Ooma
پرسش (1400/02/24):

درد پایین شکم وسط سیکل

سلام پزشک اوما من امروز ۱۸ سیکلمه چند روزه حالت تهوع دارم و قسمت پایین شکمم با تخمدان راست درد می کنه و ترشحاتم خیلی زیاده بدون بو و خارش دوره هام خیلی نامنظمه ۳۰، ۳۲، ۴۰ و ۴۵ ممکنه تخمک گذاریم اوایل سیکل بوده باشه و حامله باشم. اگر حامله نباشم ممکنه این دردها نشانه عفونت باشه برای عفونت چه دارویی مصرف کنم؟

سلام اگر ترشحات غیر طبیعی زیاد است می‌تواند نشانه عفونت هم باشه ، اما درد شکم و تخمدان ممکنه بعلت اقدام به بارداری باشه اگر گذرا است اهمیت ندهید اگر ادامه دار هست سونو بدهید
برای عفونت چه دارویی مصرف کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه