سلام دوستان میگم همه خانوما بعد زایمانشون افسرده میشن؟ علتش چیه؟ خیلی میترسم میگم بعد زایمانم افسردگی نگیرم. کسایی ک گرفتن چطوری خوب شدن یعنی باید چیکار کنیم ک کمتر دچارش بشیم. بقیه هم توی بهبودش نقش داری. اگ میشه بیاید صحبت کنیم راجبش
0
1400/02/26
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
من توی زایمانم یعنی بعدش ادیت شدم از طرف خوانواده شوهرم افسردگی گرفتم
0
1400/02/26
سوال کننده
تا چن وقت؟
0
1400/02/26
سوال کننده
یعنی چقد بعد زایمانتو خوب شدین
0
1400/02/26
سوال کننده
یعنی امکانش هس بعضی خانوما کلا افسرده نشن؟
2
1400/02/26
پریسا 🌻
کلا به جز افسردگی...توی دوران بارداری و شیردهی...حساس میشیم
0
1400/02/26
سوال کننده
من خواهرم بیشتر وقتا گریه میکرد بعد زایمانش
0
1400/02/26
الهام. مامان سما
بله امکانش هست افسرده نشیم یه درصد خیلی کمی افسردگی میگیرن بهش اصلا فکر نکنید من بعد از تولد دخترم علی رغم مشکلات زیادی که داشتم خیلی امیدوار و شاد بودم
0
1400/02/26
سوال کننده
ولی خداروشکر زود خوب شد
0
1400/02/27
جوجو ❤️
عزیزم به خاطر تغییرات هورمونی و خونریزی بعد از زایمان پیش میاد. باید خودتونو تقویت کنید و مثبت گرا باشید.
2
1400/02/27
سوال کننده
اره الان ک باردارم هم خیلی حساسم نسبت به همچی یعنی بم بگن بالا چشمت ابرو هس گریم میگیره😄
0
1400/02/27
سوال کننده
اره نباید بهش فک کنیم
0
1400/02/27
سوال کننده
مرسی گلم امیدوارم ک افسرده نشم سعی خودمو هم میکنم
0
1400/02/27
فائزه 🧚♀️
من که افسردگی نگرفتم جز بخیه هان که خودم مراعات نکردم حالمو گرفتن خانواده شوهرم که از اول باهام قهر بودن نیومدن ولی واسم مهم نبود اصلا ناراحت نشدم ولی کلا دختر عمو عمه و داییام همیشه پیشم بودن خیلی بهم خوش میگذشت
0
1400/02/27
سوال کننده
اره اگ دورمون شلوغ باشه خیلی خوبه بهش فک نمیکنیم
0
1400/02/27
جوجو ❤️
پس حسابی رو خودت کار کن، چون نی نی که بیاد مسئولیتت زیادتر میشه هر کسی هم یه نظری میده، باید کلا خودتو بزنی به کوچه علی چپ 😂
0
1400/02/27
سوال کننده
جای بخیه ها تا چن وقت درد میکنه
0
1400/02/27
سوال کننده
خخخ اره دقیقا😂😂
0
1400/02/27
فائزه 🧚♀️
واس من زیاد درد نداشتن خیلی کم اون بعضی وقتا
0
1400/02/27
فائزه 🧚♀️
من یک ماهه همه چیم خوب شد
0
1400/02/27
سوال کننده
خداروشکر گلم انشالا منم همینجوری باشم
0
1400/02/27
lila s
من افسرده شدم
0
1400/02/27
lila s
تا ۴۰ روز خوب شدم
0
1400/02/27
فائزه 🧚♀️
ان شاءالله گلم
1
1400/02/27
سوال کننده
فدات
0
1400/02/27
سوال کننده
گریه میکردین؟
0
1400/02/27
lila s
فکر میکردم از در و دیوار خونم غم و غصه میباره دلم میگرفت میشستم گریه میکردم دیگران هم توی افسرده شدن نقش دارن همچنین توی بهبودیش
0
1400/02/27
lila s
سعی کنید یه مدتی دور و برت شلوغ باشه شوعرت بیشتر بهت محبت کنه من افسردیگم بیشتر به خاطر این بود که همسرم درکم نمیکرد و وقت کمتری پیشم بود چون ضعیف میشی همین ضعف باعث میشع که با کوچیک ترین حرف بزنی زیر گریه کلا دل نازک میشی
0
1400/02/27
سوال کننده
اره درسته
0
1400/02/27
سوال کننده
بقیه خیلی نقش دارن توی بهبودش
0
1400/02/27
lila s
اره
0
1400/02/27
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/02/27
samira khanoom خانم
از الان تلیقن کنی درگیری
0
1400/02/27
samira khanoom خانم
به حال خودت ربط داده
0
1400/02/27
samira khanoom خانم
و همسرت
0
1400/02/27
samira khanoom خانم
هیچی چون کم خواب میشی
0
1400/02/27
samira khanoom خانم
استراحت کم میشه
0
1400/02/27
samira khanoom خانم
به خودت کمتر میتونی برسی
0
1400/02/27
samira khanoom خانم
باز به خودتت ووامکانتتتت ربط داره
0
1400/02/27
خانم گل .
اره چرا ک ن
من شکرخدا اصلا افسرده نشدم
و بنظرم علتش این بود ک کنار خانوادم بودم و همسرم خیلی همراهمیم میکرد نمیزاشت اذیت بشم
من شکرخدا اصلا افسرده نشدم
و بنظرم علتش این بود ک کنار خانوادم بودم و همسرم خیلی همراهمیم میکرد نمیزاشت اذیت بشم
0
1400/02/27
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
من سر هر دو پسرم افسردگی گرفتم تا چهل روز خوب شدم
0
1400/02/27
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
بااینکه خانوادم کنارم بودن.مادرم همش پیشم بود.شوهرم هوامو داشت
0
1400/02/27
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اما بازم گرفتم...هرچیزی ممکنه
0
1400/02/27
سوال کننده
ممنونم از راهنماییاتون
0
1400/02/27
سوال کننده
مرسی از همتون
0
1400/02/27
سوال کننده
❤❤❤
0
1400/02/27
دختر بهار
همین حرف و حدیث های بعد زایمان علت افسردگیه
بقیه تو به وجود اومدنش نقش دارن تا توی بهبودش
بقیه تو به وجود اومدنش نقش دارن تا توی بهبودش
0
1400/02/27
سوال کننده
اره واقعا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



481

