سلام به همگی من امروز یه لکه دیدم روی شورتم و بعدش که تو دستشویی خودم رو شستم متوجه یه لکه شدم خیلی ترسیدیم نکنه اتفاقی برای جنین افتاده باشه یک شنبه میخوام تازه برم صدای قلبش رو بشونم خیلی میترسم چیکار کنم
1
1400/02/24
eli rahimi
استراحت کن
پله بالا پایین نکن
توالت فرنگی بشین
نزدیکی اصلا نکن
پله بالا پایین نکن
توالت فرنگی بشین
نزدیکی اصلا نکن
1
1400/02/24
eli rahimi
فردا برو سونو ک خیالت راحت بشه
لک لانه گزینیه احتمال زیاد
لک لانه گزینیه احتمال زیاد
0
1400/02/24
سوال کننده
اصلا کار زیادی نکردم نمیدونم چر اینجوری شد خیلی میترسم دلمم خیلی کم درد میکنه ولی حالت تهوع اذیتم میکنه
0
1400/02/24
سوال کننده
اره حتما میرم بینم قلبش تشکیل شده یانه
0
1400/02/24
سوال کننده
خیلی استرس دارم
1
1400/02/24
eli rahimi
استرس خوب نیست عزیزم
1
1400/02/24
eli rahimi
لکه تو هفته شما غیر عادی نیست
منم داشتم ..
منم داشتم ..
0
1400/02/24
eli rahimi
اگ خدای نکرده درد غیر قابل تحمل داشتی حتما برو بیمارستان
در غیر اینصورت درد و لکه فعلا همین ها ک گفتم رعایت کن
در غیر اینصورت درد و لکه فعلا همین ها ک گفتم رعایت کن
1
1400/02/24
سوال کننده
خیلی ممنونم که بهم ارامش میدی عزیز دلم ممنونم از لطفت
1
1400/02/24
سوال کننده
ممنونم از راهنماییت عزیزجان
1
1400/02/24
eli rahimi
ان شاالله خیره 🙂
0
1400/02/24
سوال کننده
انشالله عزیزم
1
1400/02/24
صبا ...
سلام عزیزم خیلی ها اول بارداریشون لک میبینن ارامش خودت رو حفظ کن
1
1400/02/24
صبا ...
سونو ساک رفتی ؟ تا
1
1400/02/24
صبا ...
تاریخ اخرین پریودت کی بود عزیزم ؟
0
1400/02/24
سوال کننده
سلام عزیزم اره گلم رفتم تو مطب دکترم خودش سنو کرد گفت پنج هفتته ساک حاملگی رو دید
0
1400/02/24
سوال کننده
تاریخ اولین روز پریودیم هفت فروردین بودش گلم
1
1400/02/24
صبا ...
من سونو ساک نرفتم ۲ خرداد وقت برای قلب دارم
1
1400/02/24
صبا ...
خب دقیقا یک هفته باهم فرق داریم برای من ۱۴ فروردین بود
0
1400/02/24
سوال کننده
ای جان الهی بری قشنگ صدای قلبشو بشنوی کلی ذوق کنی
1
1400/02/24
صبا ...
ممنووووون همچنین تو 😍😍
0
1400/02/24
سوال کننده
ای جانم میتونم بپرسم عدد بتاتون چند بود من روز چهارم موعدم رفتم هفتصد و بیست بود
0
1400/02/24
سوال کننده
قربونت عزیزم
1
1400/02/24
صبا ...
من فردا موعدم رفتم بالا ۲۰۰ بود من تیتر بتا ندادم ، دیگه هم تکرار نکردم
0
1400/02/24
سوال کننده
چه خوب عزیز میگم شما درد مثل پریودی داری من گاهی شدید میگره میترسم
0
1400/02/24
سوال کننده
امروزم که لک دیدم خیلی بیشتر ترسیدم
0
1400/02/24
صبا ...
