سلام دوستان و دکتر اوما من درتخمدان چپم کیست اندومتریوز دارم هفته ۹که برای تشکیل قلب رفتم سونو۵۸میلی متر بود ولی دیروز در سونوی ان تی فهمیدم که بزرگ شده و ۷۸میلی متر شده ایا این کیست تااخر بارداری رشد میکنه؟چون شنیدم باید کوچیک میشد
واینکه برا بچه خطرناک نیست؟چکارکنم خیلی نگرانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



372
1400/02/26






