده از کاندوم ضرر داره کلا یا خیر؟
از بین رفتن حالت تهوع
سلام بچه ها خوبین؟؟
عید خوش میگذره؟؟ میگم من یه دو هفته ای حالت تهوع و استفراغ داشتم ، الان دو سه روزه ندارم ترسیدم میگم نکنه سقط فراموش شده داشتم🥺😨 ، لکه بینی و درد هم ندارم، یعنی شدم هشت هفته و یک روز دیگه حالت تهوع خود به خود رفت،
پزشک اوما لطفا بگین جای نگرانی هست یا نه ممنونم
عقب افتادن پریودنشونه چیه؟
سلام من پریودم ۱۵روزعقب افتاد وقتی هم که پریود شدم خونریزی خیلی کم بود مشکلی نداره به نظرتون برم دکتر
دوستان بیاین جواب بدین خواهش می کنم
سلام بیاین دوستان جواب بدین من تو هفته ۳۸بارداری هستم سه روزه ازم ترشحات ژله ای بزرگ سفید رنگ دغه میشه کمر درد و مثانه درد خفیف دارم نشانه چیه
سلام خانمای گل
سلام عزیزان حالتون خوبه .من سرما خوردم ..بچم دوماهشه شیر هم میدم خوردن اویشن ضرر داره .؟
زمان سنو آنومالی .
سلام وقت بخیر
من فردا وارد هفته ۱۹ میشیم
یعنی ۱۸ هفته و ۱ روز میشم
تا ۱۵ فروردین نمیتونم آنومالی برم
اون زمان میشم هفته ۲۰
آیا دیر میشه؟
سنو آنومالی از کی تا کی وقت داره؟
۳ روز مونده ب موعد
سلام ب همگی
خانما من این ماه اقدام داشتم الان سه روز مونده به موعدم
حدود ۱۱ روز از تخمک گزاریم میگزره.تا دیروز کم و بیش درد قسمت پایین کمر و تخمدان داشتم
امروز کلا اون دردا رفته فقط ی درد خیییلی خفیف و ریز در رون پاهام حس میکنم.کسی این تجربه رو داشته؟؟ چجوریاست
دلدرد پری ام ندارم فقط یکم گاهی ترشح شیری رنگ لوسیونی دارم.
پریود نشدن واحتمال بارداری
سلام من ماه پیش ۳ اسفند پریود شدم ۱۱ رفتم سونو هرسمت سه فولیکول تا۱۵ داشتم دکترم روز ۱۴اسفند یه دونه امپول داد وبرای هفته بعدش ۲۰ هم یه امپول ازاد سازی دیگه بعدشم گفت رابطه داشته باش الان باید ۳ پریود میشدم ولی هنوز نشدم الان چند روز زیر دلم ونافم بعضی وقتا تیر میکشه کمر هم درد میگیره احتمال داره باردار باشم کی بی بی بزنم
خدا رو شکر😍 ازمایش بتام تو رنج بارداری هست مقدارش کم نیست؟
دو روز پیش بیبی چکم هاله صورتی انداخت امروز که بیبی چک جدید زدم کاملا پر رنگ شد... ❤
امروز رفتم آزمایش دادم بعد از ۱۵ روز که امپول بتا زدم . این مقدار بتا پایین نیست؟ من آخرین بار که پریود شدم ۶ اسفند بود ینی ۲۹ روز پیش
تفسیر آزمایش قندو کم خونی
سلام دوستان میشه آزمایش منو بگید ممنون میشم
سوالم درمورد شیر خشک هست
سلام، من اول به دخترم شیر خشک نان میدادم وقتی میخورد خیلی دلدرد داشت، عوض کردم آپتامیل بهش میدم، از وقتی آپتامیل میخوره دلدرد نداره فقط خیلی خیلی استفراغ میکنه، به دکتر هم هم ک میگم میگه بهش فرصت بده و شیر خودتو بهش بده، خودم اصلا شیر ندارم، چ شیر خشکی بگیرم ک بهتر باشه؟؟ کسی تجربه داره؟
لکه صورتی روز موعد پریود
سلام دوستان من امروز موعد پریودم هس رفتم دستشویی دستمال که کشیدم دیدم لکه کوچولو صورتی رو دستمال هس به نظرتون واسه پریودی هس یا لانه گزینی؟ممنون میشم جواب بدین😘
تهوع و استفراغ و یبوست😭😭😭
سلام خانم دکتر و بچها
دوستان من برای یبوستم م اذیت میشدم دیدم حالت تهوعم بهتره دمیترونمو یه هفته ای هس قطعش کردم از جهت یبوست خیلی بهتر شدم ولی چند روزه روزی یکبار بالا میارم مخصوصا صبحا
میترسم مشکلی برام پیش بیاد شنبه وقد دکتر دارم به نظرتون چیکار کنم؟ این بالا آوردنا بد نباشه یه وقتی🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اسهال نوزاد بهدنبال مصرف آنتی بیوتیک سفکسیم
مامانا کسی بچش بعد از مصرف آنتی بیوتیک دچار اسهال شده؟
اگر تجربه دارین میشه بیاین
دختر 7 ماهم 4 روزه اسهال شدید داره 😭😭