من هر روز ی جام درد میکنه درد پریودم خیلی زیاد نیست ولی سمت چپ نافم تیر میکشه فکر کنم ساکم سمت چپ باید باشه
0
1400/02/24
صبا ...
بعضی اوقات واژنم تیر میکشه 🤦♀️
0
1400/02/24
سوال کننده
اره منم اینجوریم
0
1400/02/24
صبا ...
نترس طبیعیه خیلی ها لک میبینن کاش ب دکترت زنگ بزنی شاید بهت شیاف بده
0
1400/02/24
صبا ...
استرس نگیر
0
1400/02/24
سوال کننده
اره
0
1400/02/24
صبا ...
سینه هامم خیلی درد میکنه 🤦♀️
0
1400/02/24
سوال کننده
بعد سونو میرم مطبش ازش شمارش رو میگیرم یادم رفتش
0
1400/02/24
صبا ...
اره واجبه
0
1400/02/24
سوال کننده
اره خیلی
0
1400/02/24
صبا ...
سونو ساک رفتی همون سمتی ک تیر میکشید بود ؟
0
1400/02/24
سوال کننده
اره دقیقا
0
1400/02/24
صبا ...
چه جالب 😍
0
1400/02/24
صبا ...
متولد چ سالی هستی ؟ 😍
0
1400/02/24
سوال کننده
اره عزیز
0
1400/02/24
سوال کننده
هفتاد و سه
0
1400/02/24
سوال کننده
شما چی گلم
0
1400/02/24
صبا ...
من ۷۶ م
0
1400/02/24
سوال کننده
من بارداری اولمه
0
1400/02/24
صبا ...
منم
0
1400/02/24
سوال کننده
ای جانم
1
1400/02/24
سوال کننده
چه خوب
0
1400/02/24
سوال کننده
ساکن کجایید
0
1400/02/24
صبا ...
تاپیک رو نگه میدارم از سونو ک اومدی خبردارم کن 😍
0
1400/02/24
سوال کننده
باشه صبا جونم
0
1400/02/24
صبا ...
تهران
0
1400/02/24
سوال کننده
کرج
0
1400/02/24
سوال کننده
چه خوب
0
1400/02/24
صبا ...
چه خوب نزدیکیم 😍😅
0
1400/02/24
سوال کننده
اره
0
1400/02/24
سوال کننده
بارداریمونم یه هفته فرقشه
0
1400/02/24
صبا ...
اررره 😍😍
0
1400/02/24
سوال کننده
خیلی مراقب خودت باش عزیز دلم
0
1400/02/24
صبا ...
پس اصلا استرس نداشته باش همه چی عالیه عزیزم
0
1400/02/24
سوال کننده
من خواهر ندارم چه حس خوبیه
0
1400/02/24
صبا ...
همچنین تو عزیزم ❤
0
1400/02/24
سوال کننده
قربونت انشالله
0
1400/02/24
سوال کننده
فدات
0
1400/02/24
صبا ...
stk: |~|11|~|176_col
0
1400/02/24
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1400/02/25
پزشک اوما
سلام نگران نباشید استراحت کنید اگر لازم باشه فردا پزشک شیاف پروژسترون هم تجویز میکنه
0
1400/02/25
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنماییتون
0
1400/02/25
سوال کننده
سلام صبا جان خوبی عزیزم من امروز رفتم سونو صدای قلب نی نی رو شنیدم خیلی خوب بود همه چی عالی بود گفت هفت هفتته دقیقا با اوما یکی بود امروز روز اول از هفته هشته هفت هفته و یک روز زده اوما سونو گفت هفت هفته خواستم بهت بگم گلم
1
1400/02/25
صبا ...
سلام عزیزم خداروشکررررر خیلی خوشحال شدم برات 😍
1
1400/02/25
صبا ...
چه عاااالی
1
1400/02/25
صبا ...
برای لک بهت شیاف داد ؟
0
1400/02/26
سوال کننده
سلام عزیزم ممنونم گلم
0
1400/02/26
سوال کننده
فردا میرم دکتر عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



522

