دکترخوبیه؟؟نتیجه داشته برات؟
من خودم تحت نظرشون بودم قبل بارداری و عالی بود
من امدم پیش دکتر نفیسه کاشانی
ولی واسم فرق نداره هرجاباشع میرم دکترخوب باشه فقط
دکتر پارکی تو میرداماد مطب داره
آره خیلیا از آشناها رفتن و نتیجه گرفتن
من خودمم تحت نظرم فعلا تنبلی تخمدان دارم
دکتر سیده رویا مدنی عالی هستن متخصص زنان زایمان و نازایی
روزهای زوج شهرری هستن روزهای فرد تجریش
سلام عزیزم من خودم کیست آندومتریوز داشتم که دکترقبلی من گفت برو ۳۰میلیون بده پیش دکتر آصف جاه عمل کن ولی نرفتم چون بچه نداشتم ترسیدم دست به تخمدان هام بزنن رفتم پیش دکتر افسانه لالویی ۲ماه دارو بهم دادیدونه از کیستام که ۴سانت رفت یدونه ۳سانتی دارم ۲ماه دیگه قرص داده ان شا ءالله اونم ازبین بره
آدرسشم خیابان کارگرشمالی ک خسروی